Foto tzt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef bitterend het volgende:
Aventura het klinkt wel klein maar fijn!! heb je een mooie zwangerschapsjurk special voor de gelegenheid al?
Ja, heel leuk geslaagd bij een boetiekje, een ivoorkleurig kort jurkje, satijnachtige stof met aan een kant ruches voor 50 euro en een kort jasje voor 44 euro! Dat zijn nog eens prijzen voor een trouwoutfit, haha. De (alvast voedings, maar wel mooie) kanten bh die ik voor eronder kocht was duurderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef bitterend het volgende:
Aventura het klinkt wel klein maar fijn!! heb je een mooie zwangerschapsjurk special voor de gelegenheid al?
Hier idem ditoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef huuphuup het volgende:
potverdorrie zit ik hier plaatsvervangend nerveus de hele tijd te f5-en terwijl dat stomme topic zich iedere 5 seconden ververst![]()
nog maar een paar![]()
![]()
dan
Ik zou ook serieus zo weer willenquote:
ná het bevallen bedoel je?quote:
Jazeker ze heeft al uren bij ons gelegenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Takkembah het volgende:
Lijkt me ook een rare gewaarwording...Mag je nu al kangeroe-en enzo?
Oh heerlijk <3quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jazeker ze heeft al uren bij ons gelegen
Claudia, jij hebt voorspellende gaven, dat blijkt wel....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oprekken tot 3-4 cm!Jij hoeft straks alleen nog maar een keer te persen, te zuchten en hij is er.
Nou, ik hoop dat het nu écht gauw iets gaat doen allemaal!
Nou, zo heel moeilijk was dit niet, hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Claudia, jij hebt voorspellende gaven, dat blijkt wel....
Nah, ik doe het gewoon op mijn eigen manier en dan mag jij de beeb hebben oke?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef mefke79 het volgende:
Asy als in : jij wilt mijn dik 15 uur aan been en rugweeën overnemen? En dan de weeënstorm erna er bij nemen? Jij bent gek! Ik offer mezelf wel op, ik doe em wel gewoon. Maar eerst mag Poppedein (ik gok op 22.13 by the way) en dan nog Takkembah en ik doe gewoon een juni jochie.
Al heb ik me bedacht dat ik volgende week maandag ook prima vind. Zondag is mijn papa jarig, kan ik daar nog naar toe en dan kan ik vast met vaderdag naar de familiedag in de speeltuin...moet te doen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |