Hahaha, dat valt gelukkig nog mee, maar zit hier eigenlijk alleen maar dingen van minecraft op te zoeken enzo haha.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe verslaafde
is je lunch ook in blokjes??
hahaha, nee niet tdronequote:
rot hor...quote:
het was altijd wel gezellig met tdrone en ik heb niet zoveel met minecraft ofzoiets...quote:
tdrone komt maar heel af en toe nog voorbijquote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het was altijd wel gezellig met tdrone en ik heb niet zoveel met minecraft ofzoiets...
your lost, not minequote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het was altijd wel gezellig met tdrone en ik heb niet zoveel met minecraft ofzoiets...
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa.. ben gewoon aan t werk, maar wel op een opgewekte manier
C3PO mode: I'm doomedquote:
net als ikquote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tdrone komt maar heel af en toe nog voorbij
beetje je meisje opsluitenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Ook een leuke practical joke trouwens... Ga je 's ochtends om half6 richting je werk, sluit je netjes de deur af met alle sloten die daarvoor gebruikt kunnen worden.
En rond een uurtje of 8 word je gebeld dat je vriendin opgesloten zit in je eigen huis, die had niet de sleutels om die sloten er weer af te halen![]()
En het beste van alles was; ik deed het niet eens bewust
Held.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Ook een leuke practical joke trouwens... Ga je 's ochtends om half6 richting je werk, sluit je netjes de deur af met alle sloten die daarvoor gebruikt kunnen worden.
En rond een uurtje of 8 word je gebeld dat je vriendin opgesloten zit in je eigen huis, die had niet de sleutels om die sloten er weer af te halen![]()
Hahahahahaha, maak het mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Erg he, en dat terwijl de rechter me een paar jaar geleden nog had verteld dat ik nooit meer mensen mocht opsluiten in m'n kelder in Oostenrijkquote:Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
beetje je meisje opsluiten![]()
dat is wel heel erg beschermend hoor
En je wist het ook niet eens dat ze daar zatenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Erg he, en dat terwijl de rechter me een paar jaar geleden nog had verteld dat ik nooit meer mensen mocht opsluiten in m'n kelder in Oostenrijk
en dan sta je daar met je facebook voor de rechterquote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Erg he, en dat terwijl de rechter me een paar jaar geleden nog had verteld dat ik nooit meer mensen mocht opsluiten in m'n kelder in Oostenrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |