Hij wil me dat zicht niet aandoen.quote:
Wel lief dat hij speciaal voor jou een boxer aangetrokken heeft danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij wil me dat zicht niet aandoen.
had hij al aan. Ik heb 'm voor hem gekocht zelfs.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel lief dat hij speciaal voor jou een boxer aangetrokken heeft dan
ah okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
had hij al aan. Ik heb 'm voor hem gekocht zelfs.
Bankhangen zonder broek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah okeEn nog plannen voor vanavond? Of gewoon lekker op de bank zitten?
Foto heb ik niet, we waren met andere dingen bezigquote:
Dat verbaast me niet, iedereen ligt natuurlijk nog met buikpijn over de grond te rollen na het aanschouwen van de heldendaad van meneer Landzaat. Werkelijk waar, wat een jostiquote:
lekker feestje gevierd dan?quote:
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Goed weekend gehad?
en nog veel belangrijker;jah zaterdag druk. ringen passen en meehelpen om te shoppen voor de schoonouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag zo rustig mogelijk gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
joah redelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |