Pros and Cons bevatte veel B-materiaal uit de Wall-periode, net zoals AMLOR dat ook heeft. Pros is dan wel de onbetwiste winnaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb ik het gewoon verkeerd gelezen. Waters en Gilmour samen was een topperiode, dat is gewoon te zien! Waters is een goede, z'n solo-albums hebben heel wat weg van The Wall (qua schrijfstijl en muziekstijl). Die van Gilmour trekken veel meer naar de wat meer gitaargeorienteerde rock toe. Hoewel "On An Island" weer wat meer richting oud werk trok.
Kopen man die shizzlequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 05:51 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga zometeen heel die shit downloaden
Ja klopt, op AMLOR staat zelfs veel nummer die the Wall net niet haalde, beetje de restjes zeg maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Pros and Cons bevatte veel B-materiaal uit de Wall-periode, net zoals AMLOR dat ook heeft. Pros is dan wel de onbetwiste winnaar.
Ebay, als je ze echt op EP wilt hebben. Ik wist een Nederlands adresje maar die is er mee gestoptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kopen man die shizzle![]()
ik heb alleen maar animals in de kast staan... maar als ik ergens een mooie vinyl van piper zie dan komt die ook zeker in mijn kast
![]()
Weet iemand of er nog aan die pre-piper singles "careful with that axe eugine""arnold layne" en "see emily play" etc te komen is?
En gewonnen voor 4 euroquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:50 schreef chansadres het volgende:
Nice! Relics heb ik op LP een paar jaar geleden op een rommelmarkt gevonden voor 2 euro. Ik rekende snel af en verstopte hem voorzichtig in mijn tas. Alsof ik Indiana Jones was en elk moment de rollende steen kon verwachten. To good to be true
Qua losse nummers vind ik dat er op AMLOR een betere staat met 'Sorrow'. Verder is het niet veel soeps.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt, op AMLOR staat zelfs veel nummer die the Wall net niet haalde, beetje de restjes zeg maarPros vind ik inderdaad ook een stuk beter, qua geluid, maar ook zeker qua "feel".
Dat heb ik weer andersom. Het is waar dat vinyl een warmer geluid voorspiegelt maar de eenvoud van de cd vind ik misschien wel de reden dat ik die liever koop. Het schoonmaken van het vinyl en de krasbestendigheid (dat die er dus makkelijk in kunnen komen) zijn redenen om toch over te stappen op cd's. Ik heb mijn muziek op 3 mediums: vinyl, cd en digitaal (MP3/FLAC i.c.m. NAS & Squeezebox). En toch heeft mijn voorkeur de cd. Het aanzetten van een mp3-album heeft voor mij een anticlimax gevoel. Ik mis dan echt, het hoesje pakken. Iets wat de jeugd van 5 jaar jonger totaal lijken te missen. Op vinyl ben ik nu juist aan het verdunnen. Enkele verzamelaars gaan de collectie uit. Klassiekers zal ik echter altijd houden op vinyl en soms zet ik die op maar meestal dus de compact disc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:53 schreef Amoeba het volgende:
Als ik ze op vinyl vindt koop ik ze wel, CD hoef ik niet. Ik heb al een aantal albums op vinyl.
En vaker voor de prijs van de cd of enkele euro's duurder. Vorige week het nieuwe album van Glen Hansard gekocht op vinyl en cd via bol.com. En die was toen goedkoper dan enkel de cd bij de FRS. En de Tenacious D vinyl met MP3 was even duur als de cd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig als je tegenwoordig van nieuwe bandjes een LP koopt krijg je regelmatig die cd en de mp3's er gratis bijtoch wel handig....
quote:
dat welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Betaal je er dan ook nog verzendkosten over?
Dus hoeveel moet je nu neerleggen?quote:
12 euroquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus hoeveel moet je nu neerleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |