Learn & Master Guitar heeft een zeer goede uitlegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Handig om te weten en heb onlangs paar oude boeken met alleen maar noten gekregen.
Succes manquote:
Shit, gemist, en staat natuurlijk ook niet op uitzending gemist. Zal wel een rechten iets zijn. Iemand een rip, toevallig?quote:
Staat wel op de Torrentsquote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, gemist, en staat natuurlijk ook niet op uitzending gemist. Zal wel een rechten iets zijn. Iemand een rip, toevallig?
Ah ok, die ken ik al ja, ik dacht dat dit een concert wasquote:
Thnx zal hem checkenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Learn & Master Guitar heeft een zeer goede uitleg
(http://www.learnandmaster.com/guitar/)
Is wel niet gratis via die site, er zijn vast piraten ergens voor een kust die hem ook hebben
Ehhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin:D
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin
Het gaat er niet om dat die zin verkeerd is sukkelquote:Op zondag 15 mei 2011 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ja, die zin klopte niet helemaal!.
Ik heb een brommer gevonden een GL-10 van peugeot(1973-77) en die heb ik nu in de achtertuin staan sinds een half uurtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |