Het licht vind ik ook wel een goedequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
Het rubbertje is imo toch een van de beste uitvindingen ever
Gewoon in de buik schoppenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
liever kledders?
nou doe mij maar rubber dan!
Licht an sich is geen uitvinding dus ik kies het wielquote:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Licht an sich is geen uitvinding dus ik kies het wiel
?????quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je wielen vastzitten met bouten dan is er meer mis.
Gebruikt BMW bouten om de wielen vast te zetten?quote:
nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gebruikt BMW bouten om de wielen vast te zetten?
Geen wielmoeren?
Werktuigbouwkunde gedaanquote:
Ja BMW en nog een heleboel merkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gebruikt BMW bouten om de wielen vast te zetten?
Geen wielmoeren?
truequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef dawg het volgende:
hebben jullie tegenwoordig ook nog andere gespreksstof dan slechts 'kledders'? wat echt een kutwoord is trouwens.
kledders.... het bekt lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef dawg het volgende:
hebben jullie tegenwoordig ook nog andere gespreksstof dan slechts 'kledders'? wat echt een kutwoord is trouwens.
Ik heb alleen maar auto's met wielmoeren gehadquote:
Volgens mij hebben alle duitsers boutenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar auto's met wielmoeren gehad![]()
Dat ze nog wielbouten gebruiken zeg...Die breken sneller af omdat er meer kracht op het schroefpunt staat.
Als je leest, zie je dat het over bouten en moeren gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef dawg het volgende:
Zie ik daar nu een redelijk mooie Ferrariquote:
youtube linkjes dan maar?quote:
EN wat is dan een schroefje en een nippeltje?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Een spoiler was hier wel op z'n plaats geweest.
Ik las nipple.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
EN wat is dan een schroefje en een nippeltje?
Praat me niet van nippelsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb je ze gevraagd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Boodschapjes gedaan. Geërgerd aan rijen bij de pinautomaat. Waarom staan mensen soms meer dan 5 minuten te denken over hoeveel geld ze gaan pinnen?
omdat keuzesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Boodschapjes gedaan. Geërgerd aan rijen bij de pinautomaat. Waarom staan mensen soms meer dan 5 minuten te denken over hoeveel geld ze gaan pinnen?
Nee, als de ware internetheld klaag ik nu hier in plaats van hun te confronteren met hun getreuzel.quote:
Oh, ik ben zestienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
Die Techno en Samzz zouden wel bij elkaar passen.
Zelfde humor. Samzz is dezelfde leeftijd als zijn dochter dus dat moet ook wel klikken.
Vooruitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, als de ware internetheld klaag ik nu hier in plaats van hun te confronteren met hun getreuzel.
Ik hoor net dat ik al zeventien benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geeft niks! Je bent groot voor je leeftijd!![]()
[ afbeelding ]
kom eraf danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
En godt! doe die foto in een spoiler! ik zit op m'n werk
Een plastic baby is ook niet meer toegestaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
En godt! doe die foto in een spoiler! ik zit op m'n werk
nee!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een plastic baby is ook niet meer toegestaan?
...............and you wonder why I drink.....................quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geeft niks! Je bent groot voor je leeftijd!![]()
[ afbeelding ]
Hoi André Kyvon adept.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks van gevoeld tijdens het batsen?quote:
Misschien houdt hij wel van eKsTra strak?quote:
Dan moet je heel wat jonger dan 16 nemen vandaag de dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Misschien houdt hij wel van eKsTra strak?
Wil jij hiermee insinueren dat ik NIET strak ben?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van eKsTra strak?
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Ik wil het wel weten, maar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij hiermee insinueren dat ik NIET strak ben?
Zodra ik "meneer" genoemd wordt door ze, hoeft het van mij niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je heel wat jonger dan 16 nemen vandaag de dag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Ik wil het wel weten, maar ja
Ook niet in een rollenspel ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra ik "meneer" genoemd wordt door ze, hoeft het van mij niet meer
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaanHet enige wat in de buurt komt bij "spelen" is strippoker.
Dat zeg ik toch netquote:
Ik heb het een keer gedaan en zo geweldig vond ik het niet, om eerlijk te zijn.quote:
Niet als je met drie vrouwen speelt die niet kunnen pokerenquote:
Wrom?quote:
Dan is het nog veeeel erger. Natuurlijk heb je ze dan sneller naakt.. maar kleed ze dan gewoon uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je met drie vrouwen speelt die niet kunnen pokeren
Ja weet niet, vond jou daar wel een type voorquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het nog veeeel erger. Natuurlijk heb je ze dan sneller naakt.. maar kleed ze dan gewoon uitdat spelletje heeft dan totaal geen nut
Poker was dan ook van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het nog veeeel erger. Natuurlijk heb je ze dan sneller naakt.. maar kleed ze dan gewoon uitdat spelletje heeft dan totaal geen nut
Dat is alleen maar bedoeld om de spanning langzaam op te bouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Poker was dan ook van ondergeschikt belang.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja weet niet, vond jou daar wel een type voor
en als ze niet kunnen spelen, gebeurd dat niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is alleen maar bedoeld om de spanning langzaam op te bouwen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Hoe dat zo?![]()
Ik geloof dat mijn meisje er niet op tegen is trouwens, ze stelde laatst voor dat ze in verpleegsterpakje binnen zou komen
ben je ziek?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
Ik geloof dat mijn meisje er niet op tegen is trouwens, ze stelde laatst voor dat ze in verpleegsterpakje binnen zou komen
Verpleegsterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
Lijkt mij gewoon zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
En jij gaat verkleed als/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Verpleegster
Schooljuffrouw
Moet ook aan een aflevering van Big Bang denken
Dat hangt af van welke geestelijke moraal gehanteerd wordt in de maatschappij waar ik op dat moment in vertoef.quote:
Nou, niet dus. Sorryquote:
Heb jij een vriendin die in een verpleegsterspakje komt?quote:
Waar haal je dat dan uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin die in een verpleegsterspakje komt?![]()
of eigenlijk bedoel ik: heb jij een vriendin?
Jaaa dat weet ik ook niet precies.. misschien wat vreemde redenatiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
Waar haal je dat dan uit?
En idd, zelfde vraag
Sting heeft een vriendin?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin die in een verpleegsterspakje komt?![]()
of eigenlijk bedoel ik: heb jij een vriendin?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik ook niet precies.. misschien wat vreemde redenatie
Dat mogen alleen vrouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
Female Body Inspector lijkt me toch wat beter.
Als je ZEKER wilt zijn dat je geen seks zult hebben, draag dat T-shirtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Female Body Inspector lijkt me toch wat beter.
Ik heb gewoon een wolvenshirtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je ZEKER wilt zijn dat je geen seks zult hebben, draag dat T-shirt
Fijn weekendquote:
Hij is zijn vriendin aan het opblazenquote:
Baasquote:
die band ken ik nietquote:
ik ook. En nog geen ongelukken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Is het al weekend?
Ik ben verrassend vrolijk voor een vrijdag de 13e
vrijdag is altijd een reden om vrolijk te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Is het al weekend?
Ik ben verrassend vrolijk voor een vrijdag de 13e
Ik heb nog geen antwoord volgens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
vrijdag is altijd een reden om vrolijk te zijn
Ja, jij kan het ook als je je best doetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven. Eindelijk een leuk grapje van hem.
Jijquote:
Oh you lucky girl youquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Whut, volgens mij heeft de ex van MissB me toegevoegd op facebook
Zolang hij geen songteksten naar je stuurt, ben je nog veilig denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Whut, volgens mij heeft de ex van MissB me toegevoegd op facebook
Songteksten sturen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij geen songteksten naar je stuurt, ben je nog veilig denk ik
Oh ja dat was wel prachtigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daar verrijkte hij destijds o.a. de Singles topics mee
Beetje hustler schrijft zelf zijn tekstenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij geen songteksten naar je stuurt, ben je nog veilig denk ik
quote:
Ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje hustler schrijft zelf zijn teksten
Oh, dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daar verrijkte hij destijds o.a. de Singles topics mee
Ghehe.quote:
Ez zou niks loslaten zei je.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Er zijn er nog wel een paar hoor die je kunnen helpen
Denk niet dat je bij hem veel info krijgt neequote:
Daarom, probeer het wel bij missbquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk niet dat je bij hem veel info krijgt nee
Probeer het eens zou ik zeggen
Als Ajax zondag gewoon wint kan je wel mooi tukkers gaan lopen ziekenquote:
lol, dat kunnen we nog jaren doen al winnen we niks meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Ajax zondag gewoon wint kan je wel mooi tukkers gaan lopen zieken
Niemand wil/kan zondag mee met mij naar Amsterdamquote:
Nee dan ga ik al die kakkerlakken in mijn familie en vriendenkring grof pesten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Wat hebben wij nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil/kan zondag mee met mij naar Amsterdam![]()
Zielig he
[..]
Nee dan ga ik al die kakkerlakken in mijn familie en vriendenkring grof pesten.
Alles.quote:
quote:
quote:Fans van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen opzettelijk van PSV te verliezen. Doel is dat de kampioenskansen van Ajax hierdoor kleiner worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja maar dan ben je toch ook geen echte supporter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is een bepaalde groep he.
Veel supporters wilde dit ook echt niet.
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je toch ook geen echte supporter.
Weet je die hele Ajax vs Feyenoord plagerijtjes zijn leuk. Moet kunnen ook. Jammer wel dat sommigen er echt te ver in doorslaan.
Hmm eens kijken of opa mee wil naar Amsterdam![]()
Mjah.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Ik wilde echt niet dat we zouden verliezen van PSV.
Dan zouden we namelijk zo goed als kansloos zijn voor de playoffs.
Wat we nu alsnog wel zijn, maar ja.
Ik hoop dat jullie volgend jaar degraderenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.
Hoop wel dat het volgend seizoen weer gewoon Ajax, PSV en Feyenoord is in de top!
Is wel handig dan komen ze in Emmen voetballen en kan ik er makkelijk heenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie volgend jaar degraderen
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is wel handig dan komen ze in Emmen voetballen en kan ik er makkelijk heen
dat valt nog tegen denk ik, die zijn allang blij dat ze vorige week hebben gewonnen en zijn niet zo kleinzielig als ze verliezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooiquote:
Nesuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Kiezen tussen 2 kwaden voor zondag, Ajax uit a'dam, of Ajax uit enschede...
Eigenlijk boeit het me geen reet, heb liever dat Mihai Nesu zometeen gevoel krijgt in zijn ledematen...
En ja goedemiddag enzo.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.
Hoop wel dat het volgend seizoen weer gewoon Ajax, PSV en Feyenoord is in de top!
ik vind het juist leuk voor twente...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.
Ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk voor twente...
Omdat dat voor mijn gevoel zo hoort.quote:
En waar zeg ik dat ik dat niet vind?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk voor twente...
Hmmm. Oke. Leuk toch dat er meer clubs zijn die bovenin mee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat dat voor mijn gevoel zo hoort.
En omdat ik de echte klassiekers weer terug wil.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Oke. Leuk toch dat er meer clubs zijn die bovenin mee kunnen spelen.
Dit, wat een drama voor die jongen....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
dat Mihai Nesu zometeen gevoel krijgt in zijn ledematen...
Wat is er dan? Ik ken die hele vent niet, verder.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ie_Mihai_Nesu__.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ik ken die hele vent niet, verder.
Heftig...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ie_Mihai_Nesu__.html
Nogal jaquote:
dat is idd nogal heftig...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ie_Mihai_Nesu__.html
Ik vind niet dat het ene heftiger is dan het andere.quote:
Met sudden deathquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beide kan gewoon heftig zijn hoor. Het is geen wedstrijdje.
Zijn afscheid was prachtig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Tuurlijk is dat van die wielrenner ook heftig, maar dat raakt mij persoonlijk toch minder dan de evt. verlamming van Nesu.
Niet dat ik m persoonlijk ken ofzo, maar hij is wel speler van mijn cluppie, en op de 1 of andere manier raakt het mij dan toch wel wat meer..
Toen met Di Tommaso (speler Utrecht die in 2005 in zijn slaap overleed aan een hartaanval) leek het ook wel alsof het een bekende was waarbij het gebeurde.
Maar dat is handig en zal een hoop gejank schelenquote:
Save the cheerleader! Save the World!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Over verwondingen bij het sporten...
Het schijnt dat in de vs cheerleaden niet als sport geregistreerd staat waardoor er minder strenge veiligheidseisen zijn. Hierdoor gebeuren in verhouding veel (ernstige) ongelukken.
er is 1 organisatie die min of meer ALLES regelt mbt het cheerleaden, de kleding, de zalen, contracten met sportverenigingen en vergunningen voor lesgeven. zij hebben er alle baat bij om te zorgen dat het een hobby (geen sport) blijft, aangezien anders onafhankelijke organisaties veiligheidseisen moeten gaan bepalen en zij het zelf niet meer in de hand mogen houden.
zoiets is het verhaal in elk geval, vond het wel interessant.
A.s. zondag wordt er ook vanalles gedaan, voor Nesu dan he.quote:
En afwasbaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is handig en zal een hoop gejank schelen
Dat boeit weinig mensen nog maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
A.s. zondag wordt er ook vanalles gedaan, voor Nesu dan he.
Ben wel benieuwd, de wedstrijd zelf boeit me niets meer.
Geen gegil tijdens het haren wassenquote:
Die zal zn eigen idd ook behoorlijk kut voelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en wat dacht je van Alje Schut, die jongen zit sinds het ongeluk ook thuis, hoe moet hij zich wel niet voelen ? (Alje viel dus bovenop Nesu afgelopen dinsdag tijdens de training)
Dat weten ze nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal zn eigen idd ook behoorlijk kut voelen.
Ik neem aan dat hij dit weekend niet speelt? Of juist wel?
Wat een verhaal...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en wat dacht je van Alje Schut, die jongen zit sinds het ongeluk ook thuis, hoe moet hij zich wel niet voelen ? (Alje viel dus bovenop Nesu afgelopen dinsdag tijdens de training)
De verwachting is dat ie niet speelt, ik zou het niet kunnen als ik hem was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal zn eigen idd ook behoorlijk kut voelen.
Ik neem aan dat hij dit weekend niet speelt? Of juist wel?
Nee ik ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De verwachting is dat ie niet speelt, ik zou het niet kunnen als ik hem was.
Ik zou het ook niet kunnen maar kan me ook voorstellen dat je dan zsm juist wel weer wil spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je denken dat het misschien een goede afleiding is, maar aangezien zondag vooral in het teken zal staan van Nesu, denk ik niet dat hij zich dan nog kan concentreren op het spel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen maar kan me ook voorstellen dat je dan zsm juist wel weer wil spelen.
Geen idee ook eigenlijk
Is ook zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je denken dat het misschien een goede afleiding is, maar aangezien zondag vooral in het teken zal staan van Nesu, denk ik niet dat hij zich dan nog kan concentreren op het spel.
Denk dat de rest van het team daar al moeite genoeg mee zal hebben, laat staan hem.
Is ook heel persoonlijk. Voor fans van FC Utrecht en voetbal in het algemeen is dat van Nesu natuurlijk veel heftiger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het ene heftiger is dan het andere.
Ja de 1 is dood, de ander misschien wel voor de rest van zijn leven verlamd.
Beiden heftig imho
Nee, hij heeft iig nog geen gevoel onder zijn nek, en volgens 1 of andere arts in de Telegraaf betekent dat in de meeste gevallen dat ie voorgoed verlamd is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook zo.
Weten ze al meer over hoe ernstig het is?
Is dat al weer zo lang geleden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Tuurlijk is dat van die wielrenner ook heftig, maar dat raakt mij persoonlijk toch minder dan de evt. verlamming van Nesu.
Niet dat ik m persoonlijk ken ofzo, maar hij is wel speler van mijn cluppie, en op de 1 of andere manier raakt het mij dan toch wel wat meer..
Toen met Di Tommaso (speler Utrecht die in 2005 in zijn slaap overleed aan een hartaanval) leek het ook wel alsof het een bekende was waarbij het gebeurde.
Ouchquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
Het was 2004 toen ik m'n rug bijna brak. Time flies, ik weet 't nog als de dag van gisteren.
Ik zal het opschrijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef MNR het volgende:
Het voordeel (voor zover je daarvan kunt spreken in deze context) van spelen op dat niveau is dat je in een hecht team zit. Dat betekent dat ze elkaar ook heel goed kunnen steunen hierin. Daardoor ben je als team sterker als dat je voor mogelijk houdt. Vergeet dat niet!!
Geslingerd, more like itquote:
Met ganzenveer?quote:
Ik heb niet het idee dat ze juist op dat niveau hechter zijn als team.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef MNR het volgende:
Het voordeel (voor zover je daarvan kunt spreken in deze context) van spelen op dat niveau is dat je in een hecht team zit. Dat betekent dat ze elkaar ook heel goed kunnen steunen hierin. Daardoor ben je als team sterker als dat je voor mogelijk houdt. Vergeet dat niet!!
Klinkt als een soort Rodeoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geslingerd, more like itZo, klets tegen de balk van de bakrand met m'n onderrug
Alle 3.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q. ik heb een lastige vraag
Heb hier 3 bieren staan, maar welke moet ik kiezen?
Gulpener,
Brand,
Hertog Jan.
Als ik zo naar de merknamen kijk is het makkelijk, maar er horen ook nog 3 soorten bij.
Karakter, Up en Korenwolf.... zucht... het is zo moeilijk!
Jij bent nog echt een laffe drinker. Iedere een beetje bier drinkende man weet dat deze 3 niet geheel lekker te combineren zijn en het zonde van de biertjes isquote:
Zeg toch ook niet dat je ze in 1 keer achter elkaar naar binnen moet gieten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent nog echt een laffe drinker. Iedere een beetje bier drinkende man weet dat deze 3 niet geheel lekker te combineren zijn en het zonde van de biertjes is
Op alfabetische volgordequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent nog echt een laffe drinker. Iedere een beetje bier drinkende man weet dat deze 3 niet geheel lekker te combineren zijn en het zonde van de biertjes is
Brandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gulpener,
Brand,
Hertog Jan.
Als ik zo naar de merknamen kijk is het makkelijk, maar er horen ook nog 3 soorten bij.
Als ie een beetje bewust hard gebotst heeft met hem dan zeker niet nee (zeg niet dat ie em dan wilde blesseren hoor ofzo)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom? Imo is de keuze niet moeilijk. Gulpener.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mis Q. met zijn betere adviezen.
O bitch please!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nesu maakte een sliding, eindigde op zijn billen, waarna Schut over m heen struikelde en bovenop m viel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als ie een beetje bewust hard gebotst heeft met hem dan zeker niet nee (zeg niet dat ie em dan wilde blesseren hoor ofzo)
Allemaal natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gulpener,
Brand,
Hertog Jan.
Ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mis Q. met zijn betere adviezen.
dan zou ik wel voetballen denk ik...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nesu maakte een sliding, eindigde op zijn billen, waarna Schut over m heen struikelde en bovenop m viel.
Niets bewusts bij dus.
Ben nu op weg naar de sauna. Morgen nieuwe plee kopen en plaatsen, dan kleren shoppen voor mijn eigen 60's party. Zondag uit eten en de rest zie ik nog welquote:
en voetbal dan zondag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben nu op weg naar de sauna. Morgen nieuwe plee kopen en plaatsen, dan kleren shoppen voor mijn eigen 60's party. Zondag uit eten en de rest zie ik nog wel
Ik ben wanhopig op zoek naar een plek waar ik het voetbal kan gaan kijken.quote:
want?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen zal ik wel vol schuldgevoel zitten
*proest* goeie!quote:
Zo krom ben ik wel.quote:
de eerste de beste kroeg om de hoek?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig op zoek naar een plek waar ik het voetbal kan gaan kijken.
Ik zit in FC Groningen gebiedquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef stbabylon het volgende:
Nee, even serieus, ik kan wel belangrijkere dingen bedenken. Kijken hoe gras groeit of zo.
Lekker ding ben je toch ook hequote:
Morgen de stad in met 2 vriendinnen, daarna op stap in Utrecht.quote:
Ik doe mn best. Heb zusje al maanden niet gesproken trouwensquote:
Ik spreek mijn zusje sinds de geboorte van mijn dochtertje vaak. En ze heeft me gister gevraagd of ik ceremonie meester wilde zijn bij haar huwelijk volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mn best. Heb zusje al maanden niet gesproken trouwens
Oh wat leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik spreek mijn zusje sinds de geboorte van mijn dochtertje vaak. En ze heeft me gister gevraagd of ik ceremonie meester wilde zijn bij haar huwelijk volgend jaar.
Ik ga wel solo naar Amsterdamquote:
Waarom niet?quote:
Mjah wie weetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zou gewoon gaan, duik een kroeg in, genoeg volk om je heen. Je hebt vanzelf wel aanspraak. Een stuk gezelliger!
Veel te laatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben veel te laat maar supergefeliciteerd nog Tally
Dat is geen excuusquote:
Er wordt hier zoveel geluld, dat is niet eens bij te houden als je 24/7 online bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen excuusvan zulke dingen hoor je op de hoogte te zijn. Net zoals de laatste roddel
Zo snel gaat het tegenwoordig niet meer hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel geluld, dat is niet eens bij te houden als je 24/7 online bent.
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik nooit meer online ben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo snel gaat het tegenwoordig niet meer hierdus dat zou wel meevallen
Laatste tijd ben ik minder aan het fokken. Dus ik heb ook geen idee. Niet dat ik dat ooit hadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik nooit meer online ben.
Overdag hetzelfde. Verder is dit helaas wel een beetje mijn leven fokkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Kluts het volgende:
Ik heb overdag op werk echt 0.0 tijd om te posten, en 's avonds doe ik vaak al wat anders, dus tja.
Gelukkig heb je nog wel tijd voor Facebook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Kluts het volgende:
Ik heb overdag op werk echt 0.0 tijd om te posten, en 's avonds doe ik vaak al wat anders, dus tja.
Dank jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben veel te laat maar supergefeliciteerd nog Tally
Ze is al 5 weken oudquote:
En hoe is met baby en moeder?quote:
Goed hoor.quote:
Mooi dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ze groeit goed. Ligt nu te slapen (maar is bezig om wakker te worden hoor ik).
En met moeders gaat het ook goed. Beetje moe alleen. Ik hoop dat manlief zo thuis is kan hij dr even van me overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |