quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef Luna3 het volgende:
Reactie slakken in China: Wij hebben dit idee eeuwen geleden al gehyped!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:27 schreef Scuidward het volgende:
Chinese versie van de vouwfiets doet het niet goed op de Nederlandse markt.
Straks nieuwe ronde nieuwe kansen, gefeliciteerd Luna
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Høken het volgende:
Nieuwe uitvinding voor de wel-bekende fietsvakantie!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef Kaasrol het volgende:
"Hehe, nu kan ik fietsen op de tandem zonder dat ik me hoef te schamen voor mijn vrouw"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is elke dag weer zoeken voor de postbode...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Knipoogje het volgende:
Revolutionaire oplossing voor woon-werk verkeer in China: "1 voor 6 naar huis, 6 uur thuis"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Starzky het volgende:
Juryruimte wordt alvast naar het volgende topic gebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP aangepast, ga zo door Luna3 je hebt het record qua puntenaantal!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef Luna3 het volgende:
Netjes gedaan luciferhout! Thanks. En aan iedereen;voor de eerste plaats: JEUH!!!
Vet man!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef luciferhout het volgende:
OP aangepast, ga zo door Luna3 je hebt het record qua puntenaantal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Vet man!!Die vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kusje op.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Te triest voor woorden inderdaad. Volkomen nutteloos natuurlijk, maar ik heb aangifte gedaan. Gewoon om m'n frustratie in te dammen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Don't make fun of the bison kid!quote:
Touchéquote:
Nummer 3:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Steak eating contest steeds extremer - Amerikanen buffelen erop los.
De tussenstand:quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef fwokker het volgende:
In extreme wraakactie over schaamhaargerelateerde oplichting wordt Ron de bison gedwongen zijn ouders op te eten.
Hahaha!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Waaghals het volgende:
Aannemer waterpolo-stadion blijkt oplichter
Volgens mij hebben we een winnaarquote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef Waaghals het volgende:
Aannemer waterpolo-stadion blijkt oplichter
Dat zie ik nu pasquote:
"Het lijkt inderdaad een beetje zo en het is goed opgemerkt, maar het is gewoon de linker hand (z'n wijsvinger) van Sarkozy hoor. (anders had 'ie gast ook best en rare kleur onderbroek aan, of z'n weener hing er helemaal uit, haha)"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Knipoogje het volgende:
Dat zie ik nu pas![]()
![]()
Ok, 1 van de 3 winnaars is al bekend dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha, of hij moet 'm gauw terug gestopt hebben:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:54 schreef Starzky het volgende:
Succes van Luna3 in vorige serie eindelijk verklaard....
Wat is er precies verkeerd aan die man?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef Bootje84 het volgende:
man verkeerd volledig in extase na ontvangen manicure met happy ending
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef LukaLaban het volgende:
'Die zit goed vast tussen uw rits meneer, ik krijg hem niet los'
Goeie TOP3 gekozen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:57 schreef Waaghals het volgende:
1. LukaLaban
'Die zit goed vast tussen uw rits meneer, ik krijg hem niet los'
2. Starzky
Succes van Luna3 in vorige serie eindelijk verklaard....
3. Knipoogje
Nieuwe reanimatie-methode leidt tot onverklaarbare toename hartaanvallen in Zorghuis 't laatste Licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Prins Bernhard, als ik nog een klacht krijg zal ik een ander plaatje kiezen. Tis altijd zo verdomd moeilijkquote:
Lees de OP evenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:27 schreef Justice88 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik speel met een oogbal van Osama!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
[ Bericht 49% gewijzigd door HaJee op 05-06-2011 07:36:08 ]
Ja lekker is dat. Kan ik weer een nieuwe gaan bedenken.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Knipoogje het volgende:
Ik laat 'm wel staan tot morgenavond zodat er nog wat inzendingen kunnen komen.
Die van Waaghals is de leukste tot nu toe vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. luciferhout - Leger probeert zeldzame pinguïn te vangen
18 Knipoogje
18 Waaghals (+4)
10 Scuidward
10 Maringo
10 08gnoT.
7 HaJee (+2)
6 luciferhout (+1)
5 Bootje84
4 MissyB
4 LukaLaban
4 OMGWTFBBQSAUCE
2 Starzky
2 Luna3
2 Tim86
1 Fwokker
1 koningstoma
PM naar Waaghalsbeter een knipoog dan een blauw oog
Yesterday I sniffed Armstrongs pee; I'm still high!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Armstrongs pee makes me high, but the pee of Led Zeppelin is a stairway to heaven!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef Luna3 het volgende:
Yesterday I sniffed Armstrongs pee; I'm still high!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Waaghals het volgende:
edit : lol
verkeerde post in de verkeerde thread op het verkeerde forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Dat was mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Waaghals het volgende:
Drugsdealer tegen zijn vrouw: "Als er ooit iets gebeurt, zorg dat de coke als eerste veilig is!"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Waaghals het volgende:
Drugsdealer tegen zijn vrouw: "Als er ooit iets gebeurt, zorg dat de coke als eerste veilig is!"
die valt niet te toppen hahahahhahaahhhaaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:37 schreef Bosbeetle het volgende:
beetje te makkelijk maar
Ijsbeer redt zeekoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |