Tja helaas heb ik dezelfde ervaring. Smeert niet lekker uit (ongelijkmatig) en is plakkerig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb laatst sunspray bij de Action gekocht. Die plakte uuuuuuuuuren later nog op mijn huid.
Ik heb em weggegooid.
Hmm, die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Mylene het volgende:
Verder Milka Chocbiscuit, een paar doosjes.
Ik zit echt te wachten tot ze een merk-aftersun gaan verkopen. Tot nu toe alleen de zonnebrand van L'Oréal en Garnier, helaas geen aftersunquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een zonnebrand van L'Oréal gekocht, 5 euro.
Zit er een aan pompenbrug en aan de kleiweg, vast nog wel meer ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben nog nooit in de action geweest, ben nu wel benieuwd, waar in omgeving van Rdam is het te vinden ?
Lombardkade 1-7quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben nog nooit in de action geweest, ben nu wel benieuwd, waar in omgeving van Rdam is het te vinden ?
Vind ze wel stukje minder werken dan merk blabla maar het kost ook maar een derde.. Van de week een fietscomputertje gehaald, 3 euro nog wat tegenover een sigma van 40 euroquote:
Die ysk is ook leuk voor de action fans. Meer beddengoed en meubels en rolgordijnen enzo, maar zelfde prijsklasse ongeveer (althans meestal ik het dus goedkoopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
Nah, heb maar een aero bed online besteld. 45 euro. Bij de ysk (action had hem niet) 70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |