Je mobielt wat af hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Leandra het volgende:
Ah gelukkig... Ik dacht al, wanneer post iemand m vol?!
Ik heb m'n laptop vandaag niet eens aangehadquote:
Waarom zit je niet op je pc dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n laptop vandaag niet eens aangehad
Gelukkig wel via wifi, want als ze ziet wat voor absurd zware plaatjes mensen soms posten... Daar zou T-mobile niet blij mee zijn
je hoeft geen sorry te zeggen hoor liesjequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik het nou echt met teun eens?!
Ja, ik heb vanaf het begin af aan geroepen dat ik die bijnamen te zot voor woorden vind. Van Beppie breipen (sorry heks) tot Aidshoofd. (sorry Ian.
)
Ik was niet van de complottheorieën maar was wel oprecht blij dat Jo niet won, Gewoon om de manier waarop ze zich profileerde in dat huis. Ik hoorde haar vanavond nog zeggen dat ze helemaal zichzelf was daar. Ik denk niet dat het mijn type mens is. Voor de rest vond ik alleen Servio wat vervelend, dus best netjes op 15 bewoners.
Of best slecht, voor een RLS.
Overdag veel te lastig met de baby, en tijdens het voeden kan ik wel lekker makkelijk mobiel bijlezen.quote:
Godverquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic lullo, die tent staat in een andere
Straks heb je RSI vingersquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overdag veel te lastig met de baby, en tijdens het voeden kan ik wel lekker makkelijk mobiel bijlezen.
Tegen de tijd dat ik de hem op bed had liggen was de finale spannend, toen de uitslag van het songfestival en nu bijna in bed...
Dus om dan voor even de laptop op te starten...
Joh, ik heb mij er echt prima mee vermaakt. Soms ergerde ik mij meer aan de COS dan aan de bewoners maar het was leuk!. Slaap lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hoeft geen sorry te zeggen hoor liesjeach mij kon het niet schelen wie er woin, en zo een finaleavond was bar en boos in elkaar gezegt, geen finaleavond vond ik het beetje goedkoop enzo maar ach we hebben het weer gehad hoop ooit weer op een leuke RLS
Ja, ik weet het... Maar een laptop en een baby op dezelfde schoot gaan nou eenmaal niet goed samen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks heb je RSI vingers
En over vingers gesproken, ik zit al een tijde naast een nieuwe collega en ontdekte vandaag dat er maar vier had. Dom gezicht als je erop gaat letten.
Héé broquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk wel goed, la ragazza è innamorata
Dat ook, maar de overwinning was briljant. Dat steekt lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Het ergeren in de COS was heerlijk.
Wat ik heel bizar vond was de constante wisseling van favorieten. Bij DGK bleef iedereen wel bij dezelfde kandidaat, min of meer. Hier werd de een de ene week opgehemeld, en de volgende tot de grond toe afgebrand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook, maar de overwinning was briljant. Dat steekt lekker
Hoe dan ook, al die echtgenoten komen vanaf morgen weer eens in een schoon huis en de patatten staan weer op een normale tijd op tafelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik heel bizar vond was de constante wisseling van favorieten. Bij DGK bleef iedereen wel bij dezelfde kandidaat, min of meer. Hier werd de een de ene week opgehemeld, en de volgende tot de grond toe afgebrand.
Ja, en om niets en in de meest grove bewoordingen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik heel bizar vond was de constante wisseling van favorieten. Bij DGK bleef iedereen wel bij dezelfde kandidaat, min of meer. Hier werd de een de ene week opgehemeld, en de volgende tot de grond toe afgebrand.
Is dat zo ? Het was Geer hier en daar. Nadat hij vertrok was niemand meer iets waard. Gerard was zelfs al die weken de koning van SST. Karim kwam er nog het beste ervan af.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verlies van Jo deed me ook wel iets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook, maar de overwinning was briljant. Dat steekt lekker
Gelukkig kan ik in het altijd warme RLS SC nestje weer helemaal bij zinnen komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Men was zo labiel als een saloondeurtje.
Vanavond was opeens Aafke populair, Ik vond haar altijd wel ok maar kan me herinneren dat ze behoorlijk uitgekotst werd. Met haar smerige ontstoken ogen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Held!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik in het altijd warme RLS SC nestje weer helemaal bij zinnen komen.
Vies wijfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanavond was opeens Aafke populair, Ik vond haar altijd wel ok maar kan me herinneren dat ze behoorlijk uitgekotst werd. Met haar smerige ontstoken ogen!
Hoi,Wat ookquote:
Kom op Coos, zitten erbij die zich weken hebben lopen opwinden over het "feit" dat de moeder van Joanna die hele show zou hebben gekocht...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik in het altijd warme RLS SC nestje weer helemaal bij zinnen komen.
Misschien triest maar ik vond dat misschien nogwel het aller vermakelijkst.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op Coos, zitten erbij die zich weken hebben lopen opwinden over het "feit" dat de moeder van Joanna die hele show zou hebben gekocht...
En alleen maar omdat ze zelf allerlei dingen willen zien die er helemaal niet zijn.
Ik zat te wachten op een bestelling van kleding die ritueel verbrand werden. Maar ik vond Jo ook een kutwijf hoor !!! Echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op Coos, zitten erbij die zich weken hebben lopen opwinden over het "feit" dat de moeder van Joanna die hele show zou hebben gekocht...
En alleen maar omdat ze zelf allerlei dingen willen zien die er helemaal niet zijn.
Op zich wel, alleen een beetje jammer dat ze zo hard schreeuwden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien triest maar ik vond dat misschien nogwel het aller vermakelijkst.
Zonder fok had ik er nooit naar gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen een beetje jammer dat ze zo hard schreeuwden.
Ja, en jij gaat daar serieus over nadenken!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom heb jij DGK niet gekeken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij de volgende RLS zorg ik dat mijn oliekan nog groter is want het vuur moet wel blijven branden hè!
Ik ga toch geen anderhalf jaar naar die onzin kijken.quote:
Dat was niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga toch geen anderhalf jaar naar die onzin kijken.![]()
Dit was net leuk en het weer speelde ook nog mee. Moet niet later in het seizoen zijn want dan ben ik er niet bij.
Door de COS ben ik afgehaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had meer gekeken als er een normale COS was geweest...
Ik weet niet of het niet of wel leuk was maar aan zulke langdurige dingen begin ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was niet leuk
Nee, dat was subliem, vooral als je van olie op het vuur houdt
Ja, daar kan ik mij wel bij voorstellen. Mij greep het zo ongeveer vanaf het begin en ik kon het ook never nooit niet meer loslaten. Compleet verslaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet of wel leuk was maar aan zulke langdurige dingen begin ik sowieso niet.
Ik heb nog een leven ook Teun.
En DGK zou toch mogelijk jaren doorgaan. Dus...........
De laatste serie met cliffhanger die ik keek was Prisonbreak. En dat was al een opgave met opnemen en op tijd kijken voordat de volgende aflevering zou komen. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik mij wel bij voorstellen. Mij greep het zo ongeveer vanaf het begin en ik kon het ook never nooit niet meer loslaten. Compleet verslaafd
Maar daar kwam ook geen eind aan man. En het werd nogal voorspelbaar na het eerste jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
De laatste serie met cliffhanger die ik keek was Prisonbreak. En dat was al een opgave met opnemen en op tijd kijken voordat de volgende aflevering zou komen. Niks voor mij.
Dus...mijn voornemen om geen series te kijken is daarna nieuw leven ingeblazen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar daar kwam ook geen eind aan man. En het werd nogal voorspelbaar na het eerste jaar.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus...mijn voornemen om geen series te kijken is daarna nieuw leven ingeblazen.
Hoe staat het eigenlijk met je BBQ, heb je al coke besteld??
Nee. En ik ga dat ook niet allemaal teruglezen. De dagelijkse uitzending en het nachtelijk gezwets in de COS was meer dan voldoende voor mij. Daarnaast moest ik me ook nog dagelijks bezighouden met het nieuws en opiniesites dus de tijd was krap.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Compleet niet aan gedacht. Maar tot nu toe loopt alles volgens plan. Volg je het topic het een beetje?
Ja, de tijd was krapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:12 schreef Coos het volgende:
We hebben het een beetje bijgehouden maar tot en met gisteren hebben we al 20 dagen op het strand gelegen.![]()
![]()
![]()
Ik dus ook.quote:
Om maar niet te spreken over haar hale kamper-familiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:58 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik had gisteren die finale opstaan, maar ik kan daar echt mijn aandacht niet bijhouden. Rommelige ellende. En die COS .. tja, wat kun je ervan zeggen... zelfs op Coos' olie op het vuur reageren ze met: 'Maar wij hebben het wel heel gezellig <insert Hyves-smilies>'. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.
En over winnen gesproken ...
Hoe durft Sharon te winnen met een rijke familie en zonder overduidelijk goed doel behalve zichzelf? Een blamage!
Joanne is vaak ook een mooie meid om te zien, al vind ik het zonde van die overvolle bovenlip.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
Maar wat ik wel zag is dat Joanna er gisteravond verdomd goed uitzag. Sleutelwerk of niet.
Ik heb niet eens meer meegelezen. Maar zat te Farm Frenzy-en en de finale was een hoorspel. Naderhand even her en der wat doorgelezen, maar daar was amper door te komen en amper interessant. Tot Coos' oliequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:02 schreef Deisyy het volgende:
Om maar niet te spreken over haar hale kamper-familie![]()
Op een gegeven momentn zat ik gisteravond echt zo, om zoveel kortzichtigheid.
Dat is waar. Hoewel ik niks tegen volle lippen heb ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:03 schreef Deisyy het volgende:
Joanne is vaak ook een mooie meid om te zien, al vind ik het zonde van die overvolle bovenlip.
Mooie compositie!quote:
Ondertussen zijn mijn bureau en beeldscherm wel roodquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schrale troost, het ontploft niet als het op je nagels zit
Je deed het potje open en toen BAM jonguh?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef mootie het volgende:
Ondertussen zijn mijn bureau en beeldscherm wel rood
Meer dat ik beneden kwam en dacht WTF IS DIT!!!!???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je deed het potje open en toen BAM jonguh?
Het is een teken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen zijn mijn bureau en beeldscherm wel rood
Spontane ontploffing? En dat potje staat zeker heel onschuldig te wezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef mootie het volgende:
Meer dat ik beneden kwam en dacht WTF IS DIT!!!!???
Ja, dat ligt hier heel lief te zijn, met zijn zilverkleurige balletjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spontane ontploffing? En dat potje staat zeker heel onschuldig te wezen?
Jonguh, als ik Sharon was kocht ik nu 234020384230 potjes nagellak! Laat die lui in Thailand maar verrekken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vermoedelijke oorzaak zijn je opmerkingen van gisteren over de COS en SS
Wat een flikker. Maar met aceton op je pc gaan lopen boenen is zeker niet zo'n slimme?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef mootie het volgende:
Ja, dat ligt hier heel lief te zijn, met zijn zilverkleurige balletjes.
Nee, dus ik zit hier gewoon te denken, en te denken en dan wordt het vast wel hard, dan ga ik schrapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een flikker. Maar met aceton op je pc gaan lopen boenen is zeker niet zo'n slimme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |