quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HEBBON JULLIE ELKAAR VIA DE FOKS LEREN KENNEN??![]()
haantjesgedragquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
Jullie steken er allebei behoorlijk wat werk in
Man, ik had zon vrouw direct afgeketstquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe hossel ik een opperkwal?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als tegenhanger in dit prachttopic: zie hier Hoe hossel ik een opperkwal?
....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
ah dat verklaart het
Maare wie heeft de broek aan in jullie relatie? Jij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
ah dat verklaart het
Maare wie heeft de broek aan in jullie relatie? Jij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je komt ze wel vaker tegen hier, puberale jongetjes met te veel vrije tijd en een te hoge postcount. Ze zijn beroemd en berucht, maar in het echte leven vraagt hun buurman zich af wie dat trieste figuur toch telkens is.
Zijn ze dan niet kansloos?
Nee, niet eens! Ze hebben alleen een beetje hulp nodig om een leven te krijgen en dat gaat in kleine stapjes. Aangezien deze kwallen niet uitgaan, moet je het op fok! proberen. Waarom zou je? Omdat juist die opperkwallen het hart op de goede plaats hebben zitten en negen van de tien keer hun handen ook, maar dat terzijde.
Oke leuk, opperkwallen vangen! Hoe doen we dat?
Stap 1
Wees het meisje dat met iedereen praat, het meisje dat basht en het meisje dat topics opent over haar problemen. Door die problemen trek je de aandacht naar je toe. Ze weten nu al dat jij dat meisje bent die niet op haar toetsenbord gevallen is en ook nog een zachte kant heeft. Perfect! Want de kwal wil iets hebben om zich beter over te voelen en door jou te helpen met je problemen, krijgt de kwal wat ego.
Stap 2
Je probeert skype. Het hoeft niet meteen te lukken, maar dat maakt niet uit. Neem de tijd om de jongen uit te laten praten en praat er dan vol overheen. Maak je geen zorgen, hier worden ze mondig van. Zet ondertussen wel een muziekje op, kwallen praten traag.
Stap 3
Je gaat afspreken. Doe wispelturig, laat merken dat je into hem bent, maar trek niet gelijk je shirt tien meter naar beneden, dat ziet hij toch niet. Trek je shirt ook niet uit, daar doet de kwal toch niets mee, hij heeft manieren en schijt waarschijnlijk zeven kleuren stront.
Stap 4
Verliefd, verloofd, getrouwd.
Maar vrouwen op fok! zijn een hoax dus, beetje jammer
Foutquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je komt ze wel vaker tegen hier, puberale jongetjes met te veel vrije tijd en een te hoge postcount. Ze zijn beroemd en berucht, maar in het echte leven vraagt hun buurman zich af wie dat trieste figuur toch telkens is.
Zijn ze dan niet kansloos?
Nee, niet eens! Ze hebben alleen een beetje hulp nodig om een leven te krijgen en dat gaat in kleine stapjes. Aangezien deze kwallen niet uitgaan, moet je het op fok! proberen. Waarom zou je? Omdat juist die opperkwallen het hart op de goede plaats hebben zitten en negen van de tien keer hun handen ook, maar dat terzijde.
Oke leuk, opperkwallen vangen! Hoe doen we dat?
Stap 1
Wees het meisje dat met iedereen praat, het meisje dat basht en het meisje dat topics opent over haar problemen. Door die problemen trek je de aandacht naar je toe. Ze weten nu al dat jij dat meisje bent die niet op haar toetsenbord gevallen is en ook nog een zachte kant heeft. Perfect! Want de kwal wil iets hebben om zich beter over te voelen en door jou te helpen met je problemen, krijgt de kwal wat ego.
Stap 2
Je probeert skype. Het hoeft niet meteen te lukken, maar dat maakt niet uit. Neem de tijd om de jongen uit te laten praten en praat er dan vol overheen. Maak je geen zorgen, hier worden ze mondig van. Zet ondertussen wel een muziekje op, kwallen praten traag.
Stap 3
Je gaat afspreken. Doe wispelturig, laat merken dat je into hem bent, maar trek niet gelijk je shirt tien meter naar beneden, dat ziet hij toch niet. Trek je shirt ook niet uit, daar doet de kwal toch niets mee, hij heeft manieren en schijt waarschijnlijk zeven kleuren stront.
Stap 4
Verliefd, verloofd, getrouwd.
Maar vrouwen op fok! zijn een hoax dus, beetje jammer
QFTquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dusBeter een goed mietje dat hosselt, dan nooit een bedexperience
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dusBeter een goed mietje dat hosselt, dan nooit een bedexperience
Deze komt in mijn Foboquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
en ga nou niet aankomen met dat jij dit niet nodig had viro, want dat is logisch. Negersurinamers hoeven alleen een foto te laten zien en meisjes komen al klaar.
Hij zou toch alleen sechs hebben met de ware?quote:
Even serieus, als ik dit toepas bij ieder onzeker meisje, dan weet ik zeker dat ik al 3 bedervaringen had gehad. Ik hoef het alleen niet.quote:
Leg uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even serieus, als ik dit toepas bij ieder onzeker meisje, dan weet ik zeker dat ik al 3 bedervaringen had gehad. Ik hoef het alleen niet.
Ff serieus: daar heb ik respect voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even serieus, als ik dit toepas bij ieder onzeker meisje, dan weet ik zeker dat ik al 3 bedervaringen had gehad. Ik hoef het alleen niet.
Zitten die op FOK! ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Onzekere meisje betekent niet dat die meisjes geen grens of zelfrespect hebben. Ik ken zat mensen waarbij je techniek geen zin heeft
Wachten op de ware is wetenschapelijk bewezen een sprookjequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij zou toch alleen sechs hebben met de ware?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |