abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86651692
Mijn grote teen is gelig. Schimmel denk ik. Er zijn tal van middeltjes... wie weet welke echt werkt?
pi_86651739
Is het niet van de nagellak? Want dan is de enige remedie uit laten groeien en de volgende keer voorkomen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_86651802
pi_86651919
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef Lutte het volgende:
Is het niet van de nagellak? Want dan is de enige remedie uit laten groeien en de volgende keer voorkomen.
Ja, ik geloof dat nagellak niet echt werkt. Maar in de winter gebruik ik eigenlijk geen nagellak in de hoop dat het weggaat, maar het zit er al bijna 10 jaar...
Dit is de reden dat ik in de zomer juist wel nagellak ga gebruiken ;)
pi_86651948
Nailner :Y ....gebruik het zelf nu een aantal maanden na jarenlang 3 schimmelnagels(kleinere tenen) en eindelijk iets dat werkt (en ook heel snel) *O* . Wel consequent de gebruiksaanwijzing blijven volgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86652302
Maar gebruik dat spul wel IEDERE DAG, want een dag vergeten = drie maanden opnieuw smeren voordat je resultaat ziet ;(
pi_86652419
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Mell567123 het volgende:

[..]

In de winter gebruik ik eigenlijk geen nagellak in de hoop dat het weggaat, maar het zit er al bijna 10 jaar...
Dit is de reden dat ik in de zomer juist wel nagellak ga gebruiken ;)
pi_86652482
we willen pics :P
pi_86652539
Pics? :9~
Huh?
pi_86652564
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef anoniemelurker het volgende:
Maar gebruik dat spul wel IEDERE DAG, want een dag vergeten = drie maanden opnieuw smeren voordat je resultaat ziet ;(
Nailner in het begin 2 x per dag dan teruggaan naar 1 x per dag etc.(zie gebruiksaanwijzing :P ) Het is een vloeistof die in de nagel trekt dus je hoeft niet zoals met Daktarin het spul er steeds af te halen. Je moet inderdaad even doorzetten en niet denken na 2 weken "ik geloof het wel" want dan kom je er nooit vanaf. ;) Uiteraard moet de nagel wel uitgroeien dus je zult alleen bij de nieuwe nagelgroei het resultaat zien.
Optimist tot in de kist
pi_86653724
Pics :9~
pi_86654764
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 50% gewijzigd door DarkElf op 20-09-2010 22:07:54 ]
shoarma is lekker
pi_86655152
Ik zie maar 1 schimmelnagel (en dan ook nog een extreme)...de rest is voetschimmel van een eigenaar die duidelijk nooit naar zijn voeten kijkt. :r
Optimist tot in de kist
pi_96612790
Ik gebruik Nailner nu twee weken... het lijkt wel iets minder te zijn geworden.. ik smeer maar gewoon verder :)
pi_96635207
Ik heb Nailner nu zo'n 8 maanden lang iedere dag netjes gebruikt. In het begin leek het weg te gaan, tot een paar maanden terug. Toen begon het opeens weer langzaam terug te trekken richting de nagelriem ipv de andere kant op naar de nagelrand :{

Omdat ik het echt helemaal beu ben heb ik een afspraak gemaakt met de huisarts en daar een kuur gekregen. Duurt lang, heeft gevolgen door bijwerkingen en kan zwaar zijn voor je lever (zelfs met de dood als gevolg), maar na jaren van aanmodderen met die schimmel wil ik er echt wel eens een keer van afkomen.

Zo'n schimmel die onder een kalknagel zit zou trouwens niet alleen onder de nagel zitten, maar mogelijk ook in de rest van je lichaam. Fijn om te weten.. bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')