Hersenspoelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is er mis met de EO jongerendag? Nee ik ga niet, heb ik er last van? Dat ook niet. Zo lang ze mij maar niet lastig vallen vind ik het allemaal prima.
Alleen jaloerse atheïsten lopen te bashen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is er mis met de EO jongerendag? Nee ik ga niet, heb ik er last van? Dat ook niet. Zo lang ze mij maar niet lastig vallen vind ik het allemaal prima.
Misschien word je wel door god gegrepen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Dhaha het volgende:
wil ik eigenlijk wel heen
om mensen uit te lachen
Hahaha lachen naar mensen die het naar hun zin hebben is wel zielig he...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Dhaha het volgende:
wil ik eigenlijk wel heen
om mensen uit te lachen
Het is een complot!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen gaat er 100% vrijwillig heen.
2009 belde.quote:
this topic is all for the lulzquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb je ze verteld over de overstroming in Japan, dat ze die kerncentrale wat beter mogen beschermen?quote:
nee ik vind het leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hahaha lachen naar mensen die het naar hun zin hebben is wel zielig he...
Ik dacht dat jij dat zou doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heb je ze verteld over de overstroming in Japan, dat ze die kerncentrale wat beter mogen beschermen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |