I CAME BUCKETS THX VOOR JE VERHAALTJE!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Toen ik nog bij ouders woonde, naakt door huis lopen (om even gauw wat drinken te pakken) uit de douche omdat ik dacht dat ik alleen thuis was. Broertje ziet me, ik vlucht naar boven, terwijl ik dingen roep als "oh oeps sorry heeh uhm wat wat oeps"
awkward.![]()
en je bent zeker je drinken vergeten? vervelend is dat...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Toen ik nog bij ouders woonde, naakt door huis lopen (om even gauw wat drinken te pakken) uit de douche omdat ik dacht dat ik alleen thuis was. Broertje ziet me, ik vlucht naar boven, terwijl ik dingen roep als "oh oeps sorry heeh uhm wat wat oeps"
awkward.![]()
zomaar moet je haten op chanantquote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:11 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die chanant nu als 'algemene fok spelling' aannemennet als haten op ipv haten..
Je hebt gewoon typaids. Ik typ ook vanaf mijn iPad en typ ook normaal toch? Beetje moeite doen.quote:
Geen klassiekers kennen, chanant hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:20 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Weet u wat pas echt gênant is? Dat u niet weet hoe u dat woord moet schrijven.
Wel weer netjes schoonmaken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:17 schreef densha het volgende:
[..]
I CAME BUCKETS THX VOOR JE VERHAALTJE!!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:17 schreef densha het volgende:
[..]
I CAME BUCKETS THX VOOR JE VERHAALTJE!!!
Uiteraard...daarom kom ik ook altijd in mijn prullenmand klaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |