Dacht ik eens behulpzaam te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jah duh, dat zie ik ook wel...
Maar wie de lurkers zijn enzo!
nope, dat kan ik niet zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Dat soort dingen kan Mo zeker zien?
Ik zeg, geef je blood oh lurkerende mede-Fok!ers
They even got a pimp on there, now, they don't say he's a pimp, but I know a pimp when I see one. They call him the Count!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van, doo, dree veecteems, mha-ha-ha!
Dat je er zalm op legt. En goed vlees. Geen worstjes en andere prut. Ribeye ofzo en afblussen met bruin bierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Mini. het volgende:
Hm, er zitten hier 6 daklozen op een rij op een bankje bier te drinken, apart gezicht.
Ik F5 trouwens wel gewoon, mobiel enzo.
Oeh, we gaan dit weekend waarschijnlijk een barbecue kopen. Weet iemand nog goede dingen om op te letten? Ik wil in elk geval het liefst gewoon houtskool en hij mag niet duur zijn.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Mini. het volgende:
Hm, er zitten hier 6 daklozen op een rij op een bankje bier te drinken, apart gezicht.
Ik F5 trouwens wel gewoon, mobiel enzo.
Oeh, we gaan dit weekend waarschijnlijk een barbecue kopen. Weet iemand nog goede dingen om op te letten? Ik wil in elk geval het liefst gewoon houtskool en hij mag niet duur zijn.
Je vergat de speklappen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat je er zalm op legt. En goed vlees. Geen worstjes en andere prut. Ribeye ofzo en afblussen met bruin bier
En jij vergeet frikadellen goed te spellen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En de hamburgers, frikandellen en kipspiezen!.
Nee hoor! Tot 2005 was het frikadelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
En jij vergeet frikadellen goed te spellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |