boeit niet veel, is 5min verder lopen en ben toch nog 45min alleenquote:
Je hebt al een huissleutel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
boeit niet veel, is 5min verder lopen en ben toch nog 45min alleen
wor je daar beter of slechter van? kleurstoffen geeft toch adhd-high?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net nog Fernandes chemokuurtje gehad.
quote:
Nou, ik nam de roze/rode. Die is nog redelijk gematigd. De GREEN PUNCH dat is echt de bad motherfucker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
wor je daar beter of slechter van? kleurstoffen geeft toch adhd-high?
Ik heb em niet als in echt de sleutel krijgen. Maar nu was t ff handig dat ik er alvast in kon. Anders had ik buiten moeten wachtenquote:
hoe lang ga je dat volhouden?quote:
true.. snurk zequote:
quote:
Niet, want hiermee zegt ze alles al.quote:
quote:
quote:
geweldig zelfsquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Veel succes morgen met de bruiloft!
Ik ga ook slapen
Tsja... je weet het.quote:
oww.. man! das nog erger dan die 2 petjes die in hun zilveren golfje met de stoelen in ligstand achter me zaten te bumperduwen vanmiddagquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Barbusse het volgende:
@home![]()
Vraagje; hoe gay moet je zijn om met 4 gozers in een kekke mintgroene fiat cinquecento rond te rijden terwijl je keihard ABBA op hebt staan? Zitten ze daar, wachtend voor het stoplicht, gevaarlijk om zich heen te kijken: GIMME GIMME GIMME A MÁÁÁÁN AFTER MIDNÍÍÍÍÍÍGHT!!!!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
oww.. man! das nog erger dan die 2 petjes die in hun zilveren golfje met de stoelen in ligstand achter me zaten te bumperduwen vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |