Gaan we niet meer macdaten maar kfcdatenquote:
het verval is al begonnen, ik had zaterdag immers een mcchicken ipv een macspermaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaan we niet meer macdaten maar kfcdaten
wat heb ik daarmee te maken, krasemo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
het verval is al begonnen, ik had zaterdag immers een mcchicken ipv een macsperma
vaker komen danquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:20 schreef Lithia het volgende:
Een KFC meeting lijkt me wel tof. Al kom ik hier niet zo vaak hier.
je hebt mijn appel-peer milkshake geproefdquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat heb ik daarmee te maken, krasemo?
Die was smerig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
vaker komen dan
[..]
je hebt mijn appel-peer milkshake geproefd
Inderdaad.quote:
leuk dat je dat vind, maar in Leeuwarden wonen geen Friese mensen, dus je troll is helaas gefaaldquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Snooki. het volgende:
Friese mensen stinken naar mest. En hebben echt droge humor, en een gehandicapte taal.
ehm...wat is een Cinema Ascona avond?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Paladijn het volgende:
Filmhuis heeft niet echt veel boeiend aanbod en een imho redelijk hoge entreeprijs
Dan kijk ik wel thuis of op een groot scherm bij een Cinema Ascona avond.
Wow dit is echt leuke stof, hoe kom je hieraan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers van Fryske historie en een shitload uitleg over oude momumentjes een PDF van 72mb:
[ afbeelding ]
de voorloper van de Cinema Vectra avond.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...wat is een Cinema Ascona avond?
Kwam het toevallig tegen toen ik wat oud Leeuwarden dingen aan het browsen was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Wow dit is echt leuke stof, hoe kom je hieraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |