Ja ik ben een schrijfwonderquote:
Ik zocht de retweet knopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef Japz_u2 het volgende:
De postbode is hier gewoon nog steeds niet geweest, terwijl hij normaal altijd rond half 1/1 uur komt. AAAAAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
165e, met een stel afhakers kan je het nog halen geloof ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Boonster het volgende:
EdNoolk, heb je al post? Hoeveelste?
Ik heb het binnen.. ben 165e. PFFFFFF! Dus lekker tot half Juli wachten voordat ik IETS meer weet. ik baal best een beetje hehe.
hoeveelste ben je met hoeveel punten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Ezell het volgende:
Pardon, maar ik ga even vloeken. GODVERDOMME, ik heb het niet gehaald. Nu voelt de afgelopen twee jaar als verloren tijd.
Want het ligt aan de school dat je een lage score haalt bij je toets?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef thewvll het volgende:
@ ezell bij jou is het dus ook misgegaan op de motivatie en betoog:S:S:S:S klote school kunnen nie eens een normaal correctiemodel plaatsen op intrnet man tiefuss
Ja, daar is het bij mij ook misgegaan. Maarja, ik geef de school niet de schuld. Het is gewoon mijn eigen schuld. Ik ben tenslotte degene die alles heeft opgeschreven en ingevuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef thewvll het volgende:
@ ezell bij jou is het dus ook misgegaan op de motivatie en betoog:S:S:S:S klote school kunnen nie eens een normaal correctiemodel plaatsen op intrnet man tiefuss
Zit jij altijd op je scooter op je iPhone?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:55 schreef thewvll het volgende:
Pik ik zat op me scooter op me iphone, ga niet zo mieren neuken
Ja meestal wel hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Darkestrah het volgende:
@thewvll, niks persoonlijks, maar:
[..]
Zit jij altijd op je scooter op je iPhone?
Nogmaals, wat is eigenlijk je volgende stap? Kom je niet gezellig naar Tilburg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Ezell het volgende:
Ondanks dat ik het niet heb gehaald, wil ik iedereen toch even nog feliciteren en succes wensen.
We worden wel ingeloot;)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Ezell het volgende:
Ondanks dat ik het niet heb gehaald, wil ik iedereen toch even nog feliciteren en succes wensen.
Heb jij t eigenlijk gehaald of deed je er niet aan mee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef joostanke123 het volgende:
Wow gefeliciteerd iedereen die is toegelaten. Het is dat ik geen twitter heb anders wou ik die gene die 3e is geworden even feliciteren. Echt super goed!!
http://twitter.com/#!/robertpsv1992
http://www.humedia.nl/profiles/blogs/ingeloot-welkom-op-de-svj
Haha ja, de meest actieve posters hebben het niet gehaald op blaffende_visjes na! Het is ook wel heel treurig om bij de slechtste 40 te horen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:44 schreef Ezell het volgende:
@EdNoolk: Balen. Dan zijn we samen maar een drama.
Haha, ja. De lurkers (hoiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Haha ja, de meest actieve posters hebben het niet gehaald op blaffende_visjes na! Het is ook wel heel treurig om bij de slechtste 40 te horen...
5,3 5,4 5,4 6,2 6,2 6,3 zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ja. De lurkers (hoi) zijn vast niet van plan om hun score te plaatsen, als ze niet zijn toegelaten. Je kan ze geen ongelijk geven. Sta je nog een beetje voor je eindexamen?
Jij hebt best weinig vakken! Ik ga nu hard leren omdat ik gemiddeld een acht probeer te staan, dus dag dag Fok!kertjes.quote:
Ben blij dat er een selectietoets geweest is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef thewvll het volgende:
hahahaha ja togh xDxDxDquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben blij dat er een selectietoets geweest is.![]()
Wacht maar ik wordt ingeloot en jij zult zien of kom nu maar anders ff naar bhoven kankermafkeesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hahaha, 17-jarige jochies die je proberen te intimideren op internet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef thewvll het volgende:
[..]
Wacht maar ik wordt ingeloot en jij zult zien of kom nu maar anders ff naar bhoven kankermafkees
Zit je bij 16meter op zolder?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef thewvll het volgende:
[..]
Wacht maar ik wordt ingeloot en jij zult zien of kom nu maar anders ff naar bhoven kankermafkees
Haha, eerder interessant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:17 schreef EdNoolk het volgende:
Hahaha dit gaan leuke ontmoetingen worden met Fok!kers
bhoven is bilthoven , sukkelquote:
Wtf is er mis met jou joh? De journalistiek verliest geen pareltje met jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef thewvll het volgende:
[..]
kankernerdje wat proberen te intimideren op internet mail me maar en we spreken af lozer, ik hoop dat je de vlgnde x in een winkelcentrum loopt op een zaterdag en er net zon mogool als jou loopt spowned@ l i v e . nl
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:28 schreef blaffende_visjes het volgende:
@thewvll
Ik zou maar even stoppen, je wordt niet bepaald serieus genomen in DIT topic...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:28 schreef blaffende_visjes het volgende:
@thewvll
Ik zou maar even stoppen, je wordt niet bepaald serieus genomen in DIT topic...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Moet ik het spellen voor je?
W W W . G O O G L E . N L
Je kan je toch uitschrijven? Dat lijkt mij een beter idee, want je mag maar drie keer loten voor een numerus fixus. Dat dacht ik tenminste.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef EdNoolk het volgende:
Ik hoop dat ik het niet word eerlijk gezegd. Heb veel meer zin om volgend jaar te beginnen, een tussenjaar zit ik echt op te wachten en daar heb ik ook al mijn plan voor.
Ik kan alleen niet tegen mijn ouders zeggen dat als ik word ingeloot dat ik niet meer wil omdat ik tussenjaar wil, dat gaat er bij hun niet in. Pleaseeeeeee niet mij inloten a.u.b.
Als ik me uitschrijf komen m´n ouders daar achter want er moet natuurlijk wel een uitslag binnenkomen. Oké zoooooooo´n grote ramp is het nou ook weer niet als ik ingeloot word maar zit er niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan je toch uitschrijven? Dat lijkt mij een beter idee, want je mag maar drie keer loten voor een numerus fixus. Dat dacht ik tenminste.
Valt er geen gesprek te voeren met jouw ouders?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Als ik me uitschrijf komen m´n ouders daar achter want er moet natuurlijk wel een uitslag binnenkomen. Oké zoooooooo´n grote ramp is het nou ook weer niet als ik ingeloot word maar zit er niet echt op te wachten.
En over dat drie keer loten; na de derde keer loten moeten ze je toelaten, zo werkt dat iig bij journalistiek!
Huh??quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
En over dat drie keer loten; na de derde keer loten moeten ze je toelaten, zo werkt dat iig bij journalistiek!
Te dom om te poepe? 700- 180 al van decentrale dus minderquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef Ezell het volgende:
Leuk, met 700 andere mensen strijden om 180 plekjes. Best veel mensen hebben zich aangemeld voor de loting.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:13 schreef thewvll het volgende:
[..]
Te dom om te poepe? 700- 180 al van decentrale dus minder
Jezus man, wat bot. Je zit alleen maar zo te galbakken omdat je baalt dat jij niet door die test bent gekomen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:13 schreef thewvll het volgende:
[..]
Te dom om te poepe? 700- 180 al van decentrale dus minder
Negeer hem maar gewoon. Sinds de uitslag kan je hem op FOK! niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Jezus man, wat bot. Je zit alleen maar zo te galbakken omdat je baalt dat jij niet door die test bent gekomen.
Haha, dacht dat ik de enige was!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Negeer hem maar gewoon. Sinds de uitslag kan je hem op FOK! niet meer serieus nemen.
Heel goed, elke avond weet ik weer de route naar mijn slaapkamer thuis te vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Morgen intake in Tilburg, en 2 kennismakingsgesprekken voor een kamer.
Hoe gaat het bij jullie met het vinden van woonruimte?
Spannend, veel succes!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Morgen intake in Tilburg, en 2 kennismakingsgesprekken voor een kamer.
Hoe gaat het bij jullie met het vinden van woonruimte?
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Heel goed, elke avond weet ik weer de route naar mijn slaapkamer thuis te vinden
Kom ik op school om m'n Engels examen in te kijken. Even kijken wat ik fout heb gedaan (met een andere leraar). Kijken we naar een multiple choice vraag. Zegt hij: "Dit moet D zijn". Ik: "Dat heb ik ook". En er was geen punt voor gerekend. Zijn ze die vraag (34) dus gewoon vergeten na te kijken. Anders zou ik in plaats van een 7.1 een 7.3 hebben en gemiddeld een 7.5 staan, wat een 8 wordt waardoor ik met alle vakken gemiddeld een 7.5 sta in plaats van een 7.345 en dus in klasse B zou komen....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Ezell het volgende:
Ik zit, als het goed is, ook in lotingsklasse C. Een herprofilering zal geen effect meer hebben op in welke klasse ik kom te zitten, maar ik ga het wel doen.
Dat is zeker genaaid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Kom ik op school om m'n Engels examen in te kijken. Even kijken wat ik fout heb gedaan (met een andere leraar). Kijken we naar een multiple choice vraag. Zegt hij: "Dit moet D zijn". Ik: "Dat heb ik ook". En er was geen punt voor gerekend. Zijn ze die vraag (34) dus gewoon vergeten na te kijken. Anders zou ik in plaats van een 7.1 een 7.3 hebben en gemiddeld een 7.5 staan, wat een 8 wordt waardoor ik met alle vakken gemiddeld een 7.5 sta in plaats van een 7.345 en dus in klasse B zou komen....
Ze zijn er nu mee bezig. Maar mijn school kennende zal het wel weer heel moeilijk worden...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is zeker genaaid.Het is dus niet mogelijk om dat puntje alsnog te krijgen?
Balen! Veel succes ermee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:22 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ze zijn er nu mee bezig. Maar mijn school kennende zal het wel weer heel moeilijk worden...
Netjesquote:Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef Moffol het volgende:
Yeaaaaaaaaah! Het cijfer is uiteindelijk toch aangepast. Nu zit ik in klasse B.
wat rot voor je, ik hoop dat je er wel voor zorgt dat je wat aan het komende jaar hebt!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef EdNoolk het volgende:
Ik ben helaas niet ingeloot, 100e in lotingsklasse D. Zo erg vind ik het niet en mijn ouders ook niet. Komend jaar iets beter kijken naar welke opleiding ik écht graag wil.
Ik ga binnenkort even langs het uitzendbureau voor een parttime/fulltime baan (ik prefereer het eerste, m'n ouders het laatste...) en ga gewoon heel veel open dagen bezoeken. Daarbij is het wel leuk om jullie te blijven volgen, weet ik gelijk wat ik kan verwachten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
wat rot voor je, ik hoop dat je er wel voor zorgt dat je wat aan het komende jaar hebt!
Bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:42 schreef Ezell het volgende:
@EdNoolk: Jammer zeg! Of juist niet, want je zei eerder al dat je eigenlijk geen zin had om het komende schooljaar te gaan studeren. In ieder geval, veel succes!
Ik heb nog geen post ontvangen. Waarschijnlijk ben ik bijna de hele dag weg, dus ik hoop dat de postbode gauw langskomt.
Apart, lijkt me dat iedereen tegelijk de mail krijgt? Dat van die 191 man zou kunnen, misschien zijn de plekken van de afmelders van de decentrale selectietoets bij de loting gekomen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef Ezell het volgende:
Ik zie niks. Klopt het trouwens dat 191 man is ingeloot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |