3.34quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
In welke minuut van dat filmpje is dat?
Ach joh, het is vanaf BB1 niet anders geweest qua opmerkingen, benamingen, beledegingen ect.quote:
finally yesquote:
Oké, dan zeg ik er niets meer over. Heel netjes dat je het eerst aan Gerard vraagt. En als het mag, aan jou de eer natuurlijk. Vind het nog steeds superscherp van jequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik ga het eerst vragen aan Gerard.... in een PM. Mocht ik gelijk hebben dan zal ik het melden.
die zit te tanden knarsen kan ze daarna haar gebit weer laten doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
[..]
finally yesdoes it hurt daaaaajenna?
3.52 hoor je engerds!! .... tja ik kan het me wel indenken dat als alle camera's inene gaan inzoemen op een huilende Ian terwijl je hem wilt troosten op dat moment dat je zoiets gaat roepen... maar daarintegen had ze hem dan ook niet mee moeten nemen naar de finale ...dat joch is nog maar net 10 ...die beleefd dit alles heel andersquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/2119/Net+niet+naar+de+finale
Filmpjes staan er allemaal al op.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach joh, het is vanaf BB1 niet anders geweest qua opmerkingen, benamingen, beledegingen ect.
Voor Nico Dijkshoorn was het ná Fok zelfs een opstapje naar het grotere werk tot DWDD aan toe.
Ik vind het vooral vermakelijk dat zulke mensen in een razende topicreeks waar normaal bijlezen al een hele opgave is nog even komen melden dat het "nivootje is".
echt wel! Heb erg veel plezier gehad!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ondertussen hebben wij het wel gezellig met mekaar, en ik hoop dat dat zo blijft
hahha die trapt de nieuwe auto van jo die ze vanavond wilde laten zien meteen op zn staart en vliegt de vangrail in...oops foutje, bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die zit te tanden knarsen kan ze daarna haar gebit weer laten doen
Heb me echt af en toe suf gelachen hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ondertussen hebben wij het wel gezellig met mekaar, en ik hoop dat dat zo blijft
ja ik ook, en nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
echt wel! Heb erg veel plezier gehad!
Er zal nu geen korting meer zijn op die voddebalen van Jo die ze verkooptquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
hahha die trapt de nieuwe auto van jo die ze vanavond wilde laten zien meteen op zn staart en vliegt de vangrail in...oops foutje, bedankt
daarom zitten we toch allemaal hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heb me echt af en toe suf gelachen hier.
ga eens in je looprad lopen jij...je word te dik van dat zittenquote:
hahahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
hahha die trapt de nieuwe auto van jo die ze vanavond wilde laten zien meteen op zn staart en vliegt de vangrail in...oops foutje, bedankt
echt wel, en doe ik nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heb me echt af en toe suf gelachen hier.
nee, om de winst terug te verdienen gooit ze nu overal 30 procent erbovenop.tis en blijft een laaienlichtster he...van de firma list en bedrogquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zal nu geen korting meer zijn op die voddebalen van Jo die ze verkoopt
zal ik jou eens met een sjoelbak om je oren slaan????quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ga eens in je looprad lopen jij...je word te dik van dat zitten
yup, nou ik denk dat ze toch niet zo veel verkoopt danquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, om de winst terug te verdienen gooit ze nu overal 30 procent erbovenop.tis en blijft een laaienlichtster he...van de firma list en bedrog
hahaha maar ik heb kleine oortjes...mij raak je niet hoor, hamstertje !!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal ik jou eens met een sjoelbak om je oren slaan????
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal ik jou eens met een sjoelbak om je oren slaan????
Gisteren was leuk met die bewoners imitaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |