Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik heb geen idee nog eigenlijk. 330 is dat ding nieuw + 2 elementen a 100e per stuk ongeveer.
Maar hij gaat niet voor 250 weg ofzo nee
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.
Dit herinnert me trouwens dat ik als ik weer geld heb een setje SH2/SH4 in m'n gitaar wil zetten. Oh, en ik krijg voor m'n verjaardag een Dunlop Crybaby
Tevens: kutexamens
Nog allemaal te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer op middelbare school zit met examens. (en dan had ik ook nog 'ns VWO N&T)
D'r is alleen wel 'ns studie voor in de plaats gekomen.
Maar succes jongens!nog veel te gaan?
Valt wel mee denk ik, de komende 2 weken gewoon zo doorgaan als ik nu doe en dan moet het wel goed komen. Ik heb ook NT vwo, met aardrijkskunde en latijn. Ik baal alleen van scheikunde en wiskunde, maar ik kan praktisch niet meer zakken dus dat is wel fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer op middelbare school zit met examens. (en dan had ik ook nog 'ns VWO N&T)
D'r is alleen wel 'ns studie voor in de plaats gekomen.
Maar succes jongens!nog veel te gaan?
Ja Havo jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, de komende 2 weken gewoon zo doorgaan als ik nu doe en dan moet het wel goed komen. Ik heb ook NT vwo, met aardrijkskunde en latijn. Ik baal alleen van scheikunde en wiskunde, maar ik kan praktisch niet meer zakken dus dat is wel fijn
@KaMo: doe je havo?
Ik heb me trouwens al ingeschreven voor internationaal en europees recht in tilburg
Ik denk dat je je het beste kunt laten opnemen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Soms als ik een imho gaaf geluid heb speel ik minder slecht als dat het geluid me niet aanstaat.
Is dit psychisch![]()
Moet ik naar een zielenknijper om beter te spelen als ik ontevreden ben met het geluid ?![]()
Met name het soloshreden gaat veel beter als het geluid goed is slag gitaar merk ik vrij weinig verschil.
heb ik ook altijd last vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Soms als ik een imho gaaf geluid heb speel ik minder slecht als dat het geluid me niet aanstaat.
Is dit psychisch![]()
Moet ik naar een zielenknijper om beter te spelen als ik ontevreden ben met het geluid ?![]()
Met name het soloshreden gaat veel beter als het geluid goed is slag gitaar merk ik vrij weinig verschil.
Beter: Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef Braddie het volgende:
Gaat een Squier Bullet beter klinken met Bv, Texas Specials?
Dan is het bij jou zeker psychischquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last vandaarom speel ik ook altijd zo slecht op mijn Strat, dat ding is gewoon geen combi met mijn Marshall
Bij jou niet!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef Braddie het volgende:
Gaat een Squier Bullet beter klinken met Bv, Texas Specials?
quote:Coolest place on earth?
Open youre eyes dipshit!
The coverment sucks and spend money to the wrong things!
In Holland we have a foodbank for poor people and still sending money to other shit country's and let there own people starve. You call that the coolest place on earth? You must be realy blind or brainwashed.
The Dutch coverment only fill there own pockets! Iam starting to same to be Dutch.
Handig om te weten en heb onlangs paar oude boeken met alleen maar noten gekregen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je noten willen lezen als ik vragen mag
http://www.noten-leren-lezen.nl/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Handig om te weten en heb onlangs paar oude boeken met alleen maar noten gekregen.
Nice idd!quote:
Van google afgeplukt? Zelf uberhaubt wel doorgenomen? De site is niet eens compleet al sinds 2008. zoek iemand die het zelf ook op die manier heeft geleerd en dus uit ervaring spreektquote:
Lekker setje is datquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.
Dit herinnert me trouwens dat ik als ik weer geld heb een setje SH2/SH4 in m'n gitaar wil zetten. Oh, en ik krijg voor m'n verjaardag een Dunlop Crybaby
Tevens: kutexamens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |