quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
Gooi hem dan een kwartiertje in de vriezer.
Ohja slim, hij ligt er inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
Gooi hem dan een kwartiertje in de vriezer.
Drink wel vaak bier, maar meestal staat het al een paar dagen in de koelkast, of drink ik het gewoon kamertemperatuurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet weten? Drink je nooit bier?
Bier op kamertemperatuur drinken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Drink wel vaak bier, maar meestal staat het al een paar dagen in de koelkast, of drink ik het gewoon kamertemperatuur
Wordt je lekker snel aangeschoten van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bier op kamertemperatuur drinken.
idd, daarom dit topicquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat wilde ik posten, maar toen had ik al op "invoeren" gedrukt en een heuse tip geplaatst.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Socios het volgende:
TS is net 16 jaar en wil stoer laten weten dat 'ie bier drinkt.
Je overdrijft. Bier op de juiste temperatuur drinken is belangrijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Socios het volgende:
TS is net 16 jaar en wil stoer laten weten dat 'ie bier drinkt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je overdrijft. Bier op de juiste temperatuur drinken is belangrijk.
Weten hoe je je bier op de juiste temperatuur brengt ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je overdrijft. Bier op de juiste temperatuur drinken is belangrijk.
Ja, vandaar dat TS deze terechte vraag stelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef renerulezzz het volgende:
[..]
Weten hoe je je bier op de juiste temperatuur brengt ook!
En ik dank jullie voor de hulpquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat TS deze terechte vraag stelt.
Mensen die bier té koud drinken danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste, is heel lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:35 schreef -tape- het volgende:
Vertel straks maar even hoe het Lentebockje, je gesmaakt heeft. Ik heb eigenlijk nog nooit speciaal bier gekocht.
Bier, of pils?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aaaaah. Wat schattig.quote:
Nee das dan weer niet lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik zal er morgen een paar halen. Geen Grolsch dan. Hertog Jan uiteraard.
beetje duur, manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Telecaster het volgende:
Extragratis Telecastertip van de dag: probeer ook eens Brand Up.
Goddelijk met dit weer.
Mag jij Euroshopper of Schultenbrau drinken, ok?quote:
Dat is weer het andere uiterste, vind je niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mag jij Euroshopper of Schultenbrau drinken, ok?
Inderdaad. Altijd even op de fles kijken wat de ideale temperatuur is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:35 schreef Adames het volgende:
Lentebokjes hoeven niet zo koud als pilseners. Vaak is 10 graden beter dan de 4 voor pilseners.
De pilsener van Grolsch drink ik niet, maar de Lentebok en de Weizen zijn niet verkeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef -tape- het volgende:
Grolsch![]()
[ afbeelding ]
Alhoewel ik het gewoon drink als er geen 'normaal' bier is hoor. Maar toch.
Mijn top 3 is Grolsch, efes (turks) en albert heijn pilsenerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef -tape- het volgende:
Grolsch![]()
[ afbeelding ]
Alhoewel ik het gewoon drink als er geen 'normaal' bier is hoor. Maar toch.
Sja. Als jij zo op de prijs let....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef essentieel het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste, vind je niet?
Eensch met Grolsch pils, Efes moet ik nog 's meer proberen. Verder qua pils: Brand. Mjam.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn top 3 is Grolsch, efes (turks) en albert heijn pilsenerHeineken dommelsch en amstel vind ik echt niet te drinken
Efes is erg lekker, verbaasde me alleen dat ik op t etiket zag staat dat er suiker en rijst in zitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eensch met Grolsch pils, Efes moet ik nog 's meer proberen. Verder qua pils: Brand. Mjam.
Grolsch Bock vind ik daarentegen weer niet te zuipen - puur suikerwater.
't Pils van Amstel vind ik vrij smakeloos, maar hun bock mag er zijn.
Ach, waarom niet. Japans rijstbier is af en toe ook prima te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Efes is erg lekker, verbaasde me alleen dat ik op t etiket zag staat dat er suiker en rijst in zit
die dingen die jij opnoemt zijn niet te zuipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Als jij zo op de prijs let....
Correct.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef essentieel het volgende:
[..]
die dingen die jij opnoemt zijn niet te zuipen.
Dat rijstbier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Japans rijstbier is af en toe ook prima te doen.
Maar ik heb maar een paar keer Efes gehad, en dat was ook nog eens laat op de avond met een kebab of shoarma'tje met veel knoflook- en scherpe saus d'rbij, dus om nou te zeggen dat ik echt heel goed de smaak heb meegekregen...
En toch bestaat het!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat rijstbier heb ik nog nooit van gehoord![]()
Ieks! Geen toegevoegd nepfruit in mijn bier.quote:Ik heb trouwens wel vanmiddag gezien waar de grolsch lemon bier staat, dus dat ga ik ook een keer proberen
Vergelijkbaar met Iki bier?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef Scully het volgende:
Ze hebben trouwens atm Tsingtao bier in de aanbieding bij de Lidl.
Aanrader!
Die is best lekker. Vroeger hadden we nog Grolsch Bariton, die was ook erg lekker maar helaas uit de handelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat rijstbier heb ik nog nooit van gehoordIk heb trouwens wel vanmiddag gezien waar de grolsch lemon bier staat, dus dat ga ik ook een keer proberen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen weet toch dat schultenbrau het lekkerste is!
Waarom liep jij dan met 3 trays euroshopper gister?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we de discussie over welk bier het aller aller lekkerste is ergens anders houden? Zoals in de kroeg? Want dat voegt hier imo niet zo veel toe.
Ik uh..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn top 3 is Grolsch, efes (turks) en albert heijn pilsenerHeineken dommelsch en amstel vind ik echt niet te drinken
Waar wil je het dan nog verder over hebben? TS heeft de antwoorden inmiddels wel gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we de discussie over welk bier het aller aller lekkerste is ergens anders houden? Zoals in de kroeg? Want dat voegt hier imo niet zo veel toe.
werkt voor geen flikker, en met name dat zout niet. paar seconden mn reet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Monkeyofzo het volgende:
je pakt je blikje met bier en stopt hem in een schaal die vul je met koud kraan water en je stopt er ijsblokjes bij in en daarna doe je er wat zout in je wacht een paar seconde en walla koud BIER
Waarom? Veel biermerken smaken hetzelfde. Merken als Grolsch, Brand en HJ smaken degelijk anders dan 'the pack'. Dat spul uit Amsterdam en Zoeterwoude is allemaal van die weeïge, zoete meuk.quote:
En het biertje is opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar wil je het dan nog verder over hebben? TS heeft de antwoorden inmiddels wel gehad.
Geldgebrek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom liep jij dan met 3 trays euroshopper gister?
Hendige methodes om op een hendige manier je bier te koelen enzo. En over lekkere biertjes. Maar niet over nutteloze en lange discussies tussen Grolsch en Heineken fans.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar wil je het dan nog verder over hebben? TS heeft de antwoorden inmiddels wel gehad.
Maar Turks bier?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom? Veel biermerken smaken hetzelfde. Merken als Grolsch, Brand en HJ smaken degelijk anders dan 'the pack'. Dat spul uit Amsterdam en Zoeterwoude is allemaal van die weeïge, zoete meuk.
Efes is ongeveer het enige turkse bier, ik ben er afgelopen week geweest en elke winkel heeft aan de buitenkant efes posters etc, ik heb buiten engelse bieren géén ander turks bier gezienquote:
Alsof je na 5 stuks het verschil nog proeft...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef essentieel het volgende:
die dingen die jij opnoemt zijn niet te zuipen.
Gewoon. Omdat het er is.quote:
Eh... ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof je na 5 stuks het verschil nog proeft...
Heineken is juist bitter, niet weeïg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom? Veel biermerken smaken hetzelfde. Merken als Grolsch, Brand en HJ smaken degelijk anders dan 'the pack'. Dat spul uit Amsterdam en Zoeterwoude is allemaal van die weeïge, zoete meuk.
Ja natuurlijk. Standaard gelul van mensen dat je het verschil tussen verschillende merken niet proeft is natuurlijk onzin. Alleen al de ingrediënten zijn anders. B-merken gebruiken maltose, iets wat je bij een A-merk niet ziet. Hertog-Jan gebruikt mais in zijn bier, Alfa gaat voor de term edelpils, brand en heineken zijn bitter, terwijl gulpener wat zoeter is. Grolsch is wat toegankelijker qua smaak, enzquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof je na 5 stuks het verschil nog proeft...
Omdat ik in turkije wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je Turks bier drinken? Niet om tof te doen, maar Belgie, Duitsland en ook wel Nederland is echt het mekka der bieren en pilseners.
Ik zeg niet dat je het in het begin niet proeft, ik heb zelf ook een sterke voorkeur voor de iets bitterder biertjes zoals Grolsch of Brandt. Maar mensen die Grolsch aanhangen en dan opeens Heineken 'vies' vinden vind ik extreem treurig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:40 schreef Adames het volgende:
Ja natuurlijk. Standaard gelul van mensen dat je het verschil tussen verschillende merken niet proeft is natuurlijk onzin. Alleen al de ingrediënten zijn anders. B-merken gebruiken maltose, iets wat je bij een A-merk niet ziet. Hertog-Jan gebruikt mais in zijn bier, Alfa gaat voor de term edelpils, brand en heineken zijn bitter, terwijl gulpener wat zoeter is. Grolsch is wat toegankelijker qua smaak, enz
ik vind 'brandt' ook een beetje treurig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het in het begin niet proeft, ik heb zelf ook een sterke voorkeur voor de iets bitterder biertjes zoals Grolsch of Brandt. Maar mensen die Grolsch aanhangen en dan opeens Heineken 'vies' vinden vind ik extreem treurig.
sorry, maar als ik nog niks opheb vind ik heineken echt niet te drinken, na een paar van iets anders gaat het naar binnen, maar van Grolsch kan ik gewoon genietenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het in het begin niet proeft, ik heb zelf ook een sterke voorkeur voor de iets bitterder biertjes zoals Grolsch of Brandt. Maar mensen die Grolsch aanhangen en dan opeens Heineken 'vies' vinden vind ik extreem treurig.
Goed, brand, jezusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef essentieel het volgende:
ik vind 'brandt' ook een beetje treurig.
Het is bier, jezus. Zelf vind ik het verschil tussen tap en fles bijna groter dan tussen Grolsch en Heineken kwa 'genot'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef JaimyLee het volgende:
sorry, maar als ik nog niks opheb vind ik heineken echt niet te drinken, na een paar van iets anders gaat het naar binnen, maar van Grolsch kan ik gewoon genieten
brank bierquote:
Idd. Heineken is veel minder hoppig dan Grolsch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:41 schreef JeMoeder het volgende:
Heineken bitter? Grolsch is pas bitter...
Hoe kan iemand dat weten? In een koelkast heb je 5 standen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:23 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als je een biertje dat net uit de c1000 komt, dus kamertemperatuur, koud word als je hem in de koelkast zet? Ik ben aan het wachten maar heb geen zin om elke 5 minuten naar beneden te lopen om te voelen, iemand een richtlijn ofzo? T is een Grolsch lentebok van 300 ml.
xxx
Denk dat 90% van de mensen de koelkast gewoon standaard op 6-7 graden heeft staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat weten? In een koelkast heb je 5 standen.
Al op!quote:
quote:Fink Bräu
prijs: 35 cent
waar: Lidl
imago: Natuurliefhebbers die in hun korte broek op de hei vogels staan te kijken.
smaak: Eerst proef je niks om vervolgens te exploderen in een ranzigheid die zelfs na het doorslikken niet uit je mond weggaat.
geschikt voor: Manisch depressieven die na het drinken hiervan toch zelfmoord gaan plegen.
conclusie: Don't try this at home or anywhere else.
Cijfer: 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |