SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ts is homo autistisch lelijk dik enzo, maar toch bedankt
Waarom schreef ik dit trouwens in de ik vorm
[ Bericht 2% gewijzigd door TheSofaKing op 12-05-2011 19:03:43 ]zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
Is ook niet persoonlijk bedoeld, slaat alleen op zijn onterechte en rare redenen voor het sluiten van een topic, lijkt mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Pixie. het volgende:
Zeer terechte klacht
Maar smegmanus blijft een toffe gast
gr
Onmogelijk.quote:
Dit.quote:Vervolgens gaat deze dicht met als reden: Kap eens met je geziek. Oja het is patat.
Ik ben al een 20 minuutjes aan het huilen, ik trek het echt niet meer.quote:
Als hij dat er nou bij zou zetten, zou het me ook geen ene reet interesseren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:00 schreef krapula het volgende:
Vermoedelijk op slot omdat de patat-friet discussie al in 63374826 polls aan de orde is gekomen.
en het is patat! Ik meen dat er iemand al een keer een goede uitleg bij heeft gegeven
Als moderator hoor je dat wel te doen, al helemaal wanneer hem iets vriendelijk verzocht wordt, vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef StevenPaul het volgende:
woehahahaha patat whahahoehoe friet,
Smegmanus hoeft niet eens serieus te reageren met die kutonzin.
Dan had hij dat als reden moeten geven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef xyzyx het volgende:
Er was al een oplossing voor : noorden noemt het patat en het zuiden noemt het friet.
Hij vind dat het patat of friet is waarschijnlijk..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Dan had hij dat als reden moeten geven?
Boeit mij ook niets, alleen daar gaat het nu ff niet over!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij vind dat het patat of friet is waarschijnlijk..
Sommige kunnen niet leven dat er 2 woorden zijn voor 1 ding..
Nooit gezegd dat het een kutmod is.quote:
!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Voluit is het, zoals bekend, patates frites. Hierbij slaat patates op het product (aardappel) en frites op de bereidingswijze (frituren).
Als je zegt: 'Ik wil patat', bedoel je dus dat je een aardappelgerecht wilt.
Als je zegt: 'Ik wil friet', bedoel je dat je een gefrituurd gerecht wilt.
Aangezien in een snackbar vrijwel alle producten gefrituurd worden, geef je met 'Ik wil friet' dus te weinig informatie. Je kunt dan in feite van alles bedoelen wat gefrituurd is, van nasiballen tot mexicano's.
Zeg je daarentegen 'Ik wil patat', dan zijn er eigenlijk nog maar twee mogelijkheden over: patates frites of aardappelsalade. Meestal blijkt uit de context ('met', 'oorlog' enz.) wel welke je bedoelt.
Het vele malen logischer om de productnaam als onderscheidend element te gebruiken in plaats van de bereidingswijze. Patatzeggers hebben dus gelijk.
Dit had dus in een van die 2 gesloten topics moeten staan, maar toch bedankt om het hier te posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |