abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96736504
Hoi. Ik heb er te lang mee gelopen. Ik bestel meteen Lamisil Once voor de voetschimmel, en Nailner voor de schimmelnagels. Ik hoop dat dit gaat werken.
Alleen ben ik bang dat het niet zal helpen tegen de schimmelnagels :(
Kan iemand mij geruststellen? Dank je wel. :)

Ook wil ik zeggen dat mijn linkervoet er helemaal onder zit, terwijl mijn rechtervoet perfect gezond is! En dat al tijden. Was mijn linkervoet dat ook maar. :(

EDIT: Ik ben bang dat het beide niet zal werken. :(

Wens mij succes.

[ Bericht 15% gewijzigd door WickyBanaan op 13-05-2011 04:08:00 ]
Wicky nu in banaansmaak!
pi_96736608
Succes, maar een schimmel die in je lichaam zit krijg je er niet uit door er met een stift op te smeren. Been there, done that.

help, schimmelnagels
Van kalknagel genezen?

Ga naar je huisarts, die kan je beter helpen. En daarna (en eigenlijk ook liefst daarvoor) jezelf altijd goed verzorgen (zeep altijd afspoelen, jezelf overal goed afdrogen, enz) zodat het niet nog een keer voorkomt.
pi_96737329
Tijltje warm water met een flinke scheut natuurazijn (bij de Aldi voor ¤0,32 per fles). Aantal weken lang 2x per dag en je zult zien dat het flinke resultaten opleverd.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96737378
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:08 schreef HSG het volgende:
Tijltje warm water met een flinke scheut natuurazijn (bij de Aldi voor ¤0,32 per fles). Aantal weken lang 2x per dag en je zult zien dat het flinke resultaten opleverd.
Azijn dood de schimmel op het oppervlakte, maar wat als het van binnenuit komt, bijvoorbeeld de darmen?
pi_96737400
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:13 schreef drvc het volgende:

[..]

Azijn dood de schimmel op het oppervlakte, maar wat als het van binnenuit komt, bijvoorbeeld de darmen?
Weet ik niet. Maar je kunt iig al daarmee beginnen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96737413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Weet ik niet. Maar je kunt iig al daarmee beginnen.
Ik ga het proberen, bedankt voor de tip moat!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 mei 2011 @ 08:59:57 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96738050
Lamisilkuur vragen aan je huisarts. Dus geen zalf maar pillen. Die moet je vrij lang slikken maar dan kom je er ook echt vanaf. Mijn moeder had hier altijd last van, tot ik een keer over Lamisil las. Kon geen kwaad dat eens te proberen, dus kuur gekregen van de HA en na drie maanden was ze er vanaf. Nooit meer teruggekomen ^O^ Ze had ook altijd een dikke eeltlaag (met kloven :X ), die was ook verdwenen na de kuur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96740485
Het kan idd van binnenuit komen, dan helpt smeren niet zo. Je moet wel oppassen met antimycoticumpillen. Het is nogal zwaar voor het lichaam en als je het een lange tijd slikt kun je leverproblemen krijgen. Bacteriën kunnen overheersen omdat je die milieu verstoort. Ook bestaat de kans dat het terug kan komen zodra je stopt. Informeer jezelf er dus eerst goed naar.

Verder moet je je schoenen goed laten luchten en allen je eigen handdoek/sok/slipper etc gebruiken, misschien dat de schimmel steeds terug komt door juist datgene dat je steeds voor je linkervoet gebruikt.
pi_96751019
Dan moet ik maar eens uitzoeken wie en waar mijn huisarts is, want dat weet ik niet... Ik ga nooit naar de huisarts, dus dan moet ik het vragen aan m'n moeder welke weer gaat vragen waarom. Ik schaam me er nogal voor. En ik betwijfel of de huisarts mij die pillen voorschrijft, vooral omdat ik minderjarig ben...

Kan ik niet uitvinden wie/waar mijn huisarts is (als t goed is heb ik er wel een), zonder dat m'n ouders 't doorhebben? :P
Wicky nu in banaansmaak!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:04:56 #10
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96751048
vraag het gewoon, je ervoor schamen is echt zoiets nutteloos.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96758007
Tenzij je een banaan in je endeldarm hebt zitten denk ik niet dat je je hoeft te schamen...
pi_96934035
schimmel en kalknagels kun je prima bewerken met een spul van kruidvat..kost 11.99 euro...een stift idd..mijn nagel viel eraf nadat er een pard opsprong,en ik droek alleen espandrilles... :% gebroken botjes en nagel weg na 3 weken..teen was gelijk breeder,nooit meer goedgekomen,maar die nieuwe nagel was erg lelijk,kalkerig en geel,groeide ook niet mooi na en bleef onregelmatig.na 4 dagen gebruik van stift werd die al witter.als jij een schimmel hebt moet je idd ook van binnenuit maatregelen nemen.heel goed afdrogen,voetenbad in soda,wissel graag 2 keer per dag sokken als het kan,koop sokken die xtra zweet en vocht opnemen,zoals wandelsokken van falke,pas op met zoetigheid!!!schimmels houden van zoet en vochtige plekken,dus minder snoep,frisdranken,suiker,doe geen synthetische sokken aan.success ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')