Hoeveel later mogen ze komen, is toch een bepaald percentage?quote:
quote:
Dit x 100.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef Unstoppable het volgende:
Zeuren als Weening juicht bij een etappezege, compleet uit hun dak gaan als er een belg wint
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Lann555 het volgende:
Arme kerel bij Buren zit vast in de friend-zone
Is dat Meganck op de achtergrond trouwens?quote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is dat Meganck op de achtergrond trouwens?
Z'n laatste Giro hiervoor inderdaad met de besten mee in het hooggebergte en elk steil heuveltje overvliegen om Menchov maar aan te vallen, wat een EPO in optima forma inderdaad...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:53 schreef Ereinion het volgende:
De mislukte comeback van Di Luca is toch wel een van de hoogtepunten van dit wielerseizoen. Hij heeft nog steeds een behoorlijke sprint, maar bergop is hij geen schim meer van zijn vorige twee wielercarrières.
zwaartepunt ligt later n moet overhouden voor de tourquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:18 schreef SuikerVuist het volgende:
Zwakke sprint van Contador. Deed me een beetje denken aan de Waalse Pijl, al zakte hij daar compleet door het ijs.
Staat dus niet in verhouding, maar toch. Heb hem wel eens sterker gezien.
edit: en erg netjes van Rujano natuurlijk.
Ja, ik weet het, dat was het plan. Zoveel mogelijk sparen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef franklop het volgende:
[..]
zwaartepunt ligt later n moet overhouden voor de tour
Ik heb ook deze afl. gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Lann555 het volgende:
Arme kerel bij Buren zit vast in de friend-zone
Zeker, vond het ook een erg mooie overwinning, echt 1 meter overquote:
Hij is volgend jaar 36. Nu zijn er renners die op die leeftijd nog een goed klassement kunnen rijden maar de meeste renners zijn na hun 35ste afgeschreven als klassementsrenner. Of was di Luca van plan om naar Radioshack te gaan? Daar kan je tot je 40ste mee in klassementen, Bruyneel is een echte inspiratorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:32 schreef wimderon het volgende:
Zou me niets verbazen als Di Luca volgend jaar opeens weer een klassement kan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |