Check mijn fobo.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Zou Frollo zich alweer een beetje beter voelen?
Welnee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:44 schreef Z het volgende:
Heb je al een geldige pasfoto gemaakt? Dat is lachuh, nagenoeg onmogelijk.
Vooruit, ruim die kast maar op als je je wat beter voelt.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef Frollo het volgende:
Nee, maar serieus, 't is toch een heftig iets hoor. Er is in m'n kop geboord en ik ben 4 uur onder narcose geweest.
De vreselijke misselijkheid is gelukkig achterwege gebleven, En ik ben weer een paar jaar van m'n cholesteatoom af.
Dus! Nou, fijn dat het achter de rug is en dat het meeviel.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef Frollo het volgende:
Nee, maar serieus, 't is toch een heftig iets hoor. Er is in m'n kop geboord en ik ben 4 uur onder narcose geweest.
De vreselijke misselijkheid is gelukkig achterwege gebleven, En ik ben weer een paar jaar van m'n cholesteatoom af.
Zoon kijkt precies zo. Dochter had toen nog 23 uur per dag haar tong uit haar mond hangen en zo staat ze ook op de foto. Dat mocht omdat het niet om een eigen paspoort ging.quote:
Ze checken ook op Lombroso-kenmerken. Heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:24 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel de eisen zoals van Rijkswege vastgelegd in de Fotomatrix model 2007, zodiakk.
Lijkt alsof hij ieder moment de ruimte ingeschoten zal worden.quote:
Ik bedoel dan die kleine anti-establishmentoprispingen.quote:
Het voorland van Daan Schuurmans.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef Mainport het volgende:
En de nieuwe Houellebecq is binnen. Als ik met zijn foto geconfronteerd wordt, overvalt mij altijd het idee dat hij nog het scherpst zijn eigen verschijning de grond in zou schrijven, met zijn topzware vogelhoofd dat balanceert op een veel te iel lijfje, en waarover het dode haar gedrapeerd is als een dweil.
Het wettertje is een natuurtalent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Gellius het volgende:
En is het hondje de kunst van het negeren van commando's al machtig?
De reactie:quote:Deze mail is verstuurd vanuit politie.nl (extern)
-------------------------------------------------
U heeft een:
Vraag
Bericht:
Geachte,
Afgelopen donderdag liep ik met mijn zoontje door de Trompstraat, alhier te Den Haag. Nu zagen wij daar een tweetal agenten waarvan één het nodig vond om in zijn neus te peuteren, juist datgene wat ik mijn zoontje, die overigens ook politieagent wil worden, al jaren af probeer te leren. U bent het vast met mij eens dat een agent een voorbeeldfunctie heeft en dat en plein public neuspeuteren nu niet echt het goede voorbeeld geeft! Of toch wel? Gaarne uw reactie!
Naam:
JAM
quote:Geachte heer JAM,
Uiteraard heeft u gelijk waar het gaat om het hebben van een voorbeeldfunctie.
Echter dient u hierbij niet te vergeten dat ook agenten mensen zijn.
Met vriendelijke groet,
A.W. de Groot
Politie Haaglanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |