Doe maar, ik lust je rauwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Dangel het volgende:
sil ik es met fuuftien man en een bushokkie naar dei toe komme duvelswhore?![]()
Er is niks mis met de OP.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Paladijn het volgende:
Wat is er mis met de OP?
En verder eensch met Neen.
Droeftoeterquote:
Er mist een shitload aan content.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is niks mis met de OP.
Wat zegt Neen?
Geilquote:
Dat is al een tijd zo? En je kan gewoon op vorige klikken. of op de TT dan zie je de hele reeks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er mist een shitload aan content.
En Liwwadden #058+40 Ik ben su eil dat ik pienebillug hew!
Houd je gezicht maar eens in de plooi als een vrouwelijke collega loopt te vloeken omdat een andere collega 18 potten glijmiddel heeft besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Houd je gezicht maar eens in de plooi als een vrouwelijke collega loopt te vloeken omdat een andere collega 18 potten glijmiddel heeft besteld
whehehehehehe en jij stiekem een pot mee naar huis nemen voor in de eenzame uurtjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zie alleen dat Alexxx op jouw verzoek heeft lopen prutsenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is al een tijd zo? En je kan gewoon op vorige klikken. of op de TT dan zie je de hele reeks.
Ik vind 'm zo mooier eigenlijk. Ensafs paintskillzquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat Alexxx op jouw verzoek heeft lopen prutsen
Topiclijst mag er uiteraard wel uit, maar de OP is zo wel erg mager
nee, ik smeer mijn rubbers niet inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehehehe en jij stiekem een pot mee naar huis nemen voor in de eenzame uurtjes?
Ik ga morgen met je rubbers spelen.quote:
Ik heb liever een KFC in Liwwadden.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Wanneer krijgt Leeuwarden een Burger King?
Neger.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik heb liever een KFC in Liwwadden.
Ja.quote:
Ik moest lachen ±Dquote:
Yeeeeaaah!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef NoBody122 het volgende:
Leeuwarden krijgt, net als Drachten en Zwolle, een KFC. Ik denk dat de negerpopulatie voldoende gegroeid is..
Die in Lieuwert krijgt een rij-er-doorheen en komt langs de Groeneweg.
Nieuwe bestemming voor de Oldehove?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Yeeeeaaah!
Maar waar komt het dan in hemelsnaam te staan, waar is er plaats voor een rij-er-doorheen langs de Groeneweg?
quote:gjvu Gert-Jaap van Ulzen
#Cie058 Een minirotonde voor de ingang van een parkeerkelder met
voorrang voor fietsers. Tja, die hebben we nog niet ...
En voor Braaksma, die zit een 'klein' stukje verderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef NoBody122 het volgende:
Dat zou wel naar zijn voor snackbar De Centrale
Gaan we er samen heen? =Dquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ook een KFC, dan ga ik daar de hele dag naar knappe negerinnen kijken
Gaan we niet meer macdaten maar kfcdatenquote:
het verval is al begonnen, ik had zaterdag immers een mcchicken ipv een macspermaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaan we niet meer macdaten maar kfcdaten
wat heb ik daarmee te maken, krasemo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
het verval is al begonnen, ik had zaterdag immers een mcchicken ipv een macsperma
vaker komen danquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:20 schreef Lithia het volgende:
Een KFC meeting lijkt me wel tof. Al kom ik hier niet zo vaak hier.
je hebt mijn appel-peer milkshake geproefdquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat heb ik daarmee te maken, krasemo?
Die was smerig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
vaker komen dan
[..]
je hebt mijn appel-peer milkshake geproefd
Inderdaad.quote:
leuk dat je dat vind, maar in Leeuwarden wonen geen Friese mensen, dus je troll is helaas gefaaldquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Snooki. het volgende:
Friese mensen stinken naar mest. En hebben echt droge humor, en een gehandicapte taal.
ehm...wat is een Cinema Ascona avond?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Paladijn het volgende:
Filmhuis heeft niet echt veel boeiend aanbod en een imho redelijk hoge entreeprijs
Dan kijk ik wel thuis of op een groot scherm bij een Cinema Ascona avond.
Wow dit is echt leuke stof, hoe kom je hieraan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers van Fryske historie en een shitload uitleg over oude momumentjes een PDF van 72mb:
[ afbeelding ]
de voorloper van de Cinema Vectra avond.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...wat is een Cinema Ascona avond?
Kwam het toevallig tegen toen ik wat oud Leeuwarden dingen aan het browsen was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Wow dit is echt leuke stof, hoe kom je hieraan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de voorloper van de Cinema Vectra avond.
Nee, dat is de voorganger van de Cinema Insignia avondquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat is? En zeg nou niet de voorloper van de Cinema Ascona avond
ah, ff gegoogled. ik zie iets over oude filmgragmenten uit Nosferatu enzo? Nja, die is al geweest, maar ik ben wel geïnteresseerd eens zoiets bij te wonenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is de voorganger van de Cinema Insignia avond
Nosferatuquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ff gegoogled. ik zie iets over oude filmgragmenten uit Nosferatu enzo? Nja, die is al geweest, maar ik ben wel geïnteresseerd eens zoiets bij te wonen
I willquote:
we hewwe in oans stadjse een mooi foetbalclubkequote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef NoBody122 het volgende:
Cambuur via de Eredivisie naar de Champions League
daar gaan nog wel wat ongelukken gebeuren denk ik zo....quote:Op zondag 22 mei 2011 16:50 schreef Paladijn het volgende:
Laat ze lekker blijven waar ze nu zitten
Enautomobilistje pesten met voorrang.
De hele galerij toch?quote:
Ironisch genoeg is dat filmpje door iemand van PAL/Groen links gemaakt om aan te tonen dat de doorstroming er prima is, veiligheid is blijkbaar niet belangrijk als je sommige capriolen zietquote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar gaan nog wel wat ongelukken gebeuren denk ik zo....
Mooi afgebrokkeldquote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef Paladijn het volgende:
En pics kun je hier natuurlijk ook spammen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://www.powned.tv/nieu(...)_flat_ingestort.html
Ziet er ook allemaal niet echt stevig uit
Noa natuurlijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Gulmez het volgende:
mijn familie woont een deel ervan in Leeuwarden, binnenkort ff bezoekje brengen daar.
Is er nog iets leuks waar je lekker kan gaan spacen zaterdagavond?
lounge room of discotheek voor 20 jr
bedankt
Braaksmaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Gulmez het volgende:
mijn familie woont een deel ervan in Leeuwarden, binnenkort ff bezoekje brengen daar.
Is er nog iets leuks waar je lekker kan gaan spacen zaterdagavond?
lounge room of discotheek voor 20 jr
bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |