quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Op zich niets. Het is meer de combinatie van rap, KFC en BMW die het 'em doet.
Oh ja... Rapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Jamaar, ik luister van allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
turken en negerts zijn allang overgestap naar de nieuwere E36 en E46, mijne is daar te oud voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Negerts en turken rijden in oude modellen
drugsdealers in nieuwe
vergeet de petjes nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Stomme Turken en Marokkanen die de reputatie van een prachtige auto verzieken
ja, en de helmpjesquote:
en Audi, dat is nu hip onder het schoremquote:
wist ik het maar.,... poging gedaan mijn velgen te stelen... maar ik heb er een slotje op... waarschijnlijk kwamen ze daar pas achter toen er al bouten los waren gemaakt, want gisteren verloor ik bijna mijn wiel....quote:
Wat is er nog wel veilig?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en Audi, dat is nu hip onder het schorem
Dat is wel heel slecht!! Maar je bent veilig aangekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
wist ik het maar.,... poging gedaan mijn velgen te stelen... maar ik heb er een slotje op... waarschijnlijk kwamen ze daar pas achter toen er al bouten los waren gemaakt, want gisteren verloor ik bijna mijn wiel....
OF, iemand heeft bewust mijn boutjes los gemaakt
John Deerequote:
Als normaal mens ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kia, skoda, Dacia.
Zeg maar de merken waar je als drugsdealer niet in gezien wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |