NaClquote:
Dan zit er nog steeds zout in. Behalve misschien in becel brood.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze verminderd he, omdta meeste mensen al genoeg zout binnen krijgen enzo
En kant en klare shit zoals wat je op je brood doet en groenten uit blik, vlees blablablaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zit er nog steeds zout in. Behalve misschien in becel brood.
Snap niet hoe je een tekort kan krijgen. Enige zout wat ik binnen krijg is van groentesaus(en dat is niet elke dag), brood, kaas(? zit soms ook zout in toch). Soms wel iets meer hoor, maar dit is meestal.
Mijn moeder doet nooit zout op het eten, dus ik ben het ook niet gewend. Doe vaak ook geen zout op mijn patat.
Wat ik op mijn brood doe is jam, kaas, hagelslag en ik eet elke dag vers. Misschien 1x in de week niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En kant en klare shit zoals wat je op je brood doet en groenten uit blik, vlees blablabla
Bijna alles wat niet vers is zit zout in
Hoeveel zit daar in dan, zo'n vierkant kartonnen pakje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef Salatrel het volgende:
ik ben wel nog steeds aan de eerste pot zout bezig sinds ik op mezelf woon... dat dan weer wel
Wel altijd jonge. Eigenlijk vind ik oude wel lekkerder, maar ik eet best veel kaas dus dit is wel beter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Kaas zit heel veel zout in, weet niet welke kaas je eet maar hoe jonger hoe minder zout. Oud is heel zout
Ahh dan valt 't wel mee jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ik op mijn brood doe is jam, kaas, hagelslag en ik eet elke dag vers. Misschien 1x in de week niet.
750 gramquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel zit daar in dan, zo'n vierkant kartonnen pakje?
Ik denk dat jij sowieso best wel heel gezond eet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel altijd jonge. Eigenlijk vind ik oude wel lekkerder, maar ik eet best veel kaas dus dit is wel beter.
Bij pompoensoep kan dat wel met alleen knoflook, maar dat is ook wel een dikkere soep.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh dan valt 't wel mee ja. We moesten op school een keer zout arm koken, maar dat was dan echt van soep lekker maken maar dan echt helemaal zonder zout. Dat is bijna niet te doen, je krijgt der gewoon geen smaak aan. Het smaakt dan echt naar bijvoorbeeld water met knoflook smaak
.
bijna 2,5 jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je woont nog niet zo heel lang op jezelf otch?
Ik moet eigenlijk meer brood eten, ik eet teveel beschuitjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij sowieso best wel heel gezond eet hoor
Ja, dikkere soepen gaan wel wat makkelijker. En echt véél kruiden er in gooien, maar bij heldere soepen is wel moeilijk. Wel leuk om eens te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij pompoensoep kan dat wel met alleen knoflook, maar dat is ook wel een dikkere soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |