ik heb geen SSC's meer, maar mijn vriendin heeft iig een bondolino , beco en een ergo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef MamaPurk het volgende:
Nou daar komen we wel eens want daar zit een H&M
We zijn wel allebei vrij stevig, ik weet niet of dat uitmaakt voor het dragen met zo een draagzak en welke heb je dn oal om te proberen eventueel?
De eerste Juliet heb je bij mij gekocht, dat was een 4.50 m. Als je 'm de tweede keer van Freecell gekocht hebt had je denk ik een 5.20 (ooit van mrien). Twee verschillende Juliets dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
huh, ik heb m gekocht bij macka, of was dat de 1e keer, hmzz, heb m 2 keer gehad, zo verliefd was ik er toen op
Slingomama in Diemen heeft inloopochtenden.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik kom ook even weer binnenvallen hier!
De draagdoek bevalt erg goed en het knopen gaat me steeds beter af!
Maar we zijn ons nu toch aan het verdiepen in een draagzak, ik heb even zitten kijken en een tuli of bondoline of marsupi of hop-tye... Je raad het al we weten het niet zo goed. Eigenlijk zoudn we gewoon aar een winkel willen gaan waar we ze even eht kunnen bekijken en voelen en proberen enzo, maar ik an niet echt vinden of dat soort winkels er zijn en of die dan ook bij ons in de buurt zijn? Ka iemand os helpen??
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De eerste Juliet heb je bij mij gekocht, dat was een 4.50 m. Als je 'm de tweede keer van Freecell gekocht hebt had je denk ik een 5.20 (ooit van mrien). Twee verschillende Juliets dus.
maar vraag me niet wanneer m'n eerste echte zoen was, geen idee![]()
TSSSquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
maar vraag me niet wanneer m'n eerste echte zoen was, geen idee![]()
ghihihiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:15 schreef freecell het volgende:
Binnen
Draagt fantastisch, maat is helemaal ok voor een DH
En geweldig geschreven
* freecell gooit Chinese vaas naar KD
*KLOENK*
oeee maak je ff foto's? ik ben zoooo nieuwsgierig!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef MamaPurk het volgende:
De goa is onderweg hierheen ;-) een leenexemplaar. Maar als ie bevalt ga ik ook een bondolino bestellen maar niet de goa want daar wil manlief niet mee dragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |