Ja ik ben een schrijfwonderquote:
Ik zocht de retweet knopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:08 schreef Japz_u2 het volgende:
De postbode is hier gewoon nog steeds niet geweest, terwijl hij normaal altijd rond half 1/1 uur komt. AAAAAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc utrecht en fc
165e, met een stel afhakers kan je het nog halen geloof ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef Boonster het volgende:
EdNoolk, heb je al post? Hoeveelste?
Ik heb het binnen.. ben 165e. PFFFFFF! Dus lekker tot half Juli wachten voordat ik IETS meer weet. ik baal best een beetje hehe.
hoeveelste ben je met hoeveel punten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Ezell het volgende:
Pardon, maar ik ga even vloeken. GODVERDOMME, ik heb het niet gehaald. Nu voelt de afgelopen twee jaar als verloren tijd.
Want het ligt aan de school dat je een lage score haalt bij je toets?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef thewvll het volgende:
@ ezell bij jou is het dus ook misgegaan op de motivatie en betoog:S:S:S:S klote school kunnen nie eens een normaal correctiemodel plaatsen op intrnet man tiefuss
Ja, daar is het bij mij ook misgegaan. Maarja, ik geef de school niet de schuld. Het is gewoon mijn eigen schuld. Ik ben tenslotte degene die alles heeft opgeschreven en ingevuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef thewvll het volgende:
@ ezell bij jou is het dus ook misgegaan op de motivatie en betoog:S:S:S:S klote school kunnen nie eens een normaal correctiemodel plaatsen op intrnet man tiefuss
Zit jij altijd op je scooter op je iPhone?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:55 schreef thewvll het volgende:
Pik ik zat op me scooter op me iphone, ga niet zo mieren neuken
Ja meestal wel hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Darkestrah het volgende:
@thewvll, niks persoonlijks, maar:
[..]
Zit jij altijd op je scooter op je iPhone?
Nogmaals, wat is eigenlijk je volgende stap? Kom je niet gezellig naar Tilburg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Ezell het volgende:
Ondanks dat ik het niet heb gehaald, wil ik iedereen toch even nog feliciteren en succes wensen.
We worden wel ingeloot;)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Ezell het volgende:
Ondanks dat ik het niet heb gehaald, wil ik iedereen toch even nog feliciteren en succes wensen.
Heb jij t eigenlijk gehaald of deed je er niet aan mee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef joostanke123 het volgende:
Wow gefeliciteerd iedereen die is toegelaten. Het is dat ik geen twitter heb anders wou ik die gene die 3e is geworden even feliciteren. Echt super goed!!
http://twitter.com/#!/robertpsv1992
http://www.humedia.nl/profiles/blogs/ingeloot-welkom-op-de-svj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |