abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96979435
quote:
Dat gevoel trouwens wanneer je leegloopt... Een volle blaas legen is bijna lekkerder dan wakker worden na heerlijk geslapen te hebben. Vooral als je gaat swingen tijdens het pissen op de ritme van de (achtergrond)muziek die op dat moment aan het afspelen is.
Heerlijk :P
pi_97002589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik moest denken aan Lost van Sawyer (at least the president is not a nigger). :').

Vandaag trouwens een ticket gekocht bij Pathé omdat ik dringend moest plassen en geen 30 cent op zak had voor de wc's in McDonald's. Lang leve Pathé Unlimited.
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_97002667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zou iemand met zo'n baantje het eigenlijk kunnen overleven? Hoeveel zouden ze verdienen?

Ik was in Den Haag en had geen tijd om erachter te komen of ik ook zonder een pasje kon pissen. :'). Ik vroeg me op straat nog af of ik een flesje zou pissen als ik zo'n flesje bij me had. Eerst als een grap, maar daarna werd het idee toch wel aantrekkelijker. :'). (Ja, zo dringend was het.)

Pathé Unlimited! _O_.
alleen bij pathe buitenhof kan je door naar de wc's zonder kaartje
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_97007132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

alleen bij pathe buitenhof kan je door naar de wc's zonder kaartje
Volgens mij juist bij Pathé Spuimarkt. Daar is er een wc vóór de ingang naar de zalen. Bij Buitenhof moet je toch eerst langs de ticketcontroleur(s)?
pi_97011232
Mensen die echt bij álles controleren of er gelatine in zit. Eet die pepermunt gewoon.

En dan soms ook nog hardop, zodat de rest zich ook kan mengen in het gesprek.
pi_97014207
quote:
Türk olmak: Aldığı şampuanı bir haftada bitirip, kalan azıcık kısmını suyla karıştırırarak 1 ay daha idare etmektir!
:')!
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:37:32 #208
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97014300
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef zarGon het volgende:
Mensen die echt bij álles controleren of er gelatine in zit. Eet die pepermunt gewoon.

En dan soms ook nog hardop, zodat de rest zich ook kan mengen in het gesprek.
Ik doe dat. Alle turken uit mijn klas deden dat ook. Red Band bijvoorbeeld gebruikt uitsluitend varkensgelatine.
pi_97014323
quote:
KILIÇDAROĞLU'nun Seçim Vaadleri :)
Hamilelik 3 aya inecek :)
Sigara kanser yapmayacak :)
Düğünlerde halaya kalkmak zoru...nlu olmayacak :)
Pi sayısı bundan sonra 3 olacak,kalan 0,14 fakir fukaraya dağıtılacak :)
Hafta sonu tatili 5 gün olacak :)
Teneffüsler 40 dk, dersler 10 dk olacak :)
Okeye dördüncü aranmayacak,kahvehaneler sigortalı dördüncü oyuncu çalıştıracak :) :) :) :)
Bwhehehe. :').
pi_97014339
/rondje FaceBook. :').
pi_97015231
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik doe dat. Alle turken uit mijn klas deden dat ook. Red Band bijvoorbeeld gebruikt uitsluitend varkensgelatine.
Het is niet dat ernaar wordt gekeken, meer de manier waarop het gedaan wordt. Paniekerig grijpen naar de verpakking om te checken of er gelatine in zit.
pi_97015453
Onlangs sprak een man uit India mij in het Engels aan in de supermarkt met de vraag of halverine halal was, ik dacht van wel want er stond niks over op de verpakking wbt gelatine, een meisje met een doekje kocht het ook dus dacht dat het wel goed zat.

Is halverine van de Aldi nou halal of niet? de man heeft het uiteindelijk niet gekocht trouwens :7
pi_97015676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zou iemand met zo'n baantje het eigenlijk kunnen overleven? Hoeveel zouden ze verdienen?

Minimum denk ik, alhoewel ze in een discotheek mist ze zelfstandig zijn wel binnen kunnen lopen zou je zo denken...

quote:
Ik was in Den Haag en had geen tijd om erachter te komen of ik ook zonder een pasje kon pissen. :'). Ik vroeg me op straat nog af of ik een flesje zou pissen als ik zo'n flesje bij me had. Eerst als een grap, maar daarna werd het idee toch wel aantrekkelijker. :'). (Ja, zo dringend was het.)

In een kleedhokje, van bv de H&M :s)

Bordje hangen aan het gordijn met Dikkat plassende lan in the house :P
pi_97015733
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Haal jij buiten weleens een patatje? Of een broodje frikandel? Of bij een fastfoodrestaurant? Of een loempia? Of een andere snack waar vlees in zit dat niet op de islamitische manier is geslacht? Let je ook op de E-nummers?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 00:15:35 ]
pi_97015779
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Onlangs sprak een man uit India mij in het Engels aan in de supermarkt met de vraag of halverine halal was, ik dacht van wel want er stond niks over op de verpakking wbt gelatine, een meisje met een doekje kocht het ook dus dacht dat het wel goed zat.

Is halverine van de Aldi nou halal of niet? de man heeft het uiteindelijk niet gekocht trouwens :7
Checkte hij alleen de gelatine of ook de E-nummers? :').
pi_97015838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

:')!
_O-
pi_97015876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Checkte hij alleen de gelatine of ook de E-nummers? :').
Volgens mij kon hij geen Nederlands lezen en had hij geen idee wat gelatine was, hij zocht een soort keurmerk ofzo.
Hij wist ook niet wat nou halverine was, hij zocht boter en halverine leek op halal :P
Moeilijk hoor, zo door het leven gaan :')
pi_97015938
Daarom, veelste veel moeite. :') Om je daar nou helemaal druk om te maken..
pi_97016096
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karate Kyle! _O_
pi_97016137
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karate Kyle! _O_
_O-!!!
pi_97016170
Met die UI dacht ik heel even dat je Weissman was, TM.
pi_97016224
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILER
Karate Kyle! _O_
http://knowyourmeme.com/memes/karate-kyle.

Machtigprachtig!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 00:28:19 ]
pi_97016234
Ha, Weissman is nog wel even weg. :')
pi_97016300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef zarGon het volgende:
Met die UI dacht ik heel even dat je Weissman was, TM.
Het was tijd voor iets nieuws, vond ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')