abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97548269

:9~ :9~ .
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:35:57 #227
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_97548367
Adlon, dan noem je ook wat.
pi_97548602
Ben je even uit bed, Frollo? Ochtendjas, paracetamolletje, zachte sloffen?
pi_97550647
Ach, dan gooi ik mijn kroost er ook even in.

De jongste aanwinsten oO< staan wel in het diergaardetopic.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97557015
Kijk dat Wettertje eens snaaksig doen!
pi_97557201
En wat een mooi sjofele pers, vind je niet?
Hij ligt tegenwoordig ondersteboven, lijkt weer helemaal fris en fruitig.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97559441
En is het hondje de kunst van het negeren van commando's al machtig?
pi_97559605
Hebben jullie toevallig ook net het extra Journaal op NL gezien, over Mladic? Hi-la-risch, ik lag in een deuk. Wat een vertoning. _O-

Eerst naar de verslaggever op Rotterdam Airport. Die vertelt dat Mladic vermoedelijk vertrokken is naar Schevenigen. Er zijn namelijk twee politieheli's opgestegen en "er zijn ook twee busjes vertrokken. We hebben dat niet zelf gezien, maar er zijn mensen die het wel gezien hebben en die hebben het ons verteld." _O-

Dan naar onze verslaggever Kees bij de gevangenis. Merk je al een verhoogde activiteit, vraagt Eva Jinek. Het antwoord: "Nee, hier is nog niks te merken". :D Dus vertelt Kees maar dat er twee poorten zijn en bij beide staat een camera, dus de binnenrijdende busjes kunnen ons straks niet ontgaan. En we hebben een camera op het dak van een naastgelegen gebouw, die de landende helicopter zal kunnen filmen.

Achter Kees verschijnen dan toch twee heli's in beeld, maar Kees merkt niks. Dus Eva kirt, "Kees, helicopters!" De camera volgt nu de helicopters. Kees zegt "dit worden historische beelden". Eén van de heli's blijft boven de gevangenis hangen, de andere gaat landen.

Tenslotte schakelen we naar de camera op het dak. Kees meldt: "de helicopter landt... precies achter een boom. We zien niks."

:D :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 21:49:15 ]
pi_97570959
En jij maar trouw blijven kijken
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:33:19 #235
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_97571924
Het zijn toch historische beelden. Die wil je niet missen.
Kan je tegen je kleinkinderen zeggen dat je de boom hebt gezien waarachter de helikopter met Mladic geland is.

Beste boom trouwens.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:44:43 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97572057
Wij keken toen heel bedaard naar Springwatch. Wel klote dat Ziggo BBC2 uit het analoge pakket gooit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_97580176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 05:37 schreef beeer het volgende:
En jij maar trouw blijven kijken
Uiteraard. Pure comedy, beter dan Jiskefet.
pi_97582991
En de nieuwe Houellebecq is binnen. Als ik met zijn foto geconfronteerd wordt, overvalt mij altijd het idee dat hij nog het scherpst zijn eigen verschijning de grond in zou schrijven, met zijn topzware vogelhoofd dat balanceert op een veel te iel lijfje, en waarover het dode haar gedrapeerd is als een dweil.
Graag op anoniem
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:52:29 #239
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97593199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef Mainport het volgende:
En de nieuwe Houellebecq is binnen. Als ik met zijn foto geconfronteerd wordt, overvalt mij altijd het idee dat hij nog het scherpst zijn eigen verschijning de grond in zou schrijven, met zijn topzware vogelhoofd dat balanceert op een veel te iel lijfje, en waarover het dode haar gedrapeerd is als een dweil.
Het voorland van Daan Schuurmans.
pi_97599811
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Gellius het volgende:
En is het hondje de kunst van het negeren van commando's al machtig?
Het wettertje is een natuurtalent.
pi_97612001
Wat een prachtige analyse van onze FOK!recensent CoJackso over Malicks nieuwe. Deze man heeft inzicht, chapeau! The tree of life is 'met recht tijdloos', 'aangezien de kern van de film voor iedereen herkenbaar zal zijn. Iedere persoon is namelijk jong geweest en kan zich tijdens het opgroeien momenten herinneren waarbij de vader zijn geduld verliest, of de momenten waarbij de ouders ruzie hebben.' Kijk aan! Lees deze man! Laat hem schrijven! Zo heeft Malick het bedoeld! Meer van dit!
Graag op anoniem
pi_97646682
Zit je met een zestien jaar oudere vrouw koffie te drinken, gaat ze weg en geeft ze je een handvol kleingeld om af te rekenen, is het gewoon vijftig cent te weinig! Terwijl ze wel vijf sigaretten heeft gebietst!
Graag op anoniem
  vrijdag 3 juni 2011 @ 05:44:45 #243
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_97647406
Da's niet zo netjes van je moeder.
pi_97648111
Ik zag een man met een harembroek aan.
pi_97648509
Was het geen vrouw met een baard?
pi_97682115
Er was wel sprake van gezichtsbeharing. Ik denk dat er veel tijd was gaan zitten in het zorgvuldig creëren van een onverzorgd uiterlijk. Met een driedagenbaardje en een warrig kapsel.

En een harembroek dus.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:42:29 #247
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_97744918
Ik heb een nieuwe hobby, te weten; het schrijven van belachelijke mailtjes. Ik zal er eentje met jullie delen, incluis de reactie die zowaar nog een stuk belachelijker is.

quote:
Deze mail is verstuurd vanuit politie.nl (extern)
-------------------------------------------------

U heeft een:
Vraag

Bericht:
Geachte,

Afgelopen donderdag liep ik met mijn zoontje door de Trompstraat, alhier te Den Haag. Nu zagen wij daar een tweetal agenten waarvan één het nodig vond om in zijn neus te peuteren, juist datgene wat ik mijn zoontje, die overigens ook politieagent wil worden, al jaren af probeer te leren. U bent het vast met mij eens dat een agent een voorbeeldfunctie heeft en dat en plein public neuspeuteren nu niet echt het goede voorbeeld geeft! Of toch wel? Gaarne uw reactie!

Naam:
JAM
De reactie:

quote:
Geachte heer JAM,

Uiteraard heeft u gelijk waar het gaat om het hebben van een voorbeeldfunctie.
Echter dient u hierbij niet te vergeten dat ook agenten mensen zijn.

Met vriendelijke groet,
A.W. de Groot
Politie Haaglanden

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_97756852
Ik ben zojuist geweigerd geworden door een coffeeshop omdat ik niet op de foto van mijn identiteitskaart lijk
Graag op anoniem
  maandag 6 juni 2011 @ 07:48:42 #249
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_97774618
Terug. Berlijn is tof tot zeer tof. Wat een Ueberstad. Duitsers zijn goede mensen, een waar Herrenvolk. De gruwel om je weer tussen Hollanders te moeten begeven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_97776201
En dat 'm zit er niet in dat je daar op vakantie bent en hier weer thuis.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')