quote:
Komt wel goed dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef Lamabal het volgende:
Dan moeten we hem wel vol spammen vandaag.
Jaquote:
Unaniem dezequote:
quote:
Heerlijk he die democratiequote:
We zijn wel goed met z'n allenquote:
quote:
Zeker! Het gaat ook erg rap vandaag zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef Lamabal het volgende:
We waren zo wild dat we er 2 hadden geopend
fok! is een politiestaatquote:
Waarom zou je dat doen? Om te bewijzen dat je mod bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Stemming: Zal ik nu de GRTD reeks dicht gooien nee of ja.
GC is een dictatuur met 3 dictatoren!quote:
Hij wil graag een boefje zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Om te bewijzen dat je mod bent?
Oei, er zijn wel wat veel mensen bijgekomen sinds ik hier voor het laatst gepost hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Om te bewijzen dat je mod bent?
Tja heb het niet zo op, dit soort figuren.quote:
Inderdaad. Even een goede binnenkomer. Maar dat kan ik dus wel vergeten.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, er zijn wel wat veel mensen bijgekomen sinds ik hier voor het laatst gepost heb
Je mag mijn boefje wel zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Even een goede binnenkomer. Maar dat kan ik dus wel vergeten.
Altijd als ik je avatar zie moet ik denken aan sensation.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Tja heb het niet zo op, dit soort figuren.
kanovinnie en lamabal sitting in a tree..............quote:
Jij wil dat ik zeg dat als ik jou avatar zie ik honger hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Altijd als ik je avatar zie moet ik denken aan sensation.
Nee nee! Zeker niet, dat gebeurt toch vanzelf wel maar serieus, Ik luister nu ook sensationquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Jij wil dat ik zeg dat als ik jou avatar zie ik honger heb
Ik breng sensationquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee nee! Zeker niet, dat gebeurt toch vanzelf wel maar serieus, Ik luister nu ook sensation
Haha Id&t is eigelijk hardcore (Logo) van hardcore. Jammer dat ze zich verdiepen in trance.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee nee! Zeker niet, dat gebeurt toch vanzelf wel maar serieus, Ik luister nu ook sensation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |