Wie is de andere dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef themauster het volgende:
Nu is het tijd voor 1 van de 2 koningen van de Nederlands radio! Stenders
Welkom!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:02 schreef DjinN het volgende:
Halloik wil mij hier ook even melden! Heb 3fm helemaal gevonden, dankzij mijn vriend
Die luistert er vrijdagnacht altijd naar als ie aan het werken is
Zo ben ik er ook ingerold
en wat luisterde je hiervoor eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:02 schreef DjinN het volgende:
Halloik wil mij hier ook even melden! Heb 3fm helemaal gevonden, dankzij mijn vriend
Natuurlijk ben ik dit jaar ook bij het Glazen Huis geweest. Was dit jaar dicht bij huis voor mij!
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef TheZapster het volgende:
Henk-Jan zal ook nog wel ff bij Stenders blijven plakken denk ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:02 schreef DjinN het volgende:
Natuurlijk ben ik dit jaar ook bij het Glazen Huis geweest. Was dit jaar dicht bij huis voor mij!
Tja iedereen maakt wel eens een fout, Dat maakt Van Inkel nog geen mindere dj vind ik.quote:
Geen idee, luister nooit naar em.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja iedereen maakt wel eens een fout, Dat maakt Van Inkel nog geen mindere dj vind ik.
Heb een tijdje naar 538 geluisterd..maar ik vind dat ze daar veelte veel in herhaling vallen wat betreft muziekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en wat luisterde je hiervoor eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |