Waarom denk je dat het per gemeente anders is? Omdat je buurvrouw ook nog niks heeft?quote:Op zondag 15 mei 2011 08:45 schreef melanie27 het volgende:
denk dat het per gemeente verschillend is wanneer ze uitbetalen
woon zelf in venlo en voor zover ik weet heeft hier niemand al iets ontvangen van de BD
heb het tegelijk met mijn buurvrouw ingediend en zij heeft ook nog niets ontvangen
denk gewoon dat het per gemeente anders is
ik houd jullie op de hoogte
nee omdat de meeste in venlo wat ik ken nog niets hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het per gemeente anders is? Omdat je buurvrouw ook nog niks heeft?
Eén dag daarvoor aangifte gedaan. Geen brief, geen geld. Wachten (on)geduldig af.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:54 schreef The_Dean het volgende:
29 maart aangifte gedaan. Nog geen brief en geen geld, afwachten dus
Hoop stiekem dat het deze week komt, zaterdag vertrekken we voor een weekje Oostenrijk
Mishu wat doe je dan op deze topic?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Mishu het volgende:
Wat maakt iedereen zich zorgen? Dat geld komt er toch wel...
Als jij jaren lang in mei/juni een x aantal formulieren moet behandelen, dan weet je wel ongeveer hoeveel formulieren je per week doet na al die ervaring toch? Dus ze hebben ze waarschijnlijk al in groepen ingedeeld. Zo van, deze mensen doen we volgende week... etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef sersouh het volgende:
Ik had net de b.d. gebeld voor een vraagje over motorrijtuigbelasting. Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte hadden ontvangen. Deze hadden ze 15 Jan ontvangen.
De heer kon mij vertellen dat ik een brief zou krijgen met dagtekening 26 Mei. Weet iemand of ze dan het geld storten of duurd dat dan langer? Ik zit er niet op te wachten hoor maar ben wel benieuwd hoelang zo een proces duurd.
Overigens is het best raar toch dat ze nu al weten dat ik 26 Mei al een brief ga ontvangen?
Close... Ze hebben hem behandeld en met dagtekening 16 mei gaat er een brief uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij jaren lang in mei/juni een x aantal formulieren moet behandelen, dan weet je wel ongeveer hoeveel formulieren je per week doet na al die ervaring toch? Dus ze hebben ze waarschijnlijk al in groepen ingedeeld. Zo van, deze mensen doen we volgende week... etc.
Jup, ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:00 schreef JackMason het volgende:
dus ik heb net maar even de telefoon gepakt
en de mijne is in behandeling.
Iemand die zn aangifte op 31 maart heeft ingevult en die nu al bericht heeft ontvangen??
en wanneer heb jij hem ingediend?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:00 schreef JackMason het volgende:
dus ik heb net maar even de telefoon gepakt
en de mijne is in behandeling.
Iemand die zn aangifte op 31 maart heeft ingevult en die nu al bericht heeft ontvangen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |