quote:Voor de wedstrijd Achilles'29 - FC Oss worden geen kaarten in de voorverkoop aangeboden. In het kader van de veiligheid is het alleen mogelijk op de wedstrijddag toegangskaarten te kopen. Achilles'29 plaatst extra kassa's en de verkoop start om 12.30 uur. De toegangsprijs bedraagt ¤ 10,-. Kinderen t/m 12 jaar betalen ¤ 5,-. Leden hebben vrij entree op vertoon van een geldige ledenpas, sponsoren met een geldige sponsorkaart. De wedstrijd wordt zondag a.s. op De Heikant gespeeld en begint om 14.00 uur.
Degradeert Almere dan niet? Ik dacht dat er dan juist een andere club promoveerde?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Mark het volgende:
Ik hoop dat Oss kampioen wordt, zodat Almere degradeert
wtfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Mark het volgende:
Ik hoop dat Oss kampioen wordt, zodat Almere degradeert
Nee, ijsselmeervogels/achilles 29 willen niet promoveren. In principe promoveert de algeheel amateurkampioen; maar ij'vogels willen dus niet, dus FC Oss hoeft alleen maar die finale tegen hun te halen; niet te winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degradeert Almere dan niet? Ik dacht dat er dan juist een andere club promoveerde?
Sowieso verwarrend allemaal die topklasse.
Ja, als Achilles wint, komt er een beslissingswedstrijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het zo dat op amateurniveau het niet op doelsaldo gaat, maar op een beslissingswedstrijd? Dat was in ieder geval zo in mijn competitie (res. 3e klasse) Uiteindelijk geen beslissingsduel gehad en op punten kampioen geworden.
Dat zou idd de verklaring kunnen zijn. Dat zou helemaal zuur zijn als Achilles bijvoorbeeld met 3-0 wint, want dan hebben ze een (veel) beter doelsaldo, en zijn ze de winnaar van de onderlinge wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het zo dat op amateurniveau het niet op doelsaldo gaat, maar op een beslissingswedstrijd? Dat was in ieder geval zo in mijn competitie (res. 3e klasse) Uiteindelijk geen beslissingsduel gehad en op punten kampioen geworden.
3-1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat was FC Oss - Achilles als uitslag?
aha, tnxquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat is dan ook de reden dat ik hoop dat Oss promoveert: anders is die hele doorstroming een wassen neus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
FC Oss gaat dit gewoon winnen. Wel jammer dat de Topklasse beperkt doet waar het uiteindelijk voor bedoeld is: doorstroming naar/van de Jupiler League.
Dan is het toch beter om gelijk te zien dat die doorstroming faalt? Grote kans dat komend seizoen er helemaal geen club kan promoveren op deze manier, namelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik hoop dat Oss promoveert: anders is die hele doorstroming een wassen neus.
alsof dat laatste iets boeit.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef Mark het volgende:
Dat valt te bezien, ze zijn rechtmatig gedegradeerd en RBC is dan pas NA de comnpetitie failliet gegaan.
3-0, en niet 3-1.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat was FC Oss - Achilles als uitslag?
Hempenius deed wel mee en dat was eerder al bekend. Hij kreeg vier wedstrijden schorsing, waarvan de eerste (verplichte) wedstrijd dinsdagavond tegen NEC (ama.) was. Dit was voor de halve finale van de KNVB-districtsbeker Oost. Achilles '29 is later die week in beroep gegaan tegen die schorsing, waardoor Hempenius speelgerechtigd was voor de wedstrijd tegen Oss. Het heeft achteraf gezien weinig meer geholpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:47 schreef Mark het volgende:
Overigens mist Achilles met Rigter (al langer) en Hempenius wel belangrijke spelers.
Dit topic loopt ook niet hard dus kan me er iets bij voorstellen jaquote:
nah de geel zwarte joden horen niet in de eerste divisiequote:Op maandag 16 mei 2011 07:00 schreef Mark het volgende:
De beste niet, maar qua uitslagen kon het niet beter (misschien Excelsior nog 1 goal erbij)
Gebaseerd op wat? Bron?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef Mark het volgende:
Dat maakt inderdaad wel verschil voor de KNVB
Klopt. Stond verkeerd in VI.quote:
Zie vorig jaar toen Veendam failliet dreigde te gaan. Voor Oss zou dat toen een redding kunnen zijn, mits Veendam tijdens het seizoen failliet ging.quote:
Maar daarbij zeg je dus dat die spot ook gevuld kan worden door de club die degradeerde.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Zie vorig jaar toen Veendam failliet dreigde te gaan. Voor Oss zou dat toen een redding kunnen zijn, mits Veendam tijdens het seizoen failliet ging.
Op het moment dat een club failliet gaat NA het seizoen, is de degradatie al een feit. Men moet dan alleen kijken of en hoe men de opengevallen plek invult. Een competite met 17 ploegen zou dan ook kunnen.
Ik vind dat 'dus' niet echt logisch, gezien Veendam niet failliet is gegaan, en er dus voor de rest niks is gebeurd waarmee je nu zou kunnen bewijzen dat het iets uitmaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef Mark het volgende:
Het blijft hypothetisch wat er in zo'n geval gebeuren zal. Maar het maakt dus wel uit of een club tijdens of na de competitie failliet gaat. Als RBC tijdens de competitie failliet was gegaan, had Almere waarschijnlijk niet hoeven degraderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |