Carmen was met de astma ja, niet de onderbroekquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Carmen wordt nu op national television herinnerd aan dr vieze onderbroeken
die gozer is ook een bezem manquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Demon-X het volgende:
Ik heb nu al meelij met die presentator om bij dat zooitje aan tafel te moeten.
Ja zielig en dan zitten die wijven nog van ''als ik ze echt gekwetst heb''....quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joke heeft jarenlang therapie gevolgt
idd, onzin programma manquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Grimace het volgende:
Wat een vaag verhaal over die lerares trouwens, dat die het niet kan herinneren.. :s
Nee het meisje met de remsporen in d'r onderbroek was Joke.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Carmen wordt nu op national television herinnerd aan dr vieze onderbroeken
ik wil dr tegenover die Joke zettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat kan zij goed het slachtoffertje spelen
apatisch mens idd, sommige mensen zijn gewoon zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lijkt wel of petra helemaal geen spijt heeft
pardon?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef Rijstbal het volgende:
Ironisch dat zij nu wel de aantrekkelijkste dame is geworden.
gast watquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef Rijstbal het volgende:
Ironisch dat zij nu wel de aantrekkelijkste dame is geworden.
ze moeten ook niet meer van tevoren aan de gepesten vragen of ze wel zin hebben, gewoon gelijk hoppa met de ex-bullebak dat huis binnenvallen met camera's en al net na het avondeten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:29 schreef leeell het volgende:
wat een bout programma, ik wilde rellen zien
Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pittig kapsel en montuur, ik snapte niet dat ze die mannen gelijk vergaf, helemaal niks gesprek, gewoon in 1x goed en die 2 mannen dachten ook van
watquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik.
Sowieso, die eerste zin die je typt trouwens. Dat uitgerekend jij dan dit topic opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |