Waarom zou dat helpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef fyah het volgende:
[..]
als je je duizelig voelt helpt het om zout te eten en genoeg water te drinken. en om even buiten te gaan natuurlijk
kans is groot dat je dan een te lage bloeddruk hebt, waar zout erg goed tegen helpt. water heb je nodig om dat zout te counterenquote:
Ja dat bloeddruk snap ik, maar straks krijg je toch veels te veel binnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef fyah het volgende:
[..]
kans is groot dat je dan een te lage bloeddruk hebt, waar zout erg goed tegen helpt. water heb je nodig om dat zout te counterenen buitenlucht doet goed!
kan ook wel vegetarisch geloof ik, maar voordat ik vegetarier was hield ik al niet van vis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar jij kan niks bij sushi want das alleen vis eigenlijk.. en dat eet je niet toch?
Je hebt bijna niks vegetarisch, dat vind ik ook wat minder.. ahhh, hoelang ben je eigenlijk al vega?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
kan ook wel vegetarisch geloof ik, maar voordat ik vegetarier was hield ik al niet van vis.
Oh dat kan ook. Bij mij was het altijd dat, omdat mijn moeder nooit genoeg zout op het eten gooidequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat bloeddruk snap ik, maar straks krijg je toch veels te veel binnen?En dan wordt je juist ziek
Gewoon normaal eten lijkt me dan beter, omdat je helemaal niet weet ofj e bloeddruk te laag is
Ik gooi ook nooit zout in het eten, der zit kei veel zout al in eten he. Behalve in verse groente natuurlijk maar alles wat ingeblikt is en shit, zit echt veeel zout in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Oh dat kan ook. Bij mij was het altijd dat, omdat mijn moeder nooit genoeg zout op het eten gooide
Kut leven heb je ook hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:10 schreef Salatrel het volgende:
stoplicht zat tegenging precies op rood toen ik aankwam
Was ik toch niet bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dropte vanmorgen al een hint:
[KLB SC] Ontzettend dikke ochtend Chai
Maar je krijgt via brood toch in principe altijd al genoeg zout binnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Oh dat kan ook. Bij mij was het altijd dat, omdat mijn moeder nooit genoeg zout op het eten gooide
Dat hebben ze verminderd he, omdta meeste mensen al genoeg zout binnen krijgen enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je krijgt via brood toch in principe altijd al genoeg zout binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |