boeit niet veel, is 5min verder lopen en ben toch nog 45min alleenquote:
Je hebt al een huissleutel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
boeit niet veel, is 5min verder lopen en ben toch nog 45min alleen
wor je daar beter of slechter van? kleurstoffen geeft toch adhd-high?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net nog Fernandes chemokuurtje gehad.
quote:
Nou, ik nam de roze/rode. Die is nog redelijk gematigd. De GREEN PUNCH dat is echt de bad motherfucker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
wor je daar beter of slechter van? kleurstoffen geeft toch adhd-high?
Ik heb em niet als in echt de sleutel krijgen. Maar nu was t ff handig dat ik er alvast in kon. Anders had ik buiten moeten wachtenquote:
hoe lang ga je dat volhouden?quote:
true.. snurk zequote:
quote:
Niet, want hiermee zegt ze alles al.quote:
quote:
quote:
geweldig zelfsquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Veel succes morgen met de bruiloft!
Ik ga ook slapen
Tsja... je weet het.quote:
oww.. man! das nog erger dan die 2 petjes die in hun zilveren golfje met de stoelen in ligstand achter me zaten te bumperduwen vanmiddagquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Barbusse het volgende:
@home![]()
Vraagje; hoe gay moet je zijn om met 4 gozers in een kekke mintgroene fiat cinquecento rond te rijden terwijl je keihard ABBA op hebt staan? Zitten ze daar, wachtend voor het stoplicht, gevaarlijk om zich heen te kijken: GIMME GIMME GIMME A MÁÁÁÁN AFTER MIDNÍÍÍÍÍÍGHT!!!!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
oww.. man! das nog erger dan die 2 petjes die in hun zilveren golfje met de stoelen in ligstand achter me zaten te bumperduwen vanmiddag
Dat zijn juist de grootste bazen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Barbusse het volgende:
@home![]()
Vraagje; hoe gay moet je zijn om met 4 gozers in een kekke mintgroene fiat cinquecento rond te rijden terwijl je keihard ABBA op hebt staan? Zitten ze daar, wachtend voor het stoplicht, gevaarlijk om zich heen te kijken: GIMME GIMME GIMME A MÁÁÁÁN AFTER MIDNÍÍÍÍÍÍGHT!!!!
Aangezien het strand slecht beweegt kun je er prima heen. 23.40 weg op Ut, 00.53 op Zvt.quote:
Ik heb genoegquote:
Bijna 2 uur wachten is niet nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aangezien het strand slecht beweegt kun je er prima heen. 23.40 weg op Ut, 00.53 op Zvt.
Wees dan een eKTe baas, en zet opera op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn juist de grootste bazen!Gewoon dat DURVEN. Heerlijk.
Bij het verkeerslicht achter wat brommerchickies staan, raam open en keihard wat rockabilly of country of driving home for christmas draaien ofzo. Die gezichten zijn dan echt meesterlijk.
Je had afgelopen zondag mee gemogenquote:
Ja. Dat mocht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had afgelopen zondag mee gemogen
Dit weekend komt er geen strandweer
Lage levensstandaard?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ook een lage levensstandaard op Malta.
Nee, ik woon hier lekker luxequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ook een lage levensstandaard op Malta.
Ik hoorde je iets zeggen over 900 euro per maand laatst, dat dat gemiddeld was.quote:
Wél een 24/7 cocktailbar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoorde je iets zeggen over 900 euro per maand laatst, dat dat gemiddeld was.
Ik blijf een materialist
* Barbusse gooit strand naar Yukiquote:
Idd, dat is bijna alleen mijn huur al straksquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik blijf een materialist
Ja, maar dat verdien ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik blijf een materialist
Dit is zee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse gooit strand naar Yuki
[ afbeelding ]
Blij dat je een bijdrage levert aan het afbetalen van de absurde miljardenlening die Ierland van de EU betrektquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, dat is bijna alleen mijn huur al straks
Morgen weer!quote:
Ik denk de zwart-witte. En nu allemaal bidden dat ik nog kan lopen 's avondsquote:
Wat ga je in de middag dan doen? Breakdancen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk de zwart-witte. En nu allemaal bidden dat ik nog kan lopen 's avonds
Nog moeilijk doen ook?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is zee.
Ik kan nog steeds niet over water lopen hoor, lieverd
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog moeilijk doen ook?Hier, het linkerhoekje mag je hebben.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |