ik heb zoiets ook meegemaakt in de buurt bij mijn oude huis......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
ach ik ben hondengek, kon er wel om lachen
dat was lachen!.... Joanna naar de mannen toe en zegt dat ze Sharon beter met rust kunnen laten, terwijl ze Sharon net een kwartier had zitten op naaien. Publiek lachen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef flintekind het volgende:
Joanna in DWDD:
http://dewerelddraaitdoor(...)[cat]=238&no_cache=1
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaalquote:
haha ja ik heb het ook gezien gisteravond haha was echt leuk....en die vrouw met dat bellen dan? hoe vond je die?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat was lachen!.... Joanna naar de mannen toe en zegt dat ze Sharon beter met rust kunnen laten, terwijl ze Sharon net een kwartier had zitten op naaien. Publiek lachen!
Geweldig, want ze heeft alle steun echt wel nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaal
het was een heel leuke uitzending! Veel gelachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja ik heb het ook gezien gisteravond haha was echt leuk....en die vrouw met dat bellen dan? hoe vond je die?
ja dat zeker...het is niet niets om als 24 jarige met 2 kinderen alleen over te blijven na zoiets vreselijks toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Geweldig, want ze heeft alle steun echt wel nodig.
Sorry.................quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef danilel het volgende:
[..]
hondenkus gaat nog, ik had vanochtend op straat een hond die me van achteren wou nemen.......was ik niet zo kapot van .......
Soms kan je boos worden omdat er mensen zijn, die dat voor hun kiezen krijgen en anderen, die nog niets hebben meegemaakt altijd ontevreden zijn met hun leven, omdat het gras bij de buren altijd groener is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zeker...het is niet niets om als 24 jarige met 2 kinderen alleen over te blijven na zoiets vreselijks toch?
Nee dat is verschrikkelijk bijna onmenselijk fijn dat ze steun heeft!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zeker...het is niet niets om als 24 jarige met 2 kinderen alleen over te blijven na zoiets vreselijks toch?
ja indd...daarom haat ik die mensen ook die alles maar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen..zoals jo bijvoorbeeld...en mo...die hysterisch word als ze haar vriendje die ze amper 3 weken kent uit een spel gestemd word...krankzinnig gewoon..die mensen weten niet wat het echte leven inhoudtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Soms kan je boos worden omdat er mensen zijn, die dat voor hun kiezen krijgen en anderen, die nog niets hebben meegemaakt altijd ontevreden zijn met hun leven, omdat het gras bij de buren altijd groener is.
mooi meid om dit te lezen van jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, moet wel he, haar man is anderhalf jaar geleden plotseling overleden....ze is overgebleven met 2 kleine kindjes...en was in het eerste jaar compleet depressief...nu gaat het langzamerhand een heel stuk beter met haar gelukkig...haar schoonmoeder staat ook altijd voor haar klaar. beide families trouwens allemaal
Precies!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...daarom haat ik die mensen ook die alles maar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen..zoals jo bijvoorbeeld...en mo...die hysterisch word als ze haar vriendje die ze amper 3 weken kent uit een spel gestemd word...krankzinnig gewoon..die mensen weten niet wat het echte leven inhoudt
Precies!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...daarom haat ik die mensen ook die alles maar op een presenteerblaadje aangeboden krijgen..zoals jo bijvoorbeeld...en mo...die hysterisch word als ze haar vriendje die ze amper 3 weken kent uit een spel gestemd word...krankzinnig gewoon..die mensen weten niet wat het echte leven inhoudt
ja ik heb het dus van dichtbij meegemaakt, ben 6 weken bij mn dochter gebleven toen het gebeurde...vanaf dag 1. ik heb mn eigen huis geen moment gezien in die tijd, dacht alleen maar aan haar en de kindjes. school/sport ...opvoeding, kortom alles...zij kon het op dat moment niet alleen aan. en nu: alles loopt weer op rolletjes, ze lacht weer, ziet er weer goed uit, doet veel aan haar uiterlijk....geniet weer van complimentjes, kijkt weer naar flirtende jongens...heerlijk !!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat is verschrikkelijk bijna onmenselijk fijn dat ze steun heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |