Kom je ook niet doorheen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Xanne het volgende:
Misschien een tip: op de org hebben sommige mensen kaartjes weten te kopen via een 010 nummer. Weet niet of dat nep is maar ik durfde het niet aan maar heb gelukkig al kaartjes.
Nee, dat zou het zijn als het hier zou gaan om comebackconcerten van Dries Roelvink.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt de meeste trieste kaartjes-scoor-actie ooit
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef Feestkabouter het volgende:
Update 12.59u
De technische problemen bij de storing zijn verholpen. De storing wordt hervat.
ik denk dat die kans klein is, ik heb mijn bankrekening gecheckt en de betalingen zijn echt afgeboekt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat we straks bericht krijgen dat iedereens kaartjes ongeldig zijn en dat we het morgen opnieuw mogen proberen
Nou ik heb het anders meegemaakt eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat die kans klein is, ik heb mijn bankrekening gecheckt en de betalingen zijn echt afgeboekt.
ze hebben nu een leveringsplicht aan mij.
die dwerg moet zingen voor me!
Dus ik stuur een mail, krijg ik dit als antwoord:quote:Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via 0900-3001250 of info@ticketservice.nl
quote:Beste Klant,
U heeft een e-mail gestuurd naar _info@ticketservice.nl_ .Deze mailbox
wordt echter niet meer beantwoord. Ticket Service maakt nu gebruik van
RightNow software, waarmee we de klant op een meer efficiënte wijze
behulpzaam willen zijn in het vinden van een antwoord op de gestelde
vragen/ opmerkingen.
Zo hoog kom zelfs ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef HuubTuub het volgende:
misschien kunnen we met z'n allen Scandalous zingen.
It's been 30 minutes, and 3 whole hours...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
3 en een half uur zit ik hier al te wachten....
Ik heb geen email verstuurd, ik heb een reaktieformulier ingevuld op de site. Kluns!quote:De door u verzonden e-mail is ontvangen bij de online klantenservice van
Ticket Service.
LOL Het bestellen van een kaartje duur normaal gesproken iets van vijf minuten. Na 3 uur is het gelukt om het eerste kaartje te scoren. Omgerekend gaat het dus zo'n 180 dagen duren voor ik antwoord krijg?quote:Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen op uw vraag te reageren,
echter vragen wij uw begrip wanneer dit in verband met grote drukte
onverhoopt niet realiseerbaar blijkt te zijn.
Mazzelpik, ik heb alleen nog steeds alleen maar foutmeldingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |