snurk zacht huppeltjequote:
nou.. die olifant heeft ook geen lange slurfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:04 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben artic, 30 jaar en ik doe een olifant na.
*pakt tissue*
Jawel maar die slurf zit niet aan mijn gezicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. die olifant heeft ook geen lange slurf
kunt niet alles hebben.. heb helaas te weinig slaap.. maar morgen is het weer te vroeg dag.. adiosquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jawel maar die slurf zit niet aan mijn gezicht.
zal weinig weekend worden deze weekquote:
Pics!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal korsten van de afgelopen zes maanden ofzo
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal korsten van de afgelopen zes maanden ofzo
Plaktoetsen ingeschakeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Je wil m'n toetsenbord niet zien. Ooit was hij zwart
Je moet altijd beginnen met 'Lieve' en afsluiten met 'dankjewel'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
Beste hypotheekverstrekker,
Ik stuur u nu voor de zesde keer offertes, papieren en andere zaken op die betrekking hebben op het vervangen van de sloten in mijn niet bescheiden optrekje. Deze klus heeft 6 maanden geleden plaats gevonden. In de tussentijd heb ik zelf het klussenbedrijf betaald en ben ik aan de bedelstaf geraakt. Vandaar dat ik het volgende van u wil vragen:
GEEF ME NOU MIJN GELD, VERDOMME!
Lieve kusjes en groetjes aan de afdeling Uitbetaling,
Mystikvm
Kan ik dus weer fluiten naar mijn centenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet altijd beginnen met 'Lieve' en afsluiten met 'dankjewel'.
Met wie ga je trouwen? Mij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat een prachtig weer voor een bruiloft
quote:
Of je laat hem uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik loop mooi op schema, hoef alleen mijn jurk nog aan.
Je mag nooit meer opvallen dan de bruidquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je laat hem uit.
Bekijks gegarandeerd.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag nooit meer opvallen dan de bruid
quote:
Och, dat is niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag nooit meer opvallen dan de bruid
Kom er aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]dan moet je wel opschieten, het is vanmiddag al!
Wel strak in pak hequote:
goede afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie praat er nog over Kate Middleton? ik hoor iedereen alleen maar over haar zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |