Het licht vind ik ook wel een goedequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
Het rubbertje is imo toch een van de beste uitvindingen ever
Gewoon in de buik schoppenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
liever kledders?
nou doe mij maar rubber dan!
Licht an sich is geen uitvinding dus ik kies het wielquote:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Licht an sich is geen uitvinding dus ik kies het wiel
?????quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je wielen vastzitten met bouten dan is er meer mis.
Gebruikt BMW bouten om de wielen vast te zetten?quote:
nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gebruikt BMW bouten om de wielen vast te zetten?
Geen wielmoeren?
Werktuigbouwkunde gedaanquote:
Ja BMW en nog een heleboel merkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gebruikt BMW bouten om de wielen vast te zetten?
Geen wielmoeren?
truequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef dawg het volgende:
hebben jullie tegenwoordig ook nog andere gespreksstof dan slechts 'kledders'? wat echt een kutwoord is trouwens.
kledders.... het bekt lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef dawg het volgende:
hebben jullie tegenwoordig ook nog andere gespreksstof dan slechts 'kledders'? wat echt een kutwoord is trouwens.
Ik heb alleen maar auto's met wielmoeren gehadquote:
Volgens mij hebben alle duitsers boutenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar auto's met wielmoeren gehad![]()
Dat ze nog wielbouten gebruiken zeg...Die breken sneller af omdat er meer kracht op het schroefpunt staat.
Als je leest, zie je dat het over bouten en moeren gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef dawg het volgende:
Zie ik daar nu een redelijk mooie Ferrariquote:
youtube linkjes dan maar?quote:
EN wat is dan een schroefje en een nippeltje?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Een spoiler was hier wel op z'n plaats geweest.
Ik las nipple.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
EN wat is dan een schroefje en een nippeltje?
Praat me niet van nippelsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb je ze gevraagd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Boodschapjes gedaan. Geërgerd aan rijen bij de pinautomaat. Waarom staan mensen soms meer dan 5 minuten te denken over hoeveel geld ze gaan pinnen?
omdat keuzesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Boodschapjes gedaan. Geërgerd aan rijen bij de pinautomaat. Waarom staan mensen soms meer dan 5 minuten te denken over hoeveel geld ze gaan pinnen?
Nee, als de ware internetheld klaag ik nu hier in plaats van hun te confronteren met hun getreuzel.quote:
Oh, ik ben zestienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
Die Techno en Samzz zouden wel bij elkaar passen.
Zelfde humor. Samzz is dezelfde leeftijd als zijn dochter dus dat moet ook wel klikken.
Vooruitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, als de ware internetheld klaag ik nu hier in plaats van hun te confronteren met hun getreuzel.
Ik hoor net dat ik al zeventien benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geeft niks! Je bent groot voor je leeftijd!![]()
[ afbeelding ]
kom eraf danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
En godt! doe die foto in een spoiler! ik zit op m'n werk
Een plastic baby is ook niet meer toegestaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
En godt! doe die foto in een spoiler! ik zit op m'n werk
nee!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een plastic baby is ook niet meer toegestaan?
...............and you wonder why I drink.....................quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geeft niks! Je bent groot voor je leeftijd!![]()
[ afbeelding ]
Hoi André Kyvon adept.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks van gevoeld tijdens het batsen?quote:
Misschien houdt hij wel van eKsTra strak?quote:
Dan moet je heel wat jonger dan 16 nemen vandaag de dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Misschien houdt hij wel van eKsTra strak?
Wil jij hiermee insinueren dat ik NIET strak ben?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van eKsTra strak?
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Ik wil het wel weten, maar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij hiermee insinueren dat ik NIET strak ben?
Zodra ik "meneer" genoemd wordt door ze, hoeft het van mij niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je heel wat jonger dan 16 nemen vandaag de dag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Ik wil het wel weten, maar ja
Ook niet in een rollenspel ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra ik "meneer" genoemd wordt door ze, hoeft het van mij niet meer
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaanHet enige wat in de buurt komt bij "spelen" is strippoker.
Dat zeg ik toch netquote:
Ik heb het een keer gedaan en zo geweldig vond ik het niet, om eerlijk te zijn.quote:
Niet als je met drie vrouwen speelt die niet kunnen pokerenquote:
Wrom?quote:
Dan is het nog veeeel erger. Natuurlijk heb je ze dan sneller naakt.. maar kleed ze dan gewoon uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je met drie vrouwen speelt die niet kunnen pokeren
Ja weet niet, vond jou daar wel een type voorquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het nog veeeel erger. Natuurlijk heb je ze dan sneller naakt.. maar kleed ze dan gewoon uitdat spelletje heeft dan totaal geen nut
Poker was dan ook van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het nog veeeel erger. Natuurlijk heb je ze dan sneller naakt.. maar kleed ze dan gewoon uitdat spelletje heeft dan totaal geen nut
Dat is alleen maar bedoeld om de spanning langzaam op te bouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Poker was dan ook van ondergeschikt belang.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja weet niet, vond jou daar wel een type voor
en als ze niet kunnen spelen, gebeurd dat niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is alleen maar bedoeld om de spanning langzaam op te bouwen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Hoe dat zo?![]()
Ik geloof dat mijn meisje er niet op tegen is trouwens, ze stelde laatst voor dat ze in verpleegsterpakje binnen zou komen
ben je ziek?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
Ik geloof dat mijn meisje er niet op tegen is trouwens, ze stelde laatst voor dat ze in verpleegsterpakje binnen zou komen
Verpleegsterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
Lijkt mij gewoon zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
En jij gaat verkleed als/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Verpleegster
Schooljuffrouw
Moet ook aan een aflevering van Big Bang denken
Dat hangt af van welke geestelijke moraal gehanteerd wordt in de maatschappij waar ik op dat moment in vertoef.quote:
Nou, niet dus. Sorryquote:
Heb jij een vriendin die in een verpleegsterspakje komt?quote:
Waar haal je dat dan uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin die in een verpleegsterspakje komt?![]()
of eigenlijk bedoel ik: heb jij een vriendin?
Jaaa dat weet ik ook niet precies.. misschien wat vreemde redenatiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
Waar haal je dat dan uit?
En idd, zelfde vraag
Sting heeft een vriendin?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin die in een verpleegsterspakje komt?![]()
of eigenlijk bedoel ik: heb jij een vriendin?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik ook niet precies.. misschien wat vreemde redenatie
Dat mogen alleen vrouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
Female Body Inspector lijkt me toch wat beter.
Als je ZEKER wilt zijn dat je geen seks zult hebben, draag dat T-shirtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Female Body Inspector lijkt me toch wat beter.
Ik heb gewoon een wolvenshirtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je ZEKER wilt zijn dat je geen seks zult hebben, draag dat T-shirt
Fijn weekendquote:
Hij is zijn vriendin aan het opblazenquote:
Baasquote:
die band ken ik nietquote:
ik ook. En nog geen ongelukken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Is het al weekend?
Ik ben verrassend vrolijk voor een vrijdag de 13e
vrijdag is altijd een reden om vrolijk te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Is het al weekend?
Ik ben verrassend vrolijk voor een vrijdag de 13e
Ik heb nog geen antwoord volgens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
vrijdag is altijd een reden om vrolijk te zijn
Ja, jij kan het ook als je je best doetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven. Eindelijk een leuk grapje van hem.
Jijquote:
Oh you lucky girl youquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Whut, volgens mij heeft de ex van MissB me toegevoegd op facebook
Zolang hij geen songteksten naar je stuurt, ben je nog veilig denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
Whut, volgens mij heeft de ex van MissB me toegevoegd op facebook
Songteksten sturen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij geen songteksten naar je stuurt, ben je nog veilig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |