Is ook niet meer dan logischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Het is écht zo dat als je daar live bent, dat je alles leuker en beter vindt denk ik
Net als dat wonderlijke geluid daar waardoor het lijkt alsof iedereen glashelder zingt
En niet op een forum vol verzuurde fokkers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook niet meer dan logisch. Je zit dan zo in de sfeer en echt kritisch zijn is typisch iets wat je vanaf de bank doet
. Bovendien zitten er duizenden andere enthousiaste mensen om je heen, dat zweept je ook wel op lijkt me.
Zo verzuurd was het hier nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet op een forum vol verzuurde fokkers.
Kritiek op de TROS mag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo verzuurd was het hier niet. Ook qua afloop niet. Nou ja, kritiek op de TROS daar gelaten dan
.
En vergeet de rest van Volendam niet he? Allemaal teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
Annie Schilder die er van overtuigd was dat Sieneke het helemaal ging maken en nu intens, maar dan ook INTENS teleurgesteld is over de Jees. Awww
Ik vond ook dat ze verdomd weinig (geen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De presentatoren vond ik prima, ondanks de humor. Judith Rakers vond ik nog het meest beschaafd, goed en zakelijk. Stefan Raab en Anke Engelke waren iets minder zakelijk, maar ik vond ze prima.
De humor vond ik overigens heerlijk, maar dat is omdat ik van Duitse humor houd.
Heb je dat in andere jaren dan wel zo duidelijk? Eén verspreking valt nog niet op bij mij. Maar ook wat dat betreft vond ik het prima. Maar de beste presentatoren vind ik nog altijd Marija Naumova en Renars Kaupers uit 2003.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ook dat ze verdomd weinig (geen?) fouten maakten. Geen haperingen, versprekingen enz. Of hebben we die gewoon niet gehoord?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie is trouwens wie?
Oranje is Tombo weet ik dan nog, maar met RWB aan?
Bril: Cat
Bruin haar: Greys
Blond haar: Goodbye
Zoiets?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geweldig leuk verslag Greys. Die jurkjes zijn zooooo baas
![]()
!
Shalalie was een hit, echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Gert het volgende:
Zeer tof verslag!![]()
![]()
![]()
Al blijft na lezing toch knagen welke taferelen zich in snackbar Hete Worst afspelen.
Wat grappig dat zoveel mensen Shalalie blijkbaar (nog) kennen!
Ons ook! We zeiden al tegen elkaar dat ze volgend jaar uit volle borst 'Never Alone' voor ons zingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Wat een leuk verslag! Bedankt daarvoor, dames en super om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad! Lijkt me ook heel leuk om eens mee te maken (waarom ben ik nooit op het idee gekomen ook te gaan?), vooral al die verschillende nationaliteiten. Feesten met scandinaviërs, ieren, zuiderburen en oostblokkers. En ik verbaas me er echt over dat zo veel mensen Shalalie kenden. Niet genoeg indruk gemaakt om naar de finale te gaan, wel genoeg om een jaar na dato nog nagezongen te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |