Ik wil een Skodaquote:
Skoda's zijn echt prima auto's! Scoren heel hoog in verschillende tests.quote:
ja was gestopt langs de weg toen ie wel heel erg begon te wiebelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht!! Maar je bent veilig aangekomen
Dit zal ik nooit meer vergeten, alle goede Skoda's ten spijt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Skoda's zijn echt prima auto's! Scoren heel hoog in verschillende tests.
Heel goed van je!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef rival het volgende:
ja was gestopt langs de weg toen ie wel heel erg begon te wiebelen
Ja, dat kan je dan ook zeggen van Audiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit zal ik nooit meer vergeten, alle goede Skoda's ten spijt.
[ afbeelding ]
Bovendien is het gewoon een Volkswagen met een ander merkje erop, IMO
mijn zus heeft pas, met mijn zegen, een kia gekocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Merken als kia en skoda zijn niet zo slecht meer.
Veel auto voor weinig geld.
Hebben ze geprobeerd je velgen te jatten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
ja was gestopt langs de weg toen ie wel heel erg begon te wiebelen
Dat laatste is alleen maar een pluspuntquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit zal ik nooit meer vergeten, alle goede Skoda's ten spijt.
[ afbeelding ]
wat valt er niet onder VAG manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ja die hebben best leuke wagens tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zus heeft pas, met mijn zegen, een kia gekocht.
Ja dat. En ook nog eens alsof 't slecht is hequote:
niet he!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel goed van je!
als ze rival vermoorden! oeehe! daar heb ik geen woorden voor
Dat, of bewuste sabotage.... ik hoop dan maar op het eerstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd je velgen te jatten?
Lets hope op het eerstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef rival het volgende:
niet he!
[..]
Dat, of bewuste sabotage.... ik hoop dan maar op het eerste
Nee? En in hoeverre lijkt een Skoda Yeti, bijvoorbeeld, op een Volkswagen? Behalve de carroserie van een Tuareg, heeft het er niks van weg.quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lets hope op het eerste
anders ben je echt de klos.
sja vanmorgen dan ook eerst ff gecheckt of alles nog vast zatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lets hope op het eerste
anders ben je echt de klos.
Wat een eikels zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef rival het volgende:
sja vanmorgen dan ook eerst ff gecheckt of alles nog vast zat
zal ik de komende dagen nog wel ff doen...
Ik heb niet gezegd dat Skoda slechte auto's maakt. Voor mij is Skoda net als Volkswagen, same shit, different name.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee? En in hoeverre lijkt een Skoda Yeti, bijvoorbeeld, op een Volkswagen? Behalve de carroserie van een Tuareg, heeft het er niks van weg.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
sja vanmorgen dan ook eerst ff gecheckt of alles nog vast zat
zal ik de komende dagen nog wel ff doen...
Dat mag je wel vinden. En je post ook nergens, tot nu, dat je vind dat Skoda het stigma van het Oostblok draagt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Skoda slechte auto's maakt. Voor mij is Skoda net als Volkswagen, same shit, different name.
Ik wilde alleen maar zeggen dat voor mij Skoda nog altijd het stigma van het Oostblok draagt, net als Dacia. Maar dat mag ik blijkbaar niet vinden
nopes....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een eikels zeg.Heb je aangifte gedaan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |