\\gelukkig, want een al gebruikte die al een tijdje in de wasmand lag weer aan te trekkenquote:
wat denk je zelf zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
\\gelukkig, want een al gebruikte die al een tijdje in de wasmand lag weer aan te trekken
laatst 1x met sokken moeten doenquote:
XD XDquote:
Yup, betere optiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatst 1x met sokken moeten doen![]()
![]()
was vergeten schone te pakken, dus die van de dag ervoor maar uit wasmand gevist
beter dan slaapkamer binnenstommelen en vrouw wakkermaken om 5:30
Ach, zolang je maar niet van die zweetjatten hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
was vergeten schone te pakken, dus die van de dag ervoor maar uit wasmand gevist
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik doe dat ook wel eens hoorquote:
Second Life op Fok of zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat was dat precies? is van voor mijn tijd I guess
Ik kan niet zienquote:
Ook voor mijn tijd, het was een virtueel eiland waar je een virtueel 'leven' kon beginnen, zonder limietenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer wel. Deepthroating mocht niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan niet zien
[..]
Ook voor mijn tijd, het was een virtueel eiland waar je een virtueel 'leven' kon beginnen, zonder limieten
Een gesloten subforum. Nou ja, ik zou er in kunnen posten geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt geinigquote:
Als wij daar posten, schoppen we die topics vanzelf naar FBquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een gesloten subforum. Nou ja, ik zou er in kunnen posten geloof ik
zagenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
splinter is eruit![]()
maar nu zit ik nog met 2 doorgebrande trafo's
gegoten ook nog.... daar kan zelfs wok niet veel mee
Nou ja, we krijgen denk ik wel wat te horenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als wij daar posten, schoppen we die topics vanzelf naar FB...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
splinter is eruit![]()
maar nu zit ik nog met 2 doorgebrande trafo's
gegoten ook nog.... daar kan zelfs wok niet veel mee
Heuj, ik ga jou vanavond wel weer een keer of 60 neerknallen hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als wij daar posten, schoppen we die topics vanzelf naar FB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |