SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Je gebruikt toch wel het toetsenbord van je PC tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:27 schreef Finland. het volgende:
Goedemorgen!
Kan ik een keer uitslapen, word ik een uur geleden al wakker. Maar dan kan ik in ieder geval mooi alle tekst typen voor mijn GRM.
Niets..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
zijn jullie al zeeeeeeeeeeeeeeeenuwachtig?
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Mweh, heb al 2x examen gedaan, dus weet wel hoe het gaat/werkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Denken dat ze gaan falen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef Schermetje het volgende:
Ik hoor allemaal mensen zeuren over examenstress? Kan iemand mij uitleggen wat je hier dan bij voelt of waar je zenuwachtig voor bent ?
Succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Denken dat ze gaan falen. Denk ik.
Heb het zelf ook niet. Ik ga nu even fitnessen, daarna maar een dagje vol aan de M&O.
Havo of Vwo economie ??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Succes.Hier een dagje vol aan de economie.
ik zie nooit jaartallen op toetsen, alleen chronologische volgordesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Kut, dat usb-kabeltje ben ik dus kwijt. Ik wilde er jaartallen van geschiedenis in gaan zetten..
Mag je je GR gebruiken dan @ examen GS? ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Kut, dat usb-kabeltje ben ik dus kwijt. Ik wilde er jaartallen van geschiedenis in gaan zetten..
Dan is het alsnog handig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie nooit jaartallen op toetsen, alleen chronologische volgordes
Ik heb nooit zo'n kabeltje gehad, eigenlijk wel handig voor M&O en Economie. Maar ach. Die paar tiende die ik dan misloop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Gitaarmat het volgende:
nee iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Daev het volgende:
Mag je een GR gebruiken tijdens je examen Geschiedenis dan?
Dat maakt bij mij wel uit want ik sta beetje op de grens enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n kabeltje gehad, eigenlijk wel handig voor M&O en Economie. Maar ach. Die paar tiende die ik dan misloop.
Same here allemaal 5,7 5,8 en 6jesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij wel uit want ik sta beetje op de grens enzo.
Stoer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef -tape- het volgende:
M&O 5.4
Ned 6.2
WIA 6.5
ECO 6.3
ENG 6.4
GSC 5.9
AKU 5.7
Niet een erg zorgwekkende lijst. Mijn aanwezigheids-precentage is 8% trouwens.
wat wil dat zeggen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef -tape- het volgende:
M&O 5.4
Ned 6.2
WIA 6.5
ECO 6.3
ENG 6.4
GSC 5.9
AKU 5.7
havo of vwo? ik heb zo'n beetje dezelfde cijfers en dezelfde vakken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef -tape- het volgende:
M&O 5.4
Ned 6.2
WIA 6.5
ECO 6.3
ENG 6.4
GSC 5.9
AKU 5.7
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef leeell het volgende:
[..]
wat wil dat zeggen?
ben je 8% van alle lessen aanwezig geweest?
92% absentie?
ohhh vavoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja.
Niet om stoer te doen, maar meer om aan te geven dat het een niet erg lastige examen-periode wordt, hopelijk.
Ik doe nu mijn havo, op vavo om precies te zijn.
Bij ons op de Vavo niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja daar wordt je examen in je schoot geworpen.
Ga jij na dit gehaald te hebben, nog meer leren? Of vind je het nu wel best? Ik had een 7.8 voor mijn M&O 2010-1, maar twijfel of ik er nog eentje ga maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Etsu het volgende:
Wiskunde A vwo 2009-I: 7,4
Ikke blij natuurlijk
Ga ik morgen ook eens maken .. ben benieuwd, was hij pittig (welke N ?)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Etsu het volgende:
Ikke blij natuurlijk
Ja, maar pas over 2 weken op maandag. Dus 1 dag van te voren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ga jij na dit gehaald te hebben, nog meer leren? Of vind je het nu wel best? Ik had een 7.8 voor mijn M&O 2010-1, maar twijfel of ik er nog eentje ga maken.
1,3.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef Sokz het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook eens maken .. ben benieuwd, was hij pittig (welke N ?)
Die CD staat ook (volledig) op internet. Je hoeft alleen TI Connect te downloaden en daarmee is het ook wel gebeurt. Alleen op W7 kan het soms kut gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Gitaarmat het volgende:
kabeltje teruggevonden maar nu heb ik blijkbaar ook nog een cd nodig om de software vd rekenmachine aan te kunnen sluiten.
jmrquote:
ik ben fan van bob dylan, niet hatenquote:
ik mag danny klaarblijkelijk geen lul noemenquote:
Nope, ik heb niet eens een kabeltje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef AchmedJan het volgende:
Estu, heb jij toevallig nog n notefolio bestandje van M&O van vorig jaar?
welke dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:32 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
1tje werkt welMaar zelf maken leer je ook van, gewoon samenvattingen een beetje overnemen..
Jezus wat een gaar examen .. ben bij vraag 6 gestopt en had toen nog nergens 't gevoel iets gedaan te hebben waar ik al die jaren voor geleerd heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Etsu het volgende:
Ikke blij natuurlijk
Bekijk maar eens wat examen van de afgelopen jaren, met name 2009 en 2010. Denk dat je dan wel weer wat hoop krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef Markachuuu het volgende:
Ik stress hem alleen voor wiskunde. Sta een 5,1 en vrees het ergste. Wel mn enige onvoldoende maar alsnog.. met een 2 voor wisk is het over. Best veel oud-examengangers zeggen overigens wel dat de SE's moeilijker zijn dan de CE's.... *heeft hoop*
Ik was ook bang voor Wiskunde maar nu ik de examens zo zie stelt het allemaal niet zoveel voor. Goed lezen is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:14 schreef Markachuuu het volgende:
Ik stress hem alleen voor wiskunde. Sta een 5,1 en vrees het ergste. Wel mn enige onvoldoende maar alsnog.. met een 2 voor wisk is het over. Best veel oud-examengangers zeggen overigens wel dat de SE's moeilijker zijn dan de CE's.... *heeft hoop*
2009 is ook 1-2 en die was IMO veel makkelijker dan een 2010-IIquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef Verras het volgende:
Ik heb gemerkt dat Wiskunde A 1-2 heel veel moeilijker (...) is dan de hedendaagse wiskunde. Ik merk dit ook wel een klein beetje in de examens van 2005-6-7 en als ik dat vergelijk met 9-10 zijn de laatste veel makkelijker! Hopelijk dit jaar ook
Bij 1-2 zit in tegenstelling tot nu toch statistiek en differientieren/afgeleiden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:53 schreef Sokz het volgende:
[..]
2009 is ook 1-2 en die was IMO veel makkelijker dan een 2010-II
Er zit nu toch ook statistiek & differentieren in de examens?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Verras het volgende:
Bij 1-2 zit in tegenstelling tot nu toch statistiek en differientieren/afgeleiden?
2010-I moeilijker ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik vond de examens van vorig jaar moeilijker dan van de jaren daarvoor hoor.
Pussquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef Ezell het volgende:
SOG is vanaf vandaag verbannen uit het leven van Ezell. Dag slowchat.
Ik gok dat je het n halfuurtje volhoudtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef Ezell het volgende:
SOG is vanaf vandaag verbannen uit het leven van Ezell. Dag slowchat.
Welk jaar en welk tijdvak dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:43 schreef Kaasrol het volgende:
Natuurkunde gemaakt, dacht dat hij goed ging: een 5![]()
En het was nog een relatief makkelijke ook volgens mijn docent![]()
![]()
Mwua. Meer in;quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Schermetje het volgende:
Iemand zin in een goud gele rakker met een schuimkraag ?
Ja! En dat is ook precies wat ik ga doen vanavond.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Schermetje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef Schermetje het volgende:
Ik heb dan nog meer zin om Stronken te worden!
Gisteravond al wat van genuttigdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef Schermetje het volgende:
2009-2 dacht ikquote:
Mensen leren gewoon teveel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef AchmedJan het volgende:
Als ik kijk naar de hoeveelheid topics van het examenforum van vorig jaar lijkt het wel of we wel heeeeel erg veel achterlopen
neuh, hier zit de elite juistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef Gitaarmat het volgende:
iedereen uit die reeks is blijven zitten en laten het nu wel uit hun hoofd in de SC te blijven?
Drink d'r een op EXAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:16 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond weer bier en hersencellen doden.
natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef ErikHoevenaars het volgende:
ff vraagje over Nederlands samenvatting HAVO. Moet je gebruik maken van alinea's/witregels in je samenvatting?
Ik vind ze ook niet makkelijk hoor. Ik ben meer van de zesjescultuur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef mrscndy het volgende:
Als ik zo de gemiddelde berichten hier leest, lijkt het net alsof iedereen de CE's enorm makkelijk vindt (toch vreemd dat er geen 10'en worden gehaald op een CE) en dat iedereen een gemiddelde SE lijst heeft om u tegen te zeggen. Ik sta nu vrij goed op VWO, een 7.8 gemiddeld, maar ik heb daar ook echt alles voor gelaten dit schooljaar. En de examens die ik nu oefen, pff, die vindt ik echt niet makkelijk of iets (behalve Nederlands dan). Begin me bijna stom te voelen hier.
Volgensmij mag je juist geen alinea's gebruiken..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Serieus? Toen ik het proefexamen Nederlands in had geleverd met samenvatting zonder alinea's, werd ik er niet op aangesproken.
hier werden wij juist geleerd om met alinea's te werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Volgensmij mag je juist geen alinea's gebruiken..
Bij ons werd er zelfs verplicht om alinea's te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Volgensmij mag je juist geen alinea's gebruiken..
Dat hoefde bij ons ook niet eens... Gewoon vraag antwoord vraag antwoord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef Markachuuu het volgende:
Hmmm.
1. Gebruik verbindingswoorden om de delen van de samenvatting (de delen van de opdracht) met elkaar te verbinden. Zo maak je van je verhaal een eenheid. Ook een gebrekkige structuur levert aftrekpunten op.
Is het enige wat ik er uberhaubt van kan vinden uit de documentatie die mijn leraar gaf.. Ik weet iigv dat wij (havo bilingual department maar dus ook gewoon NL enzo) alles direct in 1 lap tekst moeten schrijven. (:
Ik zal vanaf nu ook eens wat hier gaan postenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:10 schreef leeell het volgende:
we zijn gewoon met een kleine groep users in de SC
kijk, dat is beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu ook eens wat hier gaan posten
Och ja, mijn lijst:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
kijk, dat is beter
dus Niels, hoe sta jij er zoal voor
Dus ik ga gewoon voor de zessen. Overigens waren de afgelopen weken wel chill, gewoon uitslapen, uurtje leren, eten, chillen, uurtje leren, eten, chillen, weer een dag voorbijquote:Nederlands 6.5
Latijn 5.6
Engels 6.1
Gym G
Duits 6.2
Geschiedenis 6.7
Wiskunde A 5.3
Economie 6.1
AK 6.0
ANW 6.1
Combinatiecijfer 7
zesjescultuurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Och ja, mijn lijst:
[..]
Dus ik ga gewoon voor de zessen. Overigens waren de afgelopen weken wel chill, gewoon uitslapen, uurtje leren, eten, chillen, uurtje leren, eten, chillen, weer een dag voorbijHopen dat ik de examens doorkom hiermee
Latijn is kut inderdaad, teksten uit je hoofd leren enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef leeell het volgende:
[..]
zesjescultuur [ afbeelding ]
maarja, jij doet dan ook gymnasium met aidsvakken als latijn, ik heb 6 examens en ben klaar
HAVOquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Latijn is kut inderdaad, teksten uit je hoofd leren enzoWelk niveau doe jij dan? Ik vind wiskunde nog het kutst, maar dat is alleen op VMBO makkelijk.
Behhh dat heb ik na de 3e laten vallen, nooit spijt van gehadquote:
Onderbouw was natuurkunde echt een eitjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Behhh dat heb ik na de 3e laten vallen, nooit spijt van gehad
Hiep hoiquote:
Ik heb alleen nog maar geleerd voor Natuurkunde en Scheikunde, maar even hard bezig dit weekend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Hiep hoi![]()
Mag nu wel eens beginnen ja...
Voor Nederlands en scheikunde neem ik nog een examen door dit weekend en eventueel moet ik dan nog wat leren voor scheikunde. Woensdag en donderdag ben ik vrij dus heb dan nog zat tijd om de puntjes op de i te zetten voor Duits en economiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar geleerd voor Natuurkunde en Scheikunde, maar even hard bezig dit weekend.
Dit, min Duits.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor Nederlands en scheikunde neem ik nog een examen door dit weekend en eventueel moet ik dan nog wat leren voor scheikunde. Woensdag en donderdag ben ik vrij dus heb dan nog zat tijd om de puntjes op de i te zetten voor Duits en economie.
Dan heb jij al helemaal een chille eerste week.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit, min Duits.
Maar goed, ik verwijder me weer uit deze SC.
Ik heb ook 0,0% gedaan voor economie. Ga me eerst focussen op Nederlands en nog een ander vak. Na Nederlands heb ik nog 2 dagen tijd voor m&o en economie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor Nederlands en scheikunde neem ik nog een examen door dit weekend en eventueel moet ik dan nog wat leren voor scheikunde. Woensdag en donderdag ben ik vrij dus heb dan nog zat tijd om de puntjes op de i te zetten voor Duits en economie.
Ik vind wiskunde juist een v/d makkelijkste, maar ik heb dan ook wis A op havo. Sta een 8,3 gemiddeld en had voor zo'n proefexamen een 7,nogiets. Vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Latijn is kut inderdaad, teksten uit je hoofd leren enzoWelk niveau doe jij dan? Ik vind wiskunde nog het kutst, maar dat is alleen op VMBO makkelijk.
Havo niet volgens mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:36 schreef Gitaarmathet volgende:
Overmorgen heeft iedereen zijn eerste examens lijkt me? Nederlands toch
met leren? jaquote:
Ik een 5,9. Nouja het hoogste...om voldoende te staanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Nederlands is direct het vak waarvoor ik het hoogst voor moet scoren: een 5,4.
Ik ook door die boektoetsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik een 5,9. Nouja het hoogste...om voldoende te staan.
Ik door die mondeling, hetzelfde dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik ook door die boektoets![]()
Tevens goeiemorgen.
Okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef leeell het volgende:
[..]
met leren? ja
dinsdag eerste toets wel pas
Ik ben blij als het 27 mei 16.30 isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
ik ben echt blij als de eerste drie dagen erop zitten
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:17 schreef MetBas het volgende:
Hmmz, geen zin meer.Een gemiddelde van CE+SE van 3.5 wordt wel afgerond naar een 4, toch? Toch?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben blij als het 26 mei 16.30 is.
Godzijdank, dan ga ik M&O gewoon halen. Mijn naam goed schrijven, 1.6 halen en ik heb een 4. De rest komt wel goed.quote:
quote:
Same herequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik moet echt weer even in alle stof komen, valt me toch wel tegen. Enige waar ik echt tegen op zie is wiskunde, en daar heb ik echt nog niks aan gedaan...
Ik sta een 5.0, en voor de rest ook niet heel leuk, dus MOET minimaal die 6.0 halen maar ga het liefst voor een 7+quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
natuurkunde begin ik woensdag pas aan
Geschiedenis is saai, oninteressant, niet boeiend en gewoon kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. , mijn mattie, hoe kun je Geschiedenis nou vrezen!Makkelijkste vak met Engels.
Mee eens. Daarom heb ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geschiedenis is saai, oninteressant, niet boeiend en gewoon kut
Maar liever dan NA/SK/BIquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar je moet het ook snappen. Geschiedenis is omheen lullen en je hebt een zesje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:51 schreef Drawer het volgende:
[..]
Nee man gek, de binas is m'n allerbeste maatje
Natuurkunde is formules uit je binas rapen en invullen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar je moet het ook snappen. Geschiedenis is omheen lullen en je hebt een zesje.
Dat. Voeg dinsdag Grieks toe, woensdag Frans en vrijdag Latijn en je hebt mijn weekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:43 schreef Etsu het volgende:
2de week wordt al helemaal kut.. Maandag geschiedenis, dinsdag wiskunde, woensdag maatschappijwetenschappen, donderdag Engels en aardrijkskunde.
Hallo, heb niks anders te doen zeker?
Genietenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat. Voeg dinsdag Grieks toe, woensdag Frans en vrijdag Latijn en je hebt mijn week
Ik heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat. Voeg dinsdag Grieks toe, woensdag Frans en vrijdag Latijn en je hebt mijn week
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb de eerste week maar twee examens, dus ik kan nog even blijven uitstellen...
Jij doet 7/8 examens in 3 dagen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zal blij zijn als het woensdag 16:30 is
Vietnam is juist erg interessant en ook Dynamiek en Stagnatie valt best mee als je het 1x doorgelezen hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En dan ga je met een kut gevoel de rest van de examens maken, waardoor je ze ook verneukt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee dan zitten mijn 3 slechte vakken erop...
Frans lijkt me ook kut. Latijn en Grieks zijn gewoon zwaar kut.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Joosterd het volgende:
Mensen met veel talen hebben hebben naar mijn weten veel makkelijkerBehalve dan als je Latijn hebt.
Hoeft niet. Voor de talen moet je veel meer doen dan voor gewone vakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Joosterd het volgende:
Mensen met veel talen hebben hebben naar mijn weten veel makkelijkerBehalve dan als je Latijn hebt.
Dan hoop ik niet voor je dat je wiskunde B hebtquote:
Helaas wel. En ook nog kunst algemeen op die dag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet voor je dat je wiskunde B hebt. Anders mag je wel op gaan schieten
.
Voor de CE's Nederlands, Engels, Duits en Frans hoef je geen drol te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Voor de talen moet je veel meer doen dan voor gewone vakken.
Ik heb Duits gehad, daar moest je echt vet veel voor doen.Maar heb toen toch laten vallen. Nu heb ik geen enkele taal (behalve Eng/Ned).
Wuut. Succesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas wel. En ook nog kunst algemeen op die dag.![]()
Ja, ontzettend blij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Wuut. Succes. Dan zal jij ook wel blij als het woensdagmiddag is geweest
.
mattie waar ga jij eigenlijk examen voor doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vietnam is juist erg interessant en ook Dynamiek en Stagnatie valt best mee als je het 1x doorgelezen hebt.
Uitzonderingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Sokz het volgende:
Je leert toch niet op een zaterdagavond.Da's een doodzonde.
Inderdaad, evenals de vrijdagavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Sokz het volgende:
Je leert toch niet op een zaterdagavond.Da's een doodzonde.
zeg ik dat dan? Nooit van SE's gehoord?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor de CE's Nederlands, Engels, Duits en Frans hoef je geen drol te doen.
Nee. Maar ik bedoelde ermee te zeggen dat mensen met vrijwel alleen maar talen nu niet zoveel hoeven te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? Nooit van SE's gehoord?
Literatuurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Moesten jullie daar veel voor doen dan, voor die SE's bij moderne talen? Je kunt toch niet echt leren voor mondelingen (behalve je boeken in de vreemde taal samenvatten), luistertoetsen en schrijftoetsen? En literatuur, mja, da's gewoon beetje opletten tijdens de les en aantekeningen doorlezen...
SE's voor al die moderne talen waren echt totaal geen werk hier
Ja, dat was jammer inderdaad. Gelukkig telden die niet mee. Die toetsen waren puur voor de mensen die het nodig hadden om een voldoende te staan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Literatuur. Eind vijfde en de zesde vielen de SE's op zich wel mee ja. Maar die vocabulaire en grammatica toetsen...niet mijn ding
.
Opletten in de les, daar ging het fout denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Moesten jullie daar veel voor doen dan, voor die SE's bij moderne talen? Je kunt toch niet echt leren voor mondelingen (behalve je boeken in de vreemde taal samenvatten), luistertoetsen en schrijftoetsen? En literatuur, mja, da's gewoon beetje opletten tijdens de les en aantekeningen doorlezen...
SE's voor al die moderne talen waren echt totaal geen werk hier
Daar gaat het om!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Opletten in de les, daar ging het fout denk ik.Nou ja fout, ik heb nog een dikke kans van slagen.
FOK!ken op mobiel mag best tijdens het maken van Nederlands.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben ook altijd binnen een uur klaar met Nederlands, dat kan niet goed zijn
gewoon die shit niet maken, kan je ook niet stressenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
God, ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Ben nu bezig met examen scheikunde (2010-I), maar het gaat heel moeizaam.
Ja, maar ik dacht: ik kan toch niet helemaal onvoorbereid het examen ingaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon die shit niet maken, kan je ook niet stressen
heul welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht: ik kan toch niet helemaal onvoorbereid het examen ingaan.
Totdat je ziet wat de normering is... of had dat examen wel een goede normering?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
FOK!ken op mobiel mag best tijdens het maken van Nederlands.
Ik heb voor samenvatting alleen dingen aangestreept, op basis daarvan zou ik 15 punten van de 22 hebben. Dus da's wel nice.
0,9 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Totdat je ziet wat de normering is... of had dat examen wel een goede normering?Ik weet nog dat ik daar maar net een voldoende voor had. Maar oefenen werkt wel, ik scoor nu ruim 2 punten hoger dan voor mijn eerste oefenexamens (waar die van jou ook bij hoort).
Maatschappijwetenschappen is gewoon een prut en moeilijk vak.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Joosterd het volgende:
Net MAW Maatschappijwetenschappen doorgekeken en naar het examen gekeken. Best veel naai vragen. Ga ik komende week maar eens beginnen met doornemen. Want hoorde ook dat hij dramatisch vorig jaar gemaakt is maar wel een enorm hoge normering had.
Kijk naar de correctiemodellen voor oude samenvattingen op examenblad.nlquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef leeell het volgende:
heeft iemand een site of linkje met de regels/punten waaraan een samenvatting moet voldoen?
Weet je dat serieus niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef leeell het volgende:
heeft iemand een site of linkje met de regels/punten waaraan een samenvatting moet voldoen?
tip:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef leeell het volgende:
Inderdaad. Je moet in feite alle punten omzetten in vragen, dan in de tekst de stukken zoeken waarin het antwoord staat en zodoende markeren per 'vraag'quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
tip:
eerst tekst lezen, kernwoorden onderstrepen
pas daarna de opdracht lezen
niet gewoon een samenvatting maken, maar
letterlijk de vraag beantwoorden die in de opdracht staat
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef TJV het volgende:
Als Ajax morgen kampioen wordt ben ik benieuwd hoe ik bij Nederlands ga verschijnen maandag.
Yup zo heb ik het ook altijd geleerd en het heeft nog altijd gewerkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet in feite alle punten omzetten in vragen, dan in de tekst de stukken zoeken waarin het antwoord staat en zodoende markeren per 'vraag'. Dat kun je dan bijna letterlijk overnemen en het enige wat dan nog rest, is er een kloppend geheel van maken
.
Je hebt WisA en N&G?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
Volgend weekend staat in het teken van natuur- en wiskunde.
Jep.quote:
Meldt zich.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef Prulez het volgende:
Wie gaat nog meer een Zondag Wiskundedag houden?
Precies.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Idem, zondag wiskunde en een examen NL
dat heb ik ook bij al mijn gekozen vakken:pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wiskunde B is kut ja, snap nog altijd niet dat ik wiskunde B heb gekozen...
ja jonge, extra lange uitzending, niet handig de dag voor de examens :Squote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Prulez het volgende:
Och ja, voetbal. Dat moet ik ook nog kijken
Om 10 over half 11 nog aan examen Nederlands?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
Ik ga nog even een examen Nederlands (analyse) doornemen. Valt verder toch niet veel meer aan te doen.
Mijn vader heeft de wedstrijd besteld op Eredivisie Livequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:46 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja jonge, extra lange uitzending, niet handig de dag voor de examens :S
ja maar ik heb t over studio sport om 7 uurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Prulez het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de wedstrijd besteld op Eredivisie Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |