Je mobielt wat af hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Leandra het volgende:
Ah gelukkig... Ik dacht al, wanneer post iemand m vol?!
Ik heb m'n laptop vandaag niet eens aangehadquote:
Waarom zit je niet op je pc dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n laptop vandaag niet eens aangehad
Gelukkig wel via wifi, want als ze ziet wat voor absurd zware plaatjes mensen soms posten... Daar zou T-mobile niet blij mee zijn
je hoeft geen sorry te zeggen hoor liesjequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik het nou echt met teun eens?!
Ja, ik heb vanaf het begin af aan geroepen dat ik die bijnamen te zot voor woorden vind. Van Beppie breipen (sorry heks) tot Aidshoofd. (sorry Ian.
)
Ik was niet van de complottheorieën maar was wel oprecht blij dat Jo niet won, Gewoon om de manier waarop ze zich profileerde in dat huis. Ik hoorde haar vanavond nog zeggen dat ze helemaal zichzelf was daar. Ik denk niet dat het mijn type mens is. Voor de rest vond ik alleen Servio wat vervelend, dus best netjes op 15 bewoners.
Of best slecht, voor een RLS.
Overdag veel te lastig met de baby, en tijdens het voeden kan ik wel lekker makkelijk mobiel bijlezen.quote:
Godverquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic lullo, die tent staat in een andere
Straks heb je RSI vingersquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overdag veel te lastig met de baby, en tijdens het voeden kan ik wel lekker makkelijk mobiel bijlezen.
Tegen de tijd dat ik de hem op bed had liggen was de finale spannend, toen de uitslag van het songfestival en nu bijna in bed...
Dus om dan voor even de laptop op te starten...
Joh, ik heb mij er echt prima mee vermaakt. Soms ergerde ik mij meer aan de COS dan aan de bewoners maar het was leuk!. Slaap lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hoeft geen sorry te zeggen hoor liesjeach mij kon het niet schelen wie er woin, en zo een finaleavond was bar en boos in elkaar gezegt, geen finaleavond vond ik het beetje goedkoop enzo maar ach we hebben het weer gehad hoop ooit weer op een leuke RLS
Ja, ik weet het... Maar een laptop en een baby op dezelfde schoot gaan nou eenmaal niet goed samen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks heb je RSI vingers
En over vingers gesproken, ik zit al een tijde naast een nieuwe collega en ontdekte vandaag dat er maar vier had. Dom gezicht als je erop gaat letten.
Héé broquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk wel goed, la ragazza è innamorata
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |