Heerlijkquote:Dat gevoel trouwens wanneer je leegloopt... Een volle blaas legen is bijna lekkerder dan wakker worden na heerlijk geslapen te hebben. Vooral als je gaat swingen tijdens het pissen op de ritme van de (achtergrond)muziek die op dat moment aan het afspelen is.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Lost van Sawyer (at least the president is not a nigger)..
Vandaag trouwens een ticket gekocht bij Pathé omdat ik dringend moest plassen en geen 30 cent op zak had voor de wc's in McDonald's. Lang leve Pathé Unlimited.
alleen bij pathe buitenhof kan je door naar de wc's zonder kaartjequote:Op woensdag 18 mei 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou iemand met zo'n baantje het eigenlijk kunnen overleven? Hoeveel zouden ze verdienen?
Ik was in Den Haag en had geen tijd om erachter te komen of ik ook zonder een pasje kon pissen.. Ik vroeg me op straat nog af of ik een flesje zou pissen als ik zo'n flesje bij me had. Eerst als een grap, maar daarna werd het idee toch wel aantrekkelijker.
. (Ja, zo dringend was het.)
Pathé Unlimited!.
Volgens mij juist bij Pathé Spuimarkt. Daar is er een wc vóór de ingang naar de zalen. Bij Buitenhof moet je toch eerst langs de ticketcontroleur(s)?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleen bij pathe buitenhof kan je door naar de wc's zonder kaartje
quote:Türk olmak: Aldığı şampuanı bir haftada bitirip, kalan azıcık kısmını suyla karıştırırarak 1 ay daha idare etmektir!
Ik doe dat. Alle turken uit mijn klas deden dat ook. Red Band bijvoorbeeld gebruikt uitsluitend varkensgelatine.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef zarGon het volgende:
Mensen die echt bij álles controleren of er gelatine in zit. Eet die pepermunt gewoon.
En dan soms ook nog hardop, zodat de rest zich ook kan mengen in het gesprek.
Bwhehehe.quote:KILIÇDAROĞLU'nun Seçim Vaadleri![]()
Hamilelik 3 aya inecek
Sigara kanser yapmayacak
Düğünlerde halaya kalkmak zoru...nlu olmayacak
Pi sayısı bundan sonra 3 olacak,kalan 0,14 fakir fukaraya dağıtılacak
Hafta sonu tatili 5 gün olacak
Teneffüsler 40 dk, dersler 10 dk olacak
Okeye dördüncü aranmayacak,kahvehaneler sigortalı dördüncü oyuncu çalıştıracak![]()
![]()
![]()
Het is niet dat ernaar wordt gekeken, meer de manier waarop het gedaan wordt. Paniekerig grijpen naar de verpakking om te checken of er gelatine in zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe dat. Alle turken uit mijn klas deden dat ook. Red Band bijvoorbeeld gebruikt uitsluitend varkensgelatine.
Minimum denk ik, alhoewel ze in een discotheek mist ze zelfstandig zijn wel binnen kunnen lopen zou je zo denken...quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou iemand met zo'n baantje het eigenlijk kunnen overleven? Hoeveel zouden ze verdienen?
In een kleedhokje, van bv de H&Mquote:Ik was in Den Haag en had geen tijd om erachter te komen of ik ook zonder een pasje kon pissen.. Ik vroeg me op straat nog af of ik een flesje zou pissen als ik zo'n flesje bij me had. Eerst als een grap, maar daarna werd het idee toch wel aantrekkelijker.
. (Ja, zo dringend was het.)
Haal jij buiten weleens een patatje? Of een broodje frikandel? Of bij een fastfoodrestaurant? Of een loempia? Of een andere snack waar vlees in zit dat niet op de islamitische manier is geslacht? Let je ook op de E-nummers?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe dat. Alle turken uit mijn klas deden dat ook. Red Band bijvoorbeeld gebruikt uitsluitend varkensgelatine.
Checkte hij alleen de gelatine of ook de E-nummers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Onlangs sprak een man uit India mij in het Engels aan in de supermarkt met de vraag of halverine halal was, ik dacht van wel want er stond niks over op de verpakking wbt gelatine, een meisje met een doekje kocht het ook dus dacht dat het wel goed zat.
Is halverine van de Aldi nou halal of niet? de man heeft het uiteindelijk niet gekocht trouwens![]()
Volgens mij kon hij geen Nederlands lezen en had hij geen idee wat gelatine was, hij zocht een soort keurmerk ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Checkte hij alleen de gelatine of ook de E-nummers?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karate Kyle!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karate Kyle!!!!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
http://knowyourmeme.com/memes/karate-kyle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karate Kyle!
Machtigprachtig!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 00:28:19 ]
Het was tijd voor iets nieuws, vond ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef zarGon het volgende:
Met die UI dacht ik heel even dat je Weissman was, TM.
Nee, dat eet ik niet. E-nummers makkelijk te checken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haal jij buiten weleens een patatje? Of een broodje frikandel? Of bij een fastfoodrestaurant? Of een loempia? Of een andere snack waar vlees in zit dat niet op de islamitische manier is geslacht? Let je ook op de E-nummers?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het was tijd voor iets nieuws, vond ik.
Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef ToerkCep het volgende:
Wat vind ik Sinan Akcil toch irritant, niet normaal
Begin gemist, kijk er nu naar. Het is vooral gefocust op liefde en seks binnen de islam. Straks even zoeken op Uitzending Gemist.quote:Geloof in Liefde in vele variaties: de prille liefde, de onvindbare liefde, de gemengde liefde, de verboden liefde, de gezegende liefde, de onzegbare liefde, de ware liefde. Presentatie: Joost Karhof, Naeeda Aurangzeb.
Bron: http://www.nederland3.nl/programma/thema-avond-is-lamour.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102545.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:03 schreef Ayca het volgende:
Klinkt tof, zo maar kijken op uitzendinggemist.
Net5 om 20.30, om even bij het thema liefde te blijven.quote:Zondag 22 mei 2011: Aflevering 11
Als Ninja vrijwilligerswerk in Spanje doet en hier Mo op de dansvloer ziet staan, is ze direct verkocht. Hoewel de taal een grote barrière is, slaat de vonk van beide kanten over en beleven ze een heerlijke tijd met elkaar. Om te kijken of er nog steeds sprake is van liefde, zoekt Mo Ninja op in Nederland. Ook de Turkse Hakan weet met zijn dansmoves de Nederlandse Mandy voor zich te winnen, wanneer zij op vakantie is in Gumbet. Maar is Hakan nog net zo leuk als zij hem opnieuw opzoekt in Turkije?
De Meiden van Halal en gezellig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie maakt er een profiel aan met de foto van die (gezellige)dikke van de meiden van halal?
Thanks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102545.
Bahaha, ik denk het wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle dikke vrouwen zijn toch gezellig? appeltaarten staan wat mij betreft gelijk aan gezelligheid
Eergisteren trouwens twee neukende islamitische jongeren betrapt trouwens om maar weer het thema liefde te noemen
Waggel was druk joggende, want de zomer![]()
Komt onder de brug en ziet een op haar rug liggende Marokkaanse meid inc doekje van een jaar of 17 en een eveneens Marokkaanse jongen op haar liggen, het was daglicht dus wij zagen elkaar goed!
Even een korte samenvatting met iconen!
Waggel ziet het gebeuren en doet:![]()
Jongen doet:![]()
Meisje doet:![]()
Daarop:
Jongen die gewoon doorgaat met neuken:![]()
Meisje kijkt zo:
Waggel doet:![]()
Toen zat Waggel aan de 5km en ging maar weer op huis aan, volgens mij zit dat meisje hier in de buurt bij de AH achter de kassa, zou ze me nog herkennen?
welke AH.. ik wil haar ook neuken..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle dikke vrouwen zijn toch gezellig? appeltaarten staan wat mij betreft gelijk aan gezelligheid
Eergisteren trouwens twee neukende islamitische jongeren betrapt trouwens om maar weer het thema liefde te noemen
Waggel was druk joggende, want de zomer![]()
Komt onder de brug en ziet een op haar rug liggende Marokkaanse meid inc doekje van een jaar of 17 en een eveneens Marokkaanse jongen op haar liggen, het was daglicht dus wij zagen elkaar goed!
Even een korte samenvatting met iconen!
Waggel ziet het gebeuren en doet:![]()
Jongen doet:![]()
Meisje doet:![]()
Daarop:
Jongen die gewoon doorgaat met neuken:![]()
Meisje kijkt zo:
Waggel doet:![]()
Toen zat Waggel aan de 5km en ging maar weer op huis aan, volgens mij zit dat meisje hier in de buurt bij de AH achter de kassa, zou ze me nog herkennen?
Leuk toch, kun je 'm lekker aan hangen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Mja dat post ik dan maar weer niet, echt bijzonder is ze niet qua looks, enorme wangen
Vastplakken en rekken, en er dan op drummen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Of tijdens het pijpen lekker aan de wangen vastpakken
die had ik laatst ook gezien... fucking ergquote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Ayca het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1f3_1247966779
omg
Ahw!quote:
hadi be... maçi kapatmistim.. ik ga weer kijken..quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef BradSpit het volgende:
[..]
hadi be... maçi kapatmistim.. ik ga weer kijken..![]()
ezikbahçe, gaan ze weer yanlis anons doen dat ze kampioen zijn geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gevoel dat die mensen hadden nadat ze hoorden hoe het echt zat...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef BradSpit het volgende:
[..]
en dan ook nog timsah yürüsü..![]()
[ afbeelding ]
Turken oefenen de Human Centipede.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef BradSpit het volgende:
[..]
en dan ook nog timsah yürüsü..![]()
[ afbeelding ]
Alleen de belangrijkste schakel durfden ze niet (publiekelijk) aan, uit angst voor represailles.quote:
quote:
Mja.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef ToerkCep het volgende:
Waarom moeten Fener aanhangers weer overdrijven? Hate their guts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |