Even je stoel uit de auto halen en uit je raam hangen. Lekker luchten. Doe ik ook altijd met mijn dekbed.quote:
Kom op, dit is duidelijk een trolltopic.quote:
Waar uit blijkt dat dit duidelijk een trolltopic is? Alleen omdat het onderwerp waar het over gaat mogelijk gebruikt kan worden als stof voor een troll?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op, dit is duidelijk een trolltopic.
MAAR GOED, raam open zetten, lucht verversen in de auto.
Dat gaat niet lukken vrees ikquote:
idd. ik rook het pas vandaag toen ik een pen liet vallen die ik moest pakken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat dit duidelijk een trolltopic is? Alleen omdat het onderwerp waar het over gaat mogelijk gebruikt kan worden als stof voor een troll?
Je bent niet de eerste met deze grapquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:36 schreef Dashterdam het volgende:
Urine heft de poeplucht op, dus laat je gelige afwasmiddel maar eensflink over de bestuurdersstoel lopen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Niet meer je luierfetisj uitten in je automobiel
het is geen grapquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste met deze grap
ne da nie maar ik zag wel un keertje een heel leuk meisje.... en die was aan het schommele en toen ze wegging ging ik aan dat zitstukje likken haha was wl lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
Maar als er een lekkere chick naast je heeft gezeten voor een half uurtje ofzo je moest iemand wegbrengen of iets dergelijks
Als ze is uitgestapt en je rijd weg en je zet je auto stil een stukje verderop ruiken jullie dan ook ff aan de stoel???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |