Dat ligt der ook weer aan welke beschuiten je eet, sommige zijn echt wel gewoon goed en vergelijkbaar met brood. Je zit der alleen nooit zo vol van en daardoor kun je misschien sneller meer eten terwijl der evenveel in zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk meer brood eten, ik eet teveel beschuitjes.
koppie kaal!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Mozy het volgende:
we zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal.
Ik eet nu slechte beschuiten. Dit zijn van die lichte, meestal zijn het volkoren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ligt der ook weer aan welke beschuiten je eet, sommige zijn echt wel gewoon goed en vergelijkbaar met brood. Je zit der alleen nooit zo vol van en daardoor kun je misschien sneller meer eten terwijl der evenveel in zit.
Beter 3,4-methyleendioxymethylamphetaminequote:
Kaas, jam, appelstroop, hagelslag en heel soms pindakaas.quote:
Oh, die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Beter 3,4-methyleendioxymethylamphetamine
pindakaas op geroosterd broodquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaas, jam, appelstroop, hagelslag en heel soms pindakaas.
Waarom is dat beter dan 3,3-methyleendioxymethylamphetamine.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Beter 3,4-methyleendioxymethylamphetamine
volgens mij is dat een andere bindingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is dat beter dan 3,3-methyleendioxymethylamphetamine.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Mozy het volgende:
Duo penotti is kklekker ja. Aanmaaklimonade trouwens ook.
omdat er duo opstaat terwijl er 3 kleuren inzitten zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef fyah het volgende:
[..]
mijn tanden braken toen ik het plaatje zag
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef MiVer het volgende:
hahaha mensen met hun ionen probleempjes
nieuwe scooter gekocht![]()
en
nieuwe aanvaring met papkokers hier
hahaha papkokers![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |